Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autojen sutiminen kinoksessa

Vierailija
05.02.2022 |

Olen seurannut ikkunasta miten autot ei meinaa päästä lievässä ylämäessä liikkeelle lumen takia.
No olen havainnut että ne jotka yrittää kääntyä tiukasti tai kääntää rattia puolelta toiselle hivuttaen, pääsevät nopeammin liikenteeseen luonne jotka vaan painaa kaasua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huumeissa?

Vierailija
2/7 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja oikea havainto näin lauantai-illan alkajaisiksi. Minä olen harjoitellut liukkaan kelin ajoa vasta 55 vuotta ja olen jo oppinut liukkaassa mäessä lähtemään liikkeelle kääntämällä etuvetoisen autoni etupyörät keskitien suuntaan, jolloin liikkeelle lähdetään aluksi mahdollisimman loivaan nousuun. Tämä on yleensä auttanut minut "kevyen kaasujalan" lisäksi liikkeelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaatilla pääsee aika hyvin paikasta kuin paikasta kun lähtee ihan pintakaasulla.

Vierailija
4/7 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ja oikea havainto näin lauantai-illan alkajaisiksi. Minä olen harjoitellut liukkaan kelin ajoa vasta 55 vuotta ja olen jo oppinut liukkaassa mäessä lähtemään liikkeelle kääntämällä etuvetoisen autoni etupyörät keskitien suuntaan, jolloin liikkeelle lähdetään aluksi mahdollisimman loivaan nousuun. Tämä on yleensä auttanut minut "kevyen kaasujalan" lisäksi liikkeelle!

T.ap

Vierailija
5/7 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaatti-nelivedolla ajeleva en kyllä huomannut mitään. Hyvä kun muistutit, kiitos!

-Ei niin pientä pilaa ettei totta toinen puoli. Kun nelari ei varoita liukkaasta, itselle meinasi ja monelle on käynyt ns. nelari-vanhanaikaiset.

Vierailija
6/7 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun auto sudi liikkeellelähdöissä.

Subaru Outback

Vierailija
7/7 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vanha kikka etuvetoisella käännellä rattia sutimisen aikana ja haeskella parempaa pitoa renkaiden alle.