Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista apua olet saanut terveydenhuollosta, kun olet valittanut olevasi äärimmäsein väsynyt?

Vierailija
05.02.2022 |

Mitä tekivät? Olitko työssäkäyvä vai työtön?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään

Vierailija
2/37 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinor.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miltään. Tai no, kun jaksoin 6 vuotta anella apua niin sain lähetteen verikokeisiin. Syy löytyi samointein.

Vierailija
4/37 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kerta, kun olen terveydenhuollossa valittanut jatkuvaa väsymystä ja sitä että haluaisin vain nukkua, oli kun huonosti nukkuvan esikoisen vauva-aikana sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen. Psyk.sairaanhoitaja ääneen ihmetteli, että miten sinua nyt niin kovasti voi väsyttää. Mitään apua en saanut, pelkkää päivittelyä. Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun väsymystä menen kenellekään valittamaan.

Vierailija
5/37 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Kilpirauhanen poistettu minkä jälkeen olen ollut jo vuosia sumussa.

Ei kukaan edes kuuntele.

Vierailija
6/37 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus- ja psykoosilääkkeitä, oli siinä joku sairauslomakin. Verikokeista katsottiin peruskokeet ja kilpirauhanen. Välillä oli anemiaa, mutta ferritiniä ei katsottu kuin vuosien päästä. Rautaa söin, välillä kehotuksesta. Unettomuudesta se väsymys useimmiten johtui, mutta nuo lääkeryhmät eivät siihen toimineet niin, että olisin voinut pidempään syödä. Akuutisti kyllä toivat unta.

Työssäkäyvä.

Vierailija
7/37 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vit tuilua.

Vierailija
8/37 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveydestä ei saanut kuin tympeää asennetta. Otin oikeuden omiin käsiini ja loparit 3-vuorotyöstä. Yksityisellä puolella ei ainakaan ole työterveyshuollolla enää mitään hyötyä työntekijälle, varsinkin kun työterveys"palvelun tarjoaja" on osakeyhtiö. OY:n ainoa tarkoitushan on vain tuottaa osakkeenomistajille maksimaalinen voitto, ja sitä agendaahan ei edistä sairauslomien myöntäminen, koska se saattaisi vaarantaa "sopimuksen" jatkumisen työterveyspalvelun maksajan, eli työnantajan kanssa...

Vierailija
9/37 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain avun yksityiseltä, paljastui raudanpuuteanemia ja rautavarastot tyhjät. Edelleen Käyn saman asiantuntijan luona kuin vuonna 2012 ja terveyttäni seurataan.

Vierailija
10/37 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitnä

Vierailija
11/37 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään.

Kilpirauhanen poistettu minkä jälkeen olen ollut jo vuosia sumussa.

Ei kukaan edes kuuntele.

Minulla täysin sama. Mussutetaan vain, että verikokeet ovat viitearvoissa. Ketään ei kiinnosta kun olen kuitenkin pysynyt työkykyisenä, mitään muuta en sitten olekaan vuosiin jaksanut tehdä.

Vierailija
12/37 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien syöpähoitojen jälkeen olin tolkuttoman väsynyt. Löysin uuden työpaikan ja vain nukuin iltaisin. Onneksi toisen osaston esimies ehdotti uniapneatutkimusta, minulla on keskivaikea uniapnea ja sain laitteen puolen vuoden odotuksen jälkeen. Elämäni helpotti hetkessä.

Suosittelen laitetta muillekin ylipainoisille. 

Vierailija
13/37 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kattavat verikokeet ja pari kuukautta saikkua.

Vierailija
14/37 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ohjeen ottaa yhteyttä MLL eli maksaa kalliisti kun joku tulee auttamaan.

Vierailija
15/37 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja mitähän nuo sitten auttavat jos ei syy löydy?

Vierailija
16/37 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 lisää, että olen parantunut luuydinsyövästä elinsiirrolla ja minua seurataan edelleen sairaalassa. Ferritiini on ollut vuosia alle 20 ja minulla on todettu kilpirauhasen vajaatoiminta. 

Käveleminen onneksi piristää, samoin riittävät yöunet.

Kuvittelin olevani väsynyt syövän vuoksi, mutta syynä olikin uniapnea.

Vierailija
17/37 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testattiin veriarvot. Sitten niitä seurattiin muutama vuosi, kunnes vihdoin aloitettiin lääkitys.

Vierailija
18/37 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja mitähän nuo sitten auttavat jos ei syy löydy?

Mitään fyysistä syytä ei löytynyt, niin sain 2 kk sairaslomaa uupumukseen. Lepo auttoi.

Vierailija
19/37 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut terveydenhuollosta apua yhteenkään vaivaani. Ainoa neuvo on 'laihduta 5 kg'.

Vierailija
20/37 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistoon - lääkenimiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi