Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten niin maski vähentää kasvojen koskettelua? Ei ole ainakaan minulla vähentänyt omien kasvojeni koskettelua

Vierailija
05.02.2022 |

Esim. nenän kaivaminen on onnistunut melkein yhtä helposti kuin ilman maskia. Sormen saa kuitenkin helposti menemään maskin raosta alhaalta tai sivusta.

Eikä mikään yhteiskunta, terveysviranomainen, terveysneuvoja tai mikään muukaan sanele, milloin koskettelen kasvojani ja milloin en. Kasvoni ovat minun, joten koskettelen niitä silloin kun haluan. Me ei normielämässä olla missään armeijassa, jossa pitää muodossa seistessä kysyä lupa nenän pyyhkimiseenkin!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät päin helvettiä maskia, jos tuollainen onnistuu.

Ei voi kauhalla älyä vaatia, kun on pipetillä annettu.

Vierailija
2/3 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee käsi kasvoille entiseen malliin, vaikka olen kuuliaisesti käyttänyt maskia koko koronan ajan. Käpälöin siis ihan ajattelematta sitä maskia. En tiedä, miten hygieenistä on, ainakin koronan alussa maskit olivat olevinaan ihan hirveitä tautipesiä (siis oma maski ja sen ulkopuoli). Mikä sinänsä oli jännää, että se lappu naaman edessä oli tosi saastunut muiden pöpöistä, mutta esim. kaulahuivi parin sentin päässä maskista taas oli ihan puhdas...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidät päin helvettiä maskia, jos tuollainen onnistuu.

EVVK.

Voin toki jättää maskin kokonaan poiskin, jos mahdollinen maskin väärinkäyttöni jotakuta noin häiritsee.