Fiksuin nainen jonka tiedät?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Tellervo Koivisto.
Tätä komppaan ja lisään vielä Lenita Airiston.
Niin ja minä, tai no, en ainakaan ole tyhmimmästä päästä.
No kyllä kai Armi, Kirsti ja Lenita esim, mutta otetaanko yksityiselämän haasteita ja hintaa mukaan
Tyttäreni. Hänessä on yhdistynyt meidän vanhempien parhaat ominaisuudet eli osaa ihan kaiken. Ei ihme, että on nuorella iällä saavuttanut hitosti ja tienaa järjettömän paljon. On myös kaunis ja empaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Ainut fiksu jonka tunnen, olen minä itse.
Tuo on yksi enemmän kuin mitä itse tunnen. Terveisin tyhmä
Entinen kaverini, olin aikoinani oman kouluni priimus, tämä nainen peittoaa tietoni 100-0 suorastaan pelottavan nerokas.
Vierailija kirjoitti:
Minä itse. Olen keskustelutaitoinen ja empatiakyvykäs. Olen ratkaisuhakuinen. Sanoinko jo että älykäs? Havainnoin ympäristöä tarkasti. Pystyn tekemään vaikeitakin päätöksiä ja huomion silti muutkin osapuolet. Tämä on kuin suoraan jostain työhakemuksesta!
Jos tämä on totta, niin olet todellinen yksisarvinen! Yleensä naiset tilittävät ongelmiaan, koska haluavat vain kuuntelijaa ja myötätuntoa. Ratkaisuehdotusten antaminen on kuin punainen vaate härälle.
t. mies
Siskoni, professori. Itsekään en ole tyhmä, mutta hän on vielä fiksumpi.
M43
Vierailija kirjoitti:
Entinen kaverini, olin aikoinani oman kouluni priimus, tämä nainen peittoaa tietoni 100-0 suorastaan pelottavan nerokas.
Miksi entinen?
Dolly Parton. Ei ota itseään niin vakavasti, on menestynyt ja mainio, eikä ylistä itseään fiksuksi.
Aivotutkija Katri Saarikivi tuntuu fiksulta.
up