Fiksuin nainen jonka tiedät?
Kommentit (94)
Tuntemani jo eläkkeellä oleva lääkäri, hyvä ystäväni.
Tähän ketjuun ei tule vastauksia. Kaunein nainen jonka tiedät -ketjussa on 100 sivua..
Siihen taitavat naisetkin innokkaasti vastailla vaikka väliin valittavatkin että eikö naisessa ole muita avuja.
En tiedä koska fiksut naiset esittävät tyhmempiä kuin ovat ja kaikkein fiksuimmat esittävät niin hyvin etten huomaa.
Vaimoni, ei siksi, että hän on erikoispsykologi ja tohtori vaan siksi, että hän on loistava äiti ja vaimo.
Määrittele fiksu? Hyväkäytöksinen? Järkevä? Älykäs?
Ystäväni. Erikoisasiantuntija. Sivistynyt, viisas, lämmin, kaikin puolin laatunainen.
Anita Hirvonen, fiksuin että kaunein.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni, ei siksi, että hän on erikoispsykologi ja tohtori vaan siksi, että hän on loistava äiti ja vaimo.
Miksi ei voisi olla fiksu myös siksi että on tohtori ja erikoispykologi? Kuulosti vähän alentavalta. Naiset on fiksuja kun ne hoivaa?
Se Persujen blondi Huussisaari?!?
Hyvä kysymys. Äitini. Välittää, hyväksyy, ymmärtää, rakastaa, suhtautuu elämään sitkeästi ja positiivisesti ja yrittää parhaansa.
Minä itse. Olen keskustelutaitoinen ja empatiakyvykäs. Olen ratkaisuhakuinen. Sanoinko jo että älykäs? Havainnoin ympäristöä tarkasti. Pystyn tekemään vaikeitakin päätöksiä ja huomion silti muutkin osapuolet. Tämä on kuin suoraan jostain työhakemuksesta!
Vierailija kirjoitti:
Minä itse. Olen keskustelutaitoinen ja empatiakyvykäs. Olen ratkaisuhakuinen. Sanoinko jo että älykäs? Havainnoin ympäristöä tarkasti. Pystyn tekemään vaikeitakin päätöksiä ja huomion silti muutkin osapuolet. Tämä on kuin suoraan jostain työhakemuksesta!
Kukapa ei omasta mielestään olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voisi olla fiksu myös siksi että on tohtori ja erikoispykologi? Kuulosti vähän alentavalta. Naiset on fiksuja kun ne hoivaa?
Ei hän hoivaa, hän on fiksu paitsi älyllisesti, myös sosiaalisesti. Mua ei tarvitse hoivata.
Ainut fiksu jonka tunnen, olen minä itse.