en tunne minkäänlaista empatiaa köyhiä kohtaan
Ymmärtäisin ihmisten köyhyyden jos tämä olisi intia mutta kun ei ole! Tämä suomi jossa jokaisella on oikeus käydä ILMAISEKSI koulua ja sitö kautta sitten hyvään työhön. Itse olen ollut sen verran fiksu ettå käynyt koulut hyvin loppuun ja nyt minulla on hyväpalkkainen amatti. Ja ei kyllä säälitä köyhät! Itkeköön rauhassa kun valtio tekee tuista leikkauksia. Muahahaha
Kommentit (28)
Eskarissako oot useamman vuoden istuskellu?
Voi rakkaus! Kun ei se köyhyys sillä poistu, että me kaikki ollaan maistereita :D
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:28"]Eskarissako oot useamman vuoden istuskellu?
[/quote]
Totaalinen repeäminen :D Mutta joo, kieltämättä sama tuli mieleen.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:30"]Voi rakkaus! Kun ei se köyhyys sillä poistu, että me kaikki ollaan maistereita :D
[/quote] no jos käyt koulut hyvinn loppuun ja saat hyväpalkkasen ammatin niin kyllä se poistuu! Ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:30"]Voi rakkaus! Kun ei se köyhyys sillä poistu, että me kaikki ollaan maistereita :D
[/quote] no jos käyt koulut hyvinn loppuun ja saat hyväpalkkasen ammatin niin kyllä se poistuu! Ap
[/quote]
Nonniih. Opetteles nyt ensin ees kirjottamaan. Muten ihmeessä sä oot noilla kirjotustaidoilla valmistunu mihinkää ammattiin? :D
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:31"]Elämän koululainen vauhdissa.
[/quote]
SE ON ELÄMÄM KOULU, PRKL!!!
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:30"]Voi rakkaus! Kun ei se köyhyys sillä poistu, että me kaikki ollaan maistereita :D
[/quote] Jaa että jos et kuole, niin elät ikuisesti? Kerrotko lisää päivänselvyyksiä. Käyttämäsi vertaus on lopputulos, ei keino. Ensimmäisenä ongelmana tulee eteen opiskelu: mitä minä haluan tehdä? Mihin minä voin hakea? Päihitänkö muut sadat hakijat ja pääsen sisään vai en? Valmistunko? Valmistunko hyvillä arvosanoilla? Sitten seuraavaksi työt: onko valmistuneille kysyntää? Lakkautetaanko työ jolle koulutuin? Karsitaanko sen paikkoja? Saanko koskaan töitä? Menestynkö työssäni? Saanko joskus potkut? Sairastunko?
Niin että näin.
Ööö no entäs akateemiset työttömät, jotka kävi ne koulut, mutta siltikään ei työtä ole onnistunut saamaan? Ymmärrätkä ettei töitä yksinkertaisesti ole kaikille? Tai ok, töitä varmaan olis, mutta ei niitä, jotka siitä tehdystä työstä haluais palkkaa sulle maksaa.
Kuulkaas! Voin lyödä vaikka vetoo että mun äö on suurempi kun puolillakaan teistä!
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:30"]Voi rakkaus! Kun ei se köyhyys sillä poistu, että me kaikki ollaan maistereita :D
[/quote] Jaa että jos et kuole, niin elät ikuisesti? Kerrotko lisää päivänselvyyksiä. Käyttämäsi vertaus on lopputulos, ei keino. Ensimmäisenä ongelmana tulee eteen opiskelu: mitä minä haluan tehdä? Mihin minä voin hakea? Päihitänkö muut sadat hakijat ja pääsen sisään vai en? Valmistunko? Valmistunko hyvillä arvosanoilla? Sitten seuraavaksi työt: onko valmistuneille kysyntää? Lakkautetaanko työ jolle koulutuin? Karsitaanko sen paikkoja? Saanko koskaan töitä? Menestynkö työssäni? Saanko joskus potkut? Sairastunko?
Niin että näin.
[/quote]onko se niin vaikee ymmärtää että käyt koulut hyvin loppuun niin saat hyväpalkkaisen työn niin ku minä. Se on jokaisen oma valinta. Kannattaa valita työ mistä saa töitä! Ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:38"]Kuulkaas! Voin lyödä vaikka vetoo että mun äö on suurempi kun puolillakaan teistä!
[/quote]
Ehhehehe. Äö.
Ja ap:n koulutus ja työ on..? Jotta me köyhät voidaan sitten seurata jalanjäljissäsi.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:38"]Kuulkaas! Voin lyödä vaikka vetoo että mun äö on suurempi kun puolillakaan teistä!
[/quote]
Ehhehehe. Äö.
[/quote]tarkoitin äo.. Ap
Kävin koulut loppuun ja hyvillä arvosanoilla. Missä on mun työt? Sain pari pätkää ja sitten ne loppu. Nyt en saa mistään töitä.
Vaimo jätti kaikki koulut kesken ja sillä on töitä koko ajan....
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:45"]Ja ap:n koulutus ja työ on..? Jotta me köyhät voidaan sitten seurata jalanjäljissäsi.
[/quote] en kerro niin te köyhät pysytte ikuisesti köyhinä. Eikä säälitä! Muahahahaha
Oot tainnu missaa muutaman äikän tunnin....?