Mies, katseletko koskaan kauniimpia/hoikempia naisia kuin omasi?
Jäätkö koskaan tuijottamaan sitä hoikkarunkoista fitnesskissaa, jos omasi onkin lihava ja pyylevä?
Oletko jäänyt kiinni tästä tuijotuksesta? Itse kuvittelisin kyllä, että oma muuttuisi siinä kohtaa pelkäksi ilmaksi, jos ei oma olisi fitneskissa.
Kommentit (89)
Kyllä katson pitkään kaikkia seksikkäitä naisia.
Olimme kylpyässä. Kaksi nuorta miestä vaimoineen ja lapsineen siellä myös. Kovalla äänellä kalitti toinen ja katsoi minua että onpas!!!
En tiedä ketä hävetti eniten tämä tilanne. Kaikki katsoivat miestä sitten minua . Olin altaassa onneksi ,että voin vaan olla niinkuin en olisi kuullut.
Olen joskus katsonut hyvän näköistä naista ja huomannut, että oma vaimohan siinä menee :-)
Ap, oli miehellä millainen fitnesskissa tahansa niin kyllä hänellä, jos hetero on, on silmää myös muiden naisten kauneudelle. Ihan naisena voin tämän todeta.
Ja sama kääntäen: yhtä lailla me naisetkin huomaamme hyvännäköiset miehet ympärillämme. Mutta fiksu ihminen ei jää tuijottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Olimme kylpyässä. Kaksi nuorta miestä vaimoineen ja lapsineen siellä myös. Kovalla äänellä kalitti toinen ja katsoi minua että onpas!!!
En tiedä ketä hävetti eniten tämä tilanne. Kaikki katsoivat miestä sitten minua . Olin altaassa onneksi ,että voin vaan olla niinkuin en olisi kuullut.
Julkea tuijotus ei ole fiksua kommentoinnista puhumattakaan.
Kyllä tuijotan ja fanitan facessa/instassa - se ei vaimolle kuulu. Libidovetoinen liskoaivo vilkuilee aina visuaalisesti stimuloivinta reikää!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuijotan ja fanitan facessa/instassa - se ei vaimolle kuulu. Libidovetoinen liskoaivo vilkuilee aina visuaalisesti stimuloivinta reikää!
Olipa nätisti sanottu, kerrassaan.
Katselisin, joten olen ratkaissut asian niin etten alunalkaenkaan ala seurustelemaan sellaisen naisen kanssa johon en ole tyytyväinen niin ettei tarvisi muita katsella.
Ei, minun mies ei katso. Töissä jos on kaunis nainen asiakkaana, katsoo ohi.
Voin luottaa häneen sataprosenttisesti.
Kävi ennen kuntosalilla, jossa kävi vain miehiä. Sitten sinne oli tullut joku nainen. Mies lopetti, onneksi.
Ihana mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa nätisti sanottu, kerrassaan.
Totuus on kaunista.
Onneksi valtaosalla miehistä on muitakin aivoalueita, mutta kyllä ne alkukantaiset jäänteet ovat kiistattomia. Onneksi, muuten olisimme harvinaisia.
Tottakai miehet katsoo. Oma mieheni eniten vilkuilee muodokkaita naisia jollainen itsekin olen (isot tissit ja pehva). Ei haittaa yhtään :)
Vierailija kirjoitti:
Ai sulla on muka vaimo? Bwahahaa!
En katso puolison seurassa tietenkään, omalla ajalla sitten.
Vaimoni on kaunis hoikka yms. Itse katselen
Muodokkaampia ihanan seksikkäitä naisia, aidan takana on vihreää...
Katselen hyvännäköisiä miehiä, mutta en "sali-makeja", kun tulee väistämättä mieleen että ovat jotenkin tyhmiä miehiä. En voi tälle mitään! Itsekin kuntosalilla käviessä, huomioon kiinnittyy sellaisiin terveen ja freesin näköisinä miehiin. Ei mihinkään patti-pateihin.😂
Siis kysytkö tosissasi? Kai sitä nyt jokainen katsoo hyvännäköisiä, sukupuoleen katsomatta. Katteletko sä vaan sitä sun kaljamahasta, kaljuuntuvaa keski-ikäistä ukkoa ja suljet muut ulkopuolelle?
Nimimerkillä Katsoa saa, muttei koskea
Vierailija kirjoitti:
Ei, minun mies ei katso. Töissä jos on kaunis nainen asiakkaana, katsoo ohi.
Voin luottaa häneen sataprosenttisesti.
Kävi ennen kuntosalilla, jossa kävi vain miehiä. Sitten sinne oli tullut joku nainen. Mies lopetti, onneksi.
Ihana mies!
No ei tietenkään juuri sinun ihana, kohtelias ja täydellinen mies katso toisia naisia 😄
Muiden huonot ja laaduttomat miehet katsovat, muttei sinun!
Kyllä vaimon silmä vilkkuu miehiin päin enempi.
Fitnessvartalo ei ole se ainoa, mistä mies voi pitää.
Muuten juu, katselen toki mielelläni kauniita naisia.