Kumpi teillä tekee ruoat?
Kumpi teillä tekee enimmäkseen ruoat? Mies vai nainen?
Muuttuuko tilanne viikonloppuna?
Meillä:
Minä, mies.
Teen käytännössä aina arkiruoan nyt kun olen työttömänä. Töissä ollessa tilanne oli viikolla lähes 50/50.
Viikonloppuna, liharuokaa, minä, kalaruoat, 50/50, kasvisruoat, minä, keitot yms. 60/40 vaimolle, salaatit, vaimo n. 90%
Kommentit (11)
Aika fifty-fifty. Kumman aikatauluun sopii paremmin niin se tekee.
Yleensä naapurin Pasi, jos ei kerkeä niin kissa tekee.
Yleensä ei kumpikaan, kun elellään omia aikojamme jollain välipaloilla, mutta suunnilleen kahdesti kuussa mies kokkaa lämmintä ruokaa ja on siinä hyvä.
Minä, nainen, aina. Ihan halustani teen, mies hoitaa vastaavasti muita hommia, kyllä arki ihan 50/50 menee. Tykkään laittaa ruokaa. Oon kyllä huomannut että koska olen ominut keittiön täysin, niin mies ei enää oikein pärjääkään siellä, rutiinit puuttuu. Kun tavattiin niin mies laittoi ruokaa myös. Täytyy varmaan vähän jakaa, ettei mies ihan unohda miten vettä keitetään :)
Yleensä minä, nainen, kun olen työttömänä ja mies töissä päivät. Ja muutenkin tykkään kyllä itse laitella ruuat, en ollenkaan siedä kun mies sohlaa ja sotkee keittiössä, vaikka ihan hyvää ruokaa se osaakin tehdä.
Minä, nainen + lapset teemme lähes aina normaalit arkiruoat. Mies grillaa, savustaa ja tekee loma-aikoina ruoat lasten kanssa. Ei meillä ole asiasta ikinä tullut mitään ongelmaa niin kuin ei oikeastaan muistakaan kotitöistä.
Minä, nainen. Mies soitti juri mökiltä stressaantuneena, kun oli joutunut tekemään ruokaa monta kertaa päivässä vierailleen. :P