Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla reikä kummulla vai laaksossa?

Vierailija
14.06.2015 |

Minulla on pieni reikä ja sekin on "kummun" päällä niin, ettei penis mene sisään juurikaan missään asennossa auttamatta kädellä. Kun olen päällä, se on minun tehtäväni ei miesystävä osu oikeaan reikään itse. Enkä pidä siitä, että penis hankaa vahingossa pepun suuta reikää etsiessään, sillä se likaantuu ja voi aiheuttaa minulle virtsatietulehduksen. On niitä ollutkin ja olen siksi varovainen. Enkä voi harrastaa sellaista seksiä, että penis otetaan kokonaan pois ja lykätään heti ohjaamatta takaisin. Ei se kuitenkaan osu takaisin oikeaan reikään vaan tökkii joko yli tai ali.

Miesystäväni sanoo, että olen luonnonoikku, sillä muilla hänen tuntemillaan naisilla se on "laakson" pohjalla ja penis uppoaa itsestään oikeaan osoitteeseen kunhan on vähän sinnepäin menossa. Lisäksi olen ns. etupillu eli seistessäni vaginan aukko on eteenpäin ja häpyhuulet näkyvät selvästi eteenpäin vaikka pidän jalkani yhdessäkin.

Ei tämä minua itseäni vaivaa, kunnon vartaloa vapisuttavan orkun saan joka kerta, jos vaan jompi kumpi huolehtii häpykielen hieronnasta yhdynnän aikana.

Miten muilla vai olenko luonnonoikku?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, täällä on sitten toinen luonnonoikku, että tervetuloa kerhoon...

Vierailija
2/11 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin näkyy selvästi klitoris ja häpyhuulia edestä katsottuna, mutta aukko on kuitenkin "laaksossa", klitoriksen ja aukon välillä vaan on pitkä matka. Olen sitä pitkäpilluista sorttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Klitoriksen ja aukon välissä on minulla tietenkin lyhyt matka, mutta silti penis ei tahdo osua yhdynnässä missään asennossa siihen riittävän voimakkaasti, joten tarvitaan sormia avuksi. Oliskohan tuo "etupillu" syynä moiseen.

Vierailija
4/11 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen peniksenhän ei tule tulehdusta kakastasi

Vierailija
5/11 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies saa tulehduksen sohiessaan peniksellään minne sattuu, eiköhän se ole miehen syy. Käyn vessassa ja suihkussa aina ennen yhdyntää, mutta pitkän yhdynnän aikana hiki ja muut eritteet kyllä liuottavat kaikenlaista. Eikä mies halua käyttää kondomia vaikka se suojaisi häntä, ei minua tässä sohimisongelmassa.

Vierailija
6/11 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapilluinen olen mimä. Mutta enpä usko, että mikään luonnonoikku etupilluinenkaan on. Seisoohan miehilläkin vähän mihin suuntaan sattuu ja taipuvat yksilöllisellä tavallaan.

N32v

Vierailija
7/11 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Ei se etupilluisuus ole luonnonoikku vaan se, että reikä on pieni ja sellaisen kummun päällä, että penis täytyy erikseen asettaa reiälle ja sittenkin vielä oikeassa kulmassa työntää sisään, muuten se lipsahtaa jonnekin muualle, ylös tai alas.

Vierailija
8/11 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ikä ja onko lapsia? Ulkoneeko reikä häppäreiden välistä?

N32v

Vierailija
9/11 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Ikä 38, ei lapsia. Reikä ei ulkone, päinvastoin. Terska on jo "sisälläni" vaikka ei ole mennyt varsinaisesta emättimen aukosta sisään. Pienet häpyhuulet on isot ja näkyvät ulkopuolelle kun jalat puristaa yhteen.

Vierailija
10/11 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot ja ulkonevat häpyhuulet ovat ihanat!

Vierailija
11/11 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kuvaa on hieman vaikeaa arvioida tilannetta.

M37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme