Millaisia vesimiehet ovat?
Kommentit (35)
Miehiä jotka juovat paljon vettä ja pitävät uimisesta
Järkeviä ja sosiaalisia, eivät kestä yksinoloa ja hiljaisuutta.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 15:09"]
[/quote]
märkiä ja haisee rätiltä
Oman tiensä kulkijoita.
Suvussa tiedän kolme vesimiestä ja työkavereina on muutamia. Sanoisin, että ovat ystävinä ja seuramiehinä parempia kuin puolisoina. Ystävyys on heille iso asia. He saattavat unohtaa ajatella puolisoaan, kun on kiire parantaa maailmaa ja osallistua kaikenlaisiin yleishyödyllisiin tilaisuuksiin.
Monesti ovat minusta hyvin kiinnostavia ja mukavan tuntuisia, mikä johtunee juuri tuosta ystävällisyydestä. Mutta en voi suositella vesuria puolisoksi. Toisaalta en suosittelisi puolisoksi ketään kellekään.
Työntekijöinä vesurit ovat monesti tarkkoja ja suoranaisia pilkunnussijoitakin heistä löytyy. Jossain päin heitä pidetään hankalina työtovereina, varmaan em.piirteistä johtuen. Mutta olen minä kehujakin heistä kuullut, osa neuvoo ystävällisesti työkavereitaan. Osa ei.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 15:51"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 15:09"] [/quote] märkiä ja haisee rätiltä
[/quote]
rättipäitä?
Minä olen vesimies eikä minulla juurikaan ole ystäviä mutta sosiaalinen olen. En vain osaa päästää ketään liian lähelle.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 16:27"]
Minä olen vesimies eikä minulla juurikaan ole ystäviä mutta sosiaalinen olen. En vain osaa päästää ketään liian lähelle.
[/quote]
Sama mulla. Ihmisiä on maailma pullollaan ja juttuseuraa riittää. Mä kyllä päästän ne iholle mutta suurin osa ihmisistä on niin mielenkiinnottomia joten ystävyyssuhteet loppuu yleensä aika nopeesti.
Vesimies on Iso Arska + merenneito
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 15:56"]Oman tiensä kulkijoita.
Suvussa tiedän kolme vesimiestä ja työkavereina on muutamia. Sanoisin, että ovat ystävinä ja seuramiehinä parempia kuin puolisoina. Ystävyys on heille iso asia. He saattavat unohtaa ajatella puolisoaan, kun on kiire parantaa maailmaa ja osallistua kaikenlaisiin yleishyödyllisiin tilaisuuksiin.
Monesti ovat minusta hyvin kiinnostavia ja mukavan tuntuisia, mikä johtunee juuri tuosta ystävällisyydestä. Mutta en voi suositella vesuria puolisoksi. Toisaalta en suosittelisi puolisoksi ketään kellekään.
Työntekijöinä vesurit ovat monesti tarkkoja ja suoranaisia pilkunnussijoitakin heistä löytyy. Jossain päin heitä pidetään hankalina työtovereina, varmaan em.piirteistä johtuen. Mutta olen minä kehujakin heistä kuullut, osa neuvoo ystävällisesti työkavereitaan. Osa ei.
[/quote]
allekirjoitan tämän täysin! Ystävinä huippuja,puolisona ihan toista.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 16:36"]
Vesimies on absolutisti.
[/quote] Se on totta! Vaihtoehtoja on vain on tai off, kaikki tai ei mitään.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 17:09"]
Hulluja. Siis oikeasti.
[/quote]
Kaikki muut on hulluja siis oikeesti. Minä olen maailman ainut viisas
Kaikki tuntemani vesimiehet ovat jotenkin etäisiä, eivät päästä lähelle ja voi saada kylmänkin vaikutelman. Usein joku vahva kiinnostuksenalue johon keskittyvät.
Vittumaisia