Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa kun olen jäänyt elämässäni seksuaalisuudesta ja seksielämästä paitsi

Vierailija
05.02.2022 |

En käy baareissa, en juo alkoholia kovinkaan paljon. Nuoruudessa asuimme syrjäseudulla, jossa tyttöjä oli hyvin hyvin vähän ja lähimpään kaupunkiin 20 km. Luonnollisesti ajokortittomana tuolloin ei "kylillä" käyty tuosta noin vain.
Kun ilmapiiri yms oli mikä oli, niin tietenkin sitten 15-20 vuotiaana pelattiin tietokoneella. Kylässä asui muutama muukin poika. Tyttöjä oli vain pari ja nekin lestadiolaisperheistä.

Eli teininä en päässyt seksin makuun. En päässyt myöhemminkään. Vanhemmat eivät oikein ohjastaneet liikuntaan eikä myöskään pukeutumiseen oikealla tavalla. Teininä olinkin suhtkoht lihavassa kunnossa, kunnes armeijassa laihduin ja hoikistuin aivan merkittävästi. Mutta juna meni jo. Kun teininä oli itsetunto täysin alamaissa, niin enpä ole myöhemminkään uskaltanut lähestyä ketään enkä oikein tiedä edes missä ja miten lähestyä. Katselen tietenkin kauempaa viehättäviä naisia ihaillen. Lähestyä en uskalla.

Nyt 36-vuotiaana olen edelleen täysin vailla minkäänlaisia seksikokemuksia. Akateeminen koulutus, mutta enpä minä yliopistossakaan missään opiskelijabileissä käynyt. Mitä olisin siellä tehnyt?
Aikani kuluu pääosin töissä (etänä), talvella liikuntana punttisali (yksin) ja kesällä vaeltaminen/pyöräily (yksin),

Hankalaa on ja mitä enemmän ikää tulee, sitä vaikeammaksi elämä muuttuu. Joskus on ollut itsetuhoisiakin ajatuksia, mutta yleensä ne ovat hävinneet kun kesä on tullut ja päässyt vaeltamaan kunnolla.
M36

Kommentit (404)

Vierailija
261/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ta iske joku vanhempi nainen kapakista.

Miksi ap:n pitäisi tyytyä johonkin "vanhempaan naiseen kapakista"? - eivät naisetkaan tyydy pahnanpohjimmaisiin.

Vierailija
262/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis oikeasti niin, että maalla "kuuluisi" sekstailla lapsena? Täällä kaupungissa kunnon ihmiset eivät ajattele noin, vaan täällä saa olla neitsyt melko rauhassa parikymppiseksi. Akateemisesti suuntautuneilla ei ole edes aikaa seurustella, koska opiskelut ja harrastukset vievät kaiken ajan. 

Säälittävää jos joku oikeasti ajattelee että elämä on pilalla kun ei saanut teininä seksiä. Absurdia... Oma mies menetti poikuutensa minulle 25-vuotiaana, ja minä menetin neitsyyteni hänelle 23-vuotiaan. Espoossa asutaan.

No tämä! Tuo perspektiiviä tähän seksikeskusteluun. Todellakaan "kaikki" ei harrasta seksiä teininä, vaikka miten olisi reteät puheet. Olen tosi iloinen etten lähtenyt alle kaksikymppisenä säätämään mitään. Siksi seksuaalisuus on säilynyt terveenä ja kauniina asiana elämässäni vielä näin keski-iässäkin.

T. Neitsyytensä kk vajaa 23-vuotiaana menettänyt espoolainen akateeminen

Juu, ei mitään kiirettä. Mä sain pillua 23v. ikäisenä ekan kerran. Nykyinen vaimoni oli hieman epäilevä että mikä vikana. No ei vikaa, mä vaan en halunnut nus#ia kaikkea liikkuvaa. Akateeminen minäkin, ja vaimo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis oikeasti niin, että maalla "kuuluisi" sekstailla lapsena? Täällä kaupungissa kunnon ihmiset eivät ajattele noin, vaan täällä saa olla neitsyt melko rauhassa parikymppiseksi. Akateemisesti suuntautuneilla ei ole edes aikaa seurustella, koska opiskelut ja harrastukset vievät kaiken ajan. 

Säälittävää jos joku oikeasti ajattelee että elämä on pilalla kun ei saanut teininä seksiä. Absurdia... Oma mies menetti poikuutensa minulle 25-vuotiaana, ja minä menetin neitsyyteni hänelle 23-vuotiaan. Espoossa asutaan.

No tämä! Tuo perspektiiviä tähän seksikeskusteluun. Todellakaan "kaikki" ei harrasta seksiä teininä, vaikka miten olisi reteät puheet. Olen tosi iloinen etten lähtenyt alle kaksikymppisenä säätämään mitään. Siksi seksuaalisuus on säilynyt terveenä ja kauniina asiana elämässäni vielä näin keski-iässäkin.

T. Neitsyytensä kk vajaa 23-vuotiaana menettänyt espoolainen akateeminen

Juu, ei mitään kiirettä. Mä sain pillua 23v. ikäisenä ekan kerran. Nykyinen vaimoni oli hieman epäilevä että mikä vikana. No ei vikaa, mä vaan en halunnut nus#ia kaikkea liikkuvaa. Akateeminen minäkin, ja vaimo.

Miksi alapeukku? Sä tykkäät jakaa tavaraa random tyypeille?

Vierailija
264/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis sosiaalisesti estynyt ainakin naisten kanssa. Etsi jostain sosiaalisesti estynyt nainen. Varmasti löytyy jokin outo verkkosivusto josta löydät. Sitten vaan tapaamaan kun kumpikin tietää että yhtä vaikeaa ollut ja vaatteet pois.

Vierailija
265/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa. Asun siis kyllä omassa taloudessani ja asunutkin jo 17 vuotta. Onneksi tuli ymmärrettyä, ettei persläpikylässä ole tulevaisuutta edes työrintamalla. 

Välillä jään ihastelemaan sellaisia söpöjä ja sieviä naisia, toki kauempaa ja vaivihkaa. Voi olla etteivät ole jonkun muun mieleen välttämättä. Tinderissä on kyllä ollut 40-50 mätsiä, ihan norminättejä tapauksia eikä äkkiseltään vaikuta boteilta, 20-28 vuotiaita pääosin. Mutta kun en tiedä yhtään miten pitäisi aloittaa ja mistä. Eräässä baari-illassa ulkomailla koulun järkkäämällä opintomatkalla innostuttiin kyselemään toistemme iät, osa oli hämmästyneitä kun kerroin että 34 vuotta tuolloin. Jotkut luulivat 20-25 vuotiaaksi. 

Saattaa olla, että joku on jossain piirittänytkin katseellaan, mutta parin huonon kokemuksen jälkeen itse tullut varovaksi. Tämä ko. baari-ilta oli kyllä ainut baari-ilta viimeisen 10 vuoden aikana. 

Vierailija
266/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan tajunnut seksin ostamista. Rakkauttahan ei saa rahalla ja jos ostaa kosketusta, niin kuulostaa aika kliiniseltä ja typerältä. Toki jos on tarpeeksi mielikuvitusta, niin pystyy varmaan kuvittelemaan, että se myyjä ei oksenna sisäisesti kun joutuu koskemaan asiakkaisiinsa. Hyh.

Mielummin siis vaikka 40v neitsyt mies, kun mies joka on koskaan käynyt hu**issa.

Ehkä teoriassa noin.

Käytännössä sinä et tiedä onko mies käynyt maksullisilla vai ei.

Todennäköisesti se maksullisilla käynyt on edes vähän itsevarmempi ja varmaotteisempi, ja omaa paremmat mahkut kuin täyskokematon.

Minusta on vastenmielistä, että miehen pitäisi olla jotenkin varmaotteinen. Miksi ei saisi olla epävarma? Minä ja mieheni oltiin toisillemme ekat, olimme molemmat erittäin hapuilevia. Ikävää? Ei, vaan seksikästä ja kiihottavaakin, yhdessä etsiä ja löytää. 

Olen kuullut kertomuksia, että kylän kokenut pukki ei oikeasti kysy mistä nainen pitäisi, vaan toistaa tuttua kaavaansa. "Kun tää lipaisu ja hieraisu toimi noillakin, niin toimii tälläkin". Hyi, ei mitään "suoritusta" kiitos, vaan mieluummin aitoa tietämättömyyttä! Omasta  kokemuksesta tiedän, että pian sitä oppii kun kokeilee ja toista kuuntelee.

Tuossa on kaksi ajatteluvirhettä jotka toistuvat joka kerta.

1. Sinä ja miehesi olitte nuoria. Se mikä menisi läpi nuorelta mieheltä, ei menisi läpi nelikymppiseltä aikuiselta.

2. Naiset aina kuvittelevat sen pukin tai pelimiehen panoilla leuhkijaksi joka vain jyystää välittämättä naisen nautinnosta. Oikeasti se mies ei ole saanut mitään naisia. Pelimies oli se "aika tavallinen mutta ihana mies" jonka kanssa asiat vain jotenkin tapahtuivat.

2. Ja mitä sitten? Meepä pikkukakkonen vaikka lenkille.

Vierailija
267/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ta iske joku vanhempi nainen kapakista.

Miksi ap:n pitäisi tyytyä johonkin "vanhempaan naiseen kapakista"? - eivät naisetkaan tyydy pahnanpohjimmaisiin.

Ei pieni seikkailu pahaa tee. Ja miksi vanhempi on yhtä kuin huonompi? Voi olla parempikin!

Vierailija
268/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joissakin ihmisissä ei vain ole sitä jotakin joka näkyy jo sekuntista ettei sitä ole.

Ja yleensä se liittyy ulkonäköön, eikä esimerkiksi varautuneisuuteen kuten joku aiemmin ehdotti. En rehellisesti sanoen usko että yksikään hyvännäköinen mies pääsee +30 vuoden ikään ilman seksikokemuksia, oli ihan millainen persoona tahansa. Hyvännäköiset miehet ovat Suomessa niin harvassa, että näille on aina jonoksi saakka ottajia.

Helposti pääsee, jos miestä kiinnostaa nuoruudessa vaikkapa tietokonepelit enemmän kuin joku baarissa juokseminen ja riiustelu.

Peli kuin peli.

Hä.

Vierailija
269/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on asiat, jos suurin murhe on se ettei elämässään ole saanut tarpeeksi p*llua.

Samaa mietin. Taas on viikonlopun iloksi löytynyt uusi kasvain ja mies palstalla valittaa ettei saa p*llua. 

Ahaa, sinulla on siis Suomen huonoiten asiat ja vain sinulla on oikeus valittaa.

Vierailija
270/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 36-vuotiaalla ei kyllä elämä ole ohi millään elämän sektorilla. Rohkeasti mukaan vaan elämän tarjoamiin tilaisuuksiin, ei tarvitse jäädä syrjästä seurailemaan

Vierailija
271/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa. Asun siis kyllä omassa taloudessani ja asunutkin jo 17 vuotta. Onneksi tuli ymmärrettyä, ettei persläpikylässä ole tulevaisuutta edes työrintamalla. 

Välillä jään ihastelemaan sellaisia söpöjä ja sieviä naisia, toki kauempaa ja vaivihkaa. Voi olla etteivät ole jonkun muun mieleen välttämättä. Tinderissä on kyllä ollut 40-50 mätsiä, ihan norminättejä tapauksia eikä äkkiseltään vaikuta boteilta, 20-28 vuotiaita pääosin. Mutta kun en tiedä yhtään miten pitäisi aloittaa ja mistä. Eräässä baari-illassa ulkomailla koulun järkkäämällä opintomatkalla innostuttiin kyselemään toistemme iät, osa oli hämmästyneitä kun kerroin että 34 vuotta tuolloin. Jotkut luulivat 20-25 vuotiaaksi. 

Saattaa olla, että joku on jossain piirittänytkin katseellaan, mutta parin huonon kokemuksen jälkeen itse tullut varovaksi. Tämä ko. baari-ilta oli kyllä ainut baari-ilta viimeisen 10 vuoden aikana. 

No jos sä et ole kymmeneen vuoteen käynyt viihteellä niin olisiko siinä syy? Nyt ukko liikettä niveliin (ja nivusiin) 😃

Vierailija
272/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on saanut monta hyvää vastausta.

Parisuhde ei lopulta ole kovinkaan ihmeellinen asia.

Suurin osa naisista on nalkuttajia ja riitelijöitä. Parisuhteessa alkaa nalkutus ja mikromanagerointi naisen valtakunnassa eli kotona. Riitely on must koska halutaan tunnevuoristorataa ja "ilman puhdistamista". Jos et lähde mukaan riitelyyn, olet tossu. Jos pidät oman tilasi ja vastaat kylmän viileästi, olet uhkaava. Pitää korottaa ääntä ja möykätä päättömästi.

Se kaikki mikä sinua kiinnosti, eli seksi, romantiikka, yhdessäolo ja kaveruus, vähenee ja työ lisääntyy. Naisiin on ohjelmoitu tarve hyötyä parisuhteesta ja miehestä. Se puskee päälle lopulta.

On olemassa ratkaisu, mutta ikävä kyllä se on mahdollinen vasta jos ap nousee ei seuraavalla, vaan sitä seuraavalle levelille. Nyt ap:n on annettava naiselle mitä haluaa, eikä nirsoiluun ole varaa. Samassa asemassa olin minäkin.

Nyt on enemmän mahdollisuuksia. Se ratkaisu on etten koskaan muuta naisen kanssa yhteen, enkä ole naisen kanssa useita päiviä samassa tilassa. Eli tapailusuhde. Saan niitä asioita joita haluan, ilman että varjopuolten osuus lähtee kasvamaan heti kun mööpelit on kannettu sisään.

Suosittelen!

Ai niin, ja:

- kissanristiäisten määrä kolminkertaistuu, vähintään. On kaksi sukua, ja nainen haluaa osallistua useampiin juhliin, koska mitä ne nyt ajattelevat jos. Tarvitaan 50 lajia naposteltavia ihan jos kun kavereita tulee kylään, ja tietty sukulaislapsille kalliit lahjat

- mainitsinko kotisäädön? Sisustus sävy sävyyn (nainen päättää tyylin, muuten ei ole viihtyisää) ja jatkuvaa siivoamista. Joudut olemaan sukkasillasi koko ajan, ja muista siivota ne leivänmurut H-E-T-I. Epäsiistit naiset ovat sitten todella  epäsiistejä

- nainen ei ole koskaan tyytyväinen. Aina pitää olla unelmia ja muutosta. Ja ne eivät ole linjalla kroppa kuosiin ja hyvään kuntoon, vaan tyyli uusi koti ja asuinpaikka tai jotain mitä saa rahalla

- et saa pelata tai harrastaa liikaa, etkä olla kotona rauhassa

- jos menette naimisiin, häät maksavat sen 10 000 eur. Kylä, yhden päivän kekkerit jotka aiheuttavat lähinnä stressiä

Voisin jatkaa listaa loppuillan.

Apua miten hankalan vaimon olet valinnut! Noista mikään ei osunut itseeni (eikä kyllä ystäviinikään), mut aviosiippa on kyllä sanonutkin et olen helppo luonne :D Mutta joo ei takuulla olla ainoita järkeviä naisia.

N43

Vierailija
273/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä mystifioidaan ja glorifioidaan jatkuvasti, melkeinpä enemmän kuin mitään muuta. Ei siinä seksissä ole oikeasti mitään ihmeellistä, maailman vanhin juttu. Se, että seksiin liitetään saamisen, antamisen, paitsi jäämisen, nirmaalin, epänormaalin, ties minkä käsitteitä, on kulttuurinen tapa. Seksiä harrastetaan silloin, kun se kahdesta (tai useammasta) ihmisestä tuntuu paremmalta vaihtoehdolta kuin harrastamatta jättäminen.

Vierailija
274/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla siis ei ole seksuaalisia kokemuksia edes itsesi kanssa, koska koet, että olet jäänyt paitsi seksuaalisuudesta? Neuvoisin lähtemään nyt ihan siitä, että opettelet miten masturboidaan. Siitä sitten eteenpäin hakemaan kontaktia naiseen, vaikka sitten maksulliseen, niin on se 1. kerta ohi ja koettu.

Vierailija
275/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ammattia, ei työtä? Ei jatkoon.

Ei sulta nainen puutu, vaan elämä.

Ei kukaan halua tuollaista peräsdävedettävää aikuista vauvaa.

"Nyt 36-vuotiaana olen edelleen täysin vailla minkäänlaisia seksikokemuksia. Akateeminen koulutus, mutta enpä minä yliopistossakaan missään opiskelijabileissä käynyt. Mitä olisin siellä tehnyt?
Aikani kuluu pääosin töissä (etänä), talvella liikuntana punttisali (yksin) ja kesällä vaeltaminen/pyöräily (yksin),"

Tämä ketju kertoo paljon naisista. Mies joka ei ole seksuaalisesti dominoiva naistenmies, on vätys. Vaikka omaa akateemisen koulutuksen, on työelämässä ja harrastaa likuntaa.

”Mies” joka itkee ja ulvoo 35v:nä sitä että ei oo saanu pimppaa ikinä siksi kun äiskä ei teininä pukenut on kylläkin vätys, ihan riippumatta koulutuksesta yms.

Dominoivan naistenmiehen ja ap:n kaltaisen absoluuttisen uhriutuja-nyhverön väliin muuten mahtuu about 1000000000000000000 erilaista miestä. Te palstojen ulimiehet tykkäätte aina yksinkertaistaa asioita niin kovin, johtuuko se sosiaalisten kontaktien ja elämänkokemuksen puutteesta?

Vierailija
276/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi moni nainen on vielä nelikymppisenäkin nätti, jos on ymmärtänyt pitää itsestään huolta. C-morella oli se yksi uusi sarja, Hautalehto. Siinä näyttelijä Marja Salo, piti ihan googlata ikä. Syntynyt 1981. Luulin alle 30-vuotiaaksi. Toki meikit jne, mutta silti. 

Vierailija
277/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan tajunnut seksin ostamista. Rakkauttahan ei saa rahalla ja jos ostaa kosketusta, niin kuulostaa aika kliiniseltä ja typerältä. Toki jos on tarpeeksi mielikuvitusta, niin pystyy varmaan kuvittelemaan, että se myyjä ei oksenna sisäisesti kun joutuu koskemaan asiakkaisiinsa. Hyh.

Mielummin siis vaikka 40v neitsyt mies, kun mies joka on koskaan käynyt hu**issa.

Ehkä teoriassa noin.

Käytännössä sinä et tiedä onko mies käynyt maksullisilla vai ei.

Todennäköisesti se maksullisilla käynyt on edes vähän itsevarmempi ja varmaotteisempi, ja omaa paremmat mahkut kuin täyskokematon.

Minusta on vastenmielistä, että miehen pitäisi olla jotenkin varmaotteinen. Miksi ei saisi olla epävarma? Minä ja mieheni oltiin toisillemme ekat, olimme molemmat erittäin hapuilevia. Ikävää? Ei, vaan seksikästä ja kiihottavaakin, yhdessä etsiä ja löytää. 

Olen kuullut kertomuksia, että kylän kokenut pukki ei oikeasti kysy mistä nainen pitäisi, vaan toistaa tuttua kaavaansa. "Kun tää lipaisu ja hieraisu toimi noillakin, niin toimii tälläkin". Hyi, ei mitään "suoritusta" kiitos, vaan mieluummin aitoa tietämättömyyttä! Omasta  kokemuksesta tiedän, että pian sitä oppii kun kokeilee ja toista kuuntelee.

Tuossa on kaksi ajatteluvirhettä jotka toistuvat joka kerta.

1. Sinä ja miehesi olitte nuoria. Se mikä menisi läpi nuorelta mieheltä, ei menisi läpi nelikymppiseltä aikuiselta.

2. Naiset aina kuvittelevat sen pukin tai pelimiehen panoilla leuhkijaksi joka vain jyystää välittämättä naisen nautinnosta. Oikeasti se mies ei ole saanut mitään naisia. Pelimies oli se "aika tavallinen mutta ihana mies" jonka kanssa asiat vain jotenkin tapahtuivat.

1. Jos ollaan rakkaudesta yhdessä, sitä voi ja pitääkin katsoa aika monia asioita sormien läpi. Seksitemppujen taitamattomuus on yksi niistä asioista joista ainakin minä voisin hyvin joustaa, kun muut tekijät ovat aika lailla kohdillaan. Sitten jos etsitään baarista joku extraupea nautintoilta odotuksissa niin varmasti pettyykin, jos toinen on kokematon. Mutta en kuulu tähän ryhmään, vaan seksi kuuluu vain kiintymyssuhteeseen.

2. Voihan se usein ollakin noin.  Mutta on toisenlaisiakin kokemuksia, eli mies saa paljon ja luulee siksi olevansa hyvä. Ehkä on vain komea, jonka perusteella erhe tapahtuu. 

Eli myönnät että miehen kokemattomuus on miinus jota pitää kompensoida jollain muulla.

Ottaen huomioon että sinä et tiedä miehen maksullisilla käymisistä sen enempää kuin mies tietää sinun irtosuhteistasi niiden komeiden ja kokeneiden pelimiesten kanssa, on parempi hankkia kokemuksia ja suoritusvarmuutta niin ei tarvitse kompensoida. Ei sitten käy niin että mies jännittää ja kenties ei saa seisokkia sen vuoksi, tms.

Ei, vaan sinä esitit että kokemattomuus on miinus ja minä sanoin, ettei se minua ainakaan haittaa, päinvastoin. Sopiva täytyy muilta osin olla joka tapauksessa, ei ollut kyse mistään kompensaatiosta.

Oma aviomies ei aina saa seisokkia, so? Ei ole pitkässä avioliitossa mikään big deal. Minulla ei ole irtokokemuksia ollenkaan koska en sellaisista ole koskaan välittänyt, päinvastoin karsastan ja olen kiertänyt kaukaa.

Rakastelu ei ole mulle mikään suoritus johon tarttettais varmuutta, hyi mikä ajatuskin!

N59

Vierailija
278/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittää. Ja se on hirveetä. Tee hyvänen aika jotain ap! Nuori, viriili mies. Koko elämä vielä edessä niin halutessas! Ehdit kuule saavuttaa ihan vaikka ja mitä kun lopetat tuon vikinän.

Vierailija
279/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi baarit yms on siinä mielessä vain huonoja, että jos siellä on joku isompi tyttöporukka, niin yksin baarissa oleva mies on heille vihollinen. Vaikea sellaista muuria on lähestyä. Pitäisi olla max 2 naista keskenään, nuun voisi toimiakin. Miehellä joku kaveri tjsp matkassa, koska yksin kyyhöttävää katsotaan kuin vihollista.

Vierailija
280/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että sosiaalisesti olet jumittunut sinne huonoon teiniaikaan etkä ole päässyt siitä jatkamaan eteenpäin. Itsellänikin murrosikä meni aika huonoissa merkeissä, mutta pääsin kuitenkin seksin makuun sitten 25-vuotiaana. Muistan kyllä, että välillä huono itsetunto vaivasi ja vieläkin se joskus nostaa päätään, mutta silloin ajattelen että mitä menetettävää minulla on? Jos en kelpaa jollekin deitille, niin mitä sitten? Sanoisin että aina on parempi edes yrittää kuin luovuttaa ja lannistua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä