Millaisia vesimiehet ovat?
Kommentit (35)
12 ja 13 täällä ilmoittautuu kolmas samanlainen vesimies: ehkä meistä olis tullut hyviä kavereita toisillemme...
Epäempaattisia, keskittyvät asioihin ei ihmisinn.
Etäisiä, muista riippumattomia hyviä tyyppejä. Taiteellisia, vähän omituisia ja salaperäisiäkin.
Tosin oma mies on räikeä poikkeus, vaikka on taiteellinen ja omituinen. :)
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 15:09"]
[/quote]
Valmiiksi märkiä ja eivät jou alkoholia
Entäs te, kenellä vesimies puolisona. Minkälaisia kokemuksia puolisosta ihmisenä? Itse olen vesimiesnainen ja kiinnostaisi tietää onko mitään yhdistävää :D
Tosi rajoittuneita huumorintabuttomia konservatiiveja. Terveysnatseja tai uskiksia.
Suosittelen ottamaan mieluummin viskimiehen.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 17:50"]
12 ja 13 täällä ilmoittautuu kolmas samanlainen vesimies: ehkä meistä olis tullut hyviä kavereita toisillemme...
[/quote]
Niin, ainakin ymmärrämme toisiamme.
Mulla on yks vesimies kaveri ja sen huumori on jotain niin fantastista. Se täyttä taidetta isolla Tllä.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 17:58"]
Olen vesimies ja insinööri.
[/quote]
Annas kun mä arvaan, lvi alan insinööri
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 17:58"]
Olen vesimies ja insinööri.
[/quote]
Annas kun mä arvaan, lvi alan insinööri
[/quote]Tietotekniikka
Todistettavasti ainakin tämä vesimies juo myös alkoholia eikä ole uskis.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 17:59"]
Entäs te, kenellä vesimies puolisona. Minkälaisia kokemuksia puolisosta ihmisenä? Itse olen vesimiesnainen ja kiinnostaisi tietää onko mitään yhdistävää :D
[/quote]
Minä ja mieheni ollaan vesimiehiä. Yhdistäviä asioita paljon, liekö merkistä johtuvaa. Arki sujuu melko helposti, kun ollaan molemmat tarkkoja, järjestelmällisiä ja oudon yhteisen huumorintajun omaavia. Suurimmaksi ongelmaksi koen tietynlaisen etäisyyden, fyysisen ja henkisen molemmin puolin. Oma tila ja itsenäisyys molemmille tärkeää.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 17:59"]
[/quote]
Yli 20-vuoden kokemuksella vesimiehestä puolisona ja lasteni isänä voin sanoa. Äärimmäisen uskollinen, kaikin puolin luotettava, rehellinen ja perheestään huolehtivainen. Pitää varmasti, minkä lupaa. Rakasteluun harvakseltaan syttyvä, eikä silloinkaan ilmassa ole liikoja kiihkoa, mutta rakastellessaan hellä ja huomaavainen. Käytännön läheinen ja joskus vaikuttaa hiukan viileältä, koska viihtyy hetkittäin omissa oloissaan, mikä ei merkitse kuitenkaan sitä, etteikö olisi tarvittaessa läsnä. Suuttuu ja leppyy helposti. Aina siisti ja huoliteltu. Taloudessa tarkka, sekä erittäin harkitsevainen rahankäytössä.
Kerrohan nyt löysitkö yhtäläisyyksiä?
Kaikista parhaita.