Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun elämästä ei tuu mitään.

Vierailija
14.06.2015 |

Inhoan itteäni ja elämääni. Tää ei voi jatkua näin. Kuitenkin jos yritän tehdä jotain, kaikki menee aina pieleen. En jaksa enää yrittää ja epäonnistua. Se on tapahtunu niin monta kertaa. Oon vaan niin väsyny pettymään. Annan tässä kohtaa periksi ja jään sängyn pohjalle makaamaan odottamaan kuolemaa.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on tapahtunut?

Vierailija
2/37 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua! Asiat ei yleensä ole niin synkkiä kuin miltä ne tuntuu. Soittoa terveyskeskukseen tai läheiselle. NYT!

Vierailija
4/37 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta minunkin elämä on, mutta ei se auta jäädä sängynpohjallekaan. Jatkan näin, ja ennen pitkää joko kaikki menee lopullisesti pieleen, tai sitten ei.

Vierailija
5/37 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Kaikki kusee käteen. Olkoon, en viittii enää.
Ja 4:lle tiedoksi, ei sieltä ta:lta mitään apuja saa. Hybä jos ajan saa 3kk päähän.

Vierailija
6/37 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sulle tulisi hyvä mieli ap?

Vierailija
7/37 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja auttaa niitä, jotka auttavat itseään!

Vierailija
8/37 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita vaikka äidille :)

Vierailija
9/37 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 17:30"]

Hae apua! Asiat ei yleensä ole niin synkkiä kuin miltä ne tuntuu. Soittoa terveyskeskukseen tai läheiselle. NYT!

[/quote]

Mitä se terveyskeskus mitään auttaa jos ei pysty saavuttamaan mitään tai koskaan onnistu yrityksissään? Just saying.

Vierailija
10/37 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 17:27"]Mitä on tapahtunut?
[/quote]
Monet pienet arkijutut menee pieleen: leivonnaiset palaa uuniin, tekemäni ruoka ei maistu millekään, koneeseen joutunu paperi sotkee pyykit, tärkeät tavarat on aina hukassa. Nää on näitä arjen vastoinkäymisiä, joita mulle tapahtuu ihan koko ajan. Tuntuu että epäonnistun asioissa useammin kuin onnistun.
.
Tän lisäksi oon pitkään ollu työtön ja suunnitellut omaa yritystä. Ajattelin nyt vähän laittaa asioita eteenpäin ja tutkin netistä yrityksen perustamista. Mulla on ollu mielessä mm. nimi ja logo. Aattelin siinä googletellessa vielä tarkistaa että onhan nimi vielä vapaa (aiemmin kun katsoin niin oli). Eipä se enää ollut! Sen oli lisäksi ottanut yritys jonka toimiala on niin lähellä että on käytännössä kilpailija. Mulla ei siis onnistu TÄMÄKÄÄN. En ikinä pääse jaloilleni. Oon lopun ikäni masentunut ja toivon vaan kuolevani, koska en jaksa tätä paskaa.

Vierailija
11/37 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 17:30"]Hae apua! Asiat ei yleensä ole niin synkkiä kuin miltä ne tuntuu. Soittoa terveyskeskukseen tai läheiselle. NYT!
[/quote]
Olen jo avun piirissä: lääkitys + terapia. Ei vaikutusta. Terapia jopa ahdistaa vielä enemmän kun pitää penkoa vanhoja kipeitä asioita.

ap

Vierailija
12/37 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 17:34"]Mistä sulle tulisi hyvä mieli ap?
[/quote]
Tällä hetkellä ei oikein mistään. Ilo on ihan kokonaan kadonnut mun elämästä. Asiat joista aiemmin nautin, ei tunnu enää miltään. Ystävien seura on mukavaa mutta myös uuvuttavaa: en oikein jaksa olla sosiaalinen. Vanhat rakkaat harrastukset: en jaksa enää tehdä niitä kun kaikki väsyttää.

ap

Vierailija
13/37 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda asennetta. Kaikki nuo luettelemasi asiat ovat tuttuja meille muillekin, mutta kyse on siitä miten asennoidut niihin. Ei kannata stressata mitättömistä asioista. 

Vierailija
14/37 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 17:34"]Luoja auttaa niitä, jotka auttavat itseään!
[/quote]
Yritetty on. Oon pyytäny Luojalta apua ja oon yrittäny itse, mutta kaikki menee päin persettä.

ap

Vierailija
15/37 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 17:37"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 17:27"]Mitä on tapahtunut? [/quote] Monet pienet arkijutut menee pieleen: leivonnaiset palaa uuniin, tekemäni ruoka ei maistu millekään, koneeseen joutunu paperi sotkee pyykit, tärkeät tavarat on aina hukassa. Nää on näitä arjen vastoinkäymisiä, joita mulle tapahtuu ihan koko ajan. Tuntuu että epäonnistun asioissa useammin kuin onnistun. . Tän lisäksi oon pitkään ollu työtön ja suunnitellut omaa yritystä. Ajattelin nyt vähän laittaa asioita eteenpäin ja tutkin netistä yrityksen perustamista. Mulla on ollu mielessä mm. nimi ja logo. Aattelin siinä googletellessa vielä tarkistaa että onhan nimi vielä vapaa (aiemmin kun katsoin niin oli). Eipä se enää ollut! Sen oli lisäksi ottanut yritys jonka toimiala on niin lähellä että on käytännössä kilpailija. Mulla ei siis onnistu TÄMÄKÄÄN. En ikinä pääse jaloilleni. Oon lopun ikäni masentunut ja toivon vaan kuolevani, koska en jaksa tätä paskaa.

[/quote]

Onkos tämä kilpailija samalla paikkakunnalla?  Mitä jos etäisyyttä vaikka 876 km? Etsi uusi nimi, rakenna uusi logo ja mieti onko sinusta tuolla jo etukäteen lannistuneella asenteella yrittäjäksi. Palaneille pullille itse nauraisin.

Vierailija
16/37 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 17:34"]Soita vaikka äidille :)
[/quote]
Siitä ei oo mitään hyötyä. Sitten meitä on kaksi, joilla on paha mieli.

ap

Vierailija
17/37 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos etsit ihan perustöitä, vaikka sitten kassalle? Se pakottasi jotenkin rytmittämään elämää ja voisi piristää sen verran että saat energiaa muuhunkin? :)

Vierailija
18/37 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 17:34"]Soita vaikka äidille :)
[/quote]
Siitä ei oo mitään hyötyä. Sitten meitä on kaksi, joilla on paha mieli.

ap
[/quote]

Jakamalla suru puolittuu :)

Vierailija
19/37 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka sekunti siitä jotain tulee.

Vierailija
20/37 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset