Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lyhyet hiukset, pienet rinnat =NOT HOT

Vierailija
14.06.2015 |

Kyllähän yleinen mielipide suosii pitkiä hiuksia ja isoja tissejä, ihan sama mitä kananperse-laudat koittavat itselleen selittää. Kertokaa YKSI kaunis ja seksikäs lyhythiuksinen pikkutisumisu?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vailla aivopoimuja = not hot!

Vierailija
22/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla "yleisen mielipiteen" mukaan seksikäs? Ei minulla ole tarvetta sellaiseen, mulle riittää että minä itse ja oma mies tykkää. Parempi vain jos ei tule häirintää baareissa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 14:44"]

Miksi pitäisi olla "yleisen mielipiteen" mukaan seksikäs? Ei minulla ole tarvetta sellaiseen, mulle riittää että minä itse ja oma mies tykkää. Parempi vain jos ei tule häirintää baareissa 

[/quote]Tietenkin ajattelet noin kun olet tissitön ja lyhyt hiuksinen. jos sinulla olisi isot tissit ja pitkä tukka et ajattelisi noin. Tajuatko?

Vierailija
24/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet iältäsi vissiin 15-20 v? Miksi luulet, että kaikki naiset haluaisivat olla yleisen mielipiteen mukaan seksikkäitä? Eiköhän aika monelle riitä, että on sille YHDELLE riittävän seksikäs. Katsos, naisilla on yleensä paljon muutakin tekemistä ja sisältöä elämässä kuin keskittyä näyttämään mahdollisimman seksikkäältä. Katsos, siitä ei hirveästi hyödy elämässä mitään, että näyttää jonkun kaltaisesi mielestä seksikkäältä. Ja ennen kuin pääset valittamaan ulkonäöstäni, sanon tässä, että mulla ei ole pieniä tissejä ja lyhyttä tukkaa, mutta aion kyllä leikkauttaa hiukset lyhyiksi, koska en missään nimessä halua, että kaltaisesi idiootti "hyväksyy" ulkonäköni. (Ennen kuin mainitset asiasta, kerron vielä, että en ole lähelläkään kokoa XXXXL).

Vierailija
25/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 14:46"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 14:44"]

[/quote]Tietenkin ajattelet noin kun olet tissitön ja lyhyt hiuksinen. jos sinulla olisi isot tissit ja pitkä tukka et ajattelisi noin. Tajuatko?

[/quote]

Minulla on puolipitkät hiukset ja keskikokoiset rinnat ja pidän seksikkäinä / hyvännäköisinä sekä itseni kaltaisia että pienitissisiä lyhyttukkaisia että muodokkaita pitkätukkaisia. Enkä ole lesbo :O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän