Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olispa ihanaa, jos vieraat älyäisivät jo lähteä kotiin

Vierailija
14.06.2015 |

Koko viikonlopun olen saanut viettää vieraiden kanssa. Yöpyivätkin meillä. Nyt vain odotan, että lähtisivät pois. Mitään järkevää tekemistä ei enää ole ja nytkin vain istuvat sohvalla tölläten telkkaria. Itse pitäisi päästä vihdoin siivoamaan ja pyykkäämään sekä kauppaan ostamaan huomiseksi ruokaa töihin. Pitäisi käydä lenkillä ekaa kertaa moneen päivään. Olisi ihanaa myös viettää hetki hiljaisuudessa ennen uutta työviikkoa, katsoa ehkä netflixiä ja käydä vielä ajoissa nukkumaankin. Miten saan nuo vieraat häädettyä kotiinsa?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mies on kutsunut vieraita ja sinä haluisit häätää ne pois, vaikka mies haluaisi heidän vielä olevan kylässä teillä.

Sinä voit kyllä tehdä hommiasi, mutta miehen haluttuja vieraita et saa häätää

Vierailija
2/70 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teillähän on aikaa mennä yhdessä sinne lenkille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 14:53"]Minäkin olen samanlainen, etten kehtaa sanoa suoraan, vaikka aivan hyvin voisikin kohteliaasti sanoa! Itse tekisin kuitenkin näin (ja olen tehnytkin): sanoisin että minä joudun valitettavasti nyt aloittamaan siivoamisen tässä pikkuhiljaa, kun huomenna on aikainen herätys, eihän teitä häiritse tämä? Istukaa vain rauhassa, ei haittaa ollenkaan, minä tässä alottelen meidän sunnuntaiaskareita kuitenkin pikkuhiljaa. Yleensä vieraat lähtevät tuossa tilanteessa, koska harva jaksaa kuunnella imuria ja tiskausta, ja muutenkin huomaavat ettei ole mieltä venyttää sunnuntaina iltaan asti vierailua. Varmaan kotona odottavat omatkin askareet.
[/quote]

Mun mielestä toi on tosi epäkohteliasta ja tietty suoraa valehtelua. Koska nimenomaan haittaa vieraat. En tiedä keitä ihmisillä käy yökylässä, meillä käy sukulaisia ja ystäviä ja heidän kanssaan voi puhua ihan jo suunnitteluvaiheessa, että seuraavaksi päiväksi on ohjelmaa, sopii olla vaikka klo 12 asti. Mua ärsyttää tuollainen kaksinaamaisuus ja päin naamaa valehtelu.

Vierailija
4/70 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi ihan mielenkiintoista tietää, kuinka moni täällä uhoajista ihan oikeasti sanoisi vierailleen, että vierailunne meillä on nyt päättynyt, ja käskisi lähtemään kotiinsa. aika harva on niin suorasanainen, errä tositilanteessa kasvokkain tuollaista menisi sanomaan. 

Vierailija
5/70 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 23:19"]olisi ihan mielenkiintoista tietää, kuinka moni täällä uhoajista ihan oikeasti sanoisi vierailleen, että vierailunne meillä on nyt päättynyt, ja käskisi lähtemään kotiinsa. aika harva on niin suorasanainen, errä tositilanteessa kasvokkain tuollaista menisi sanomaan. 

[/quote]

No eihän sitä tarvitse noin ilmaista. Minä olen sanonut ihan ystävällisesti että jaha, kello alkaakin olla paljon, mun pitää nyt pikkuhiljaa alkaa iltatoimiin / alkaa tekemään asiaa X. Kuten myös sanovat kaverini joskus jos oma vierailu venyy kun juttua molemmilla riittää. Kukaan ei ota nokkiinsa, ihan normaalia toimintaa.

Vierailija
6/70 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa suusi ja koita josko sieltä saisit jotain sopivaa ääntä muodostettua joka kertoisi vieraille vierailun päättyneen.

Vierailija
7/70 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot niille että ilmaisen tutustumisjakson jälkeen se ois sitten 100e/yö

Vierailija
8/70 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa suusi ja sano, että nyt ois vähän kiirus normaaliin arkeen, kiitos mukavasta viikonlopusta. Jos loukkaantuvat niin en kutsuis vieraiks toista kertaa....

Vierailija
9/70 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian kiltti, enkä kehtaa sanoa mitään. Kyseessä on kuitenkin mieheni ystäväpariskunta. Ap

Vierailija
10/70 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano: jahhah... Kellokin alkaa olla kaksi. Pitäisi vissiin lähteä tästä kauppaan ja ruveta kotihommiin. Niin se vaan arki painaa taas päälle. - Onpa ollut kiva, kun kävitte!

Ja rupea touhuamaan käsolaukkua ja kenkiä esille.

Vierailija
11/70 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nää ei ole ne krapulassa rotkottavat miehen kaverit? Onko tämä uusi trolli?

Vierailija
12/70 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 13:20"]Olen liian kiltti, enkä kehtaa sanoa mitään. Kyseessä on kuitenkin mieheni ystäväpariskunta. Ap
[/quote]

Jaa. No kokeile jospa telepaattisilla kyvyilläsi saisit heidät harkitsemaan pikaista poistumista.

Vierailija
13/70 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma, miehen kaveri ollut täällä viikonlopun. lähtee varmasti vasta illalla....

Vierailija
14/70 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos et mitään uskalla itse sanoa (edes vedota kiireeseen ja siihen että pitäisi siivota) niin turha valittaa etteivät he lähde.

Vierailija
15/70 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kamat on vielä levällään. Kestää varmaan yli tunti ennen kuin ne lähtevät, kunhan älyävät edes alkaa tehdä lähtöä. Ap

Vierailija
16/70 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä se sinun miehesi on? Hän voi varmasti viihdyttää vieraita niin sinä voit mennä vaikka lenkille ja kauppaan tai aloitat siivoamisen...paluu arkeen niin ehkä vieraat ymmärtää vihjeen ;)

Vierailija
17/70 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen vauvan tavaratkin pitäisi kerätä kasaan. Ovat levitelleet niitäkin ympäri taloa. Ap

Vierailija
18/70 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 13:20"]

Olen liian kiltti, enkä kehtaa sanoa mitään. Kyseessä on kuitenkin mieheni ystäväpariskunta. Ap

[/quote]

No se on sitten ihan sinun oma ongelmasi.

Vierailija
19/70 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän lukea näitä sun viestejä mutta kaikki mitä saan luettua on vali vali vali vali vieraat eivät osaa lukea ajatuksia vali vali vali.......

Vierailija
20/70 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde sinne lenkille? Sitten kun tulet takaisin niin rupea puunaamaan kämppää. Viimeistään silloin ehkä lähtevät. Tietenkin voit myös sanoa ääneen että jahas, käynpäs tässä välissä lenkillä ja rupean sitten siivoamaan ennenkuin pitää alkaa valmistautumaan työviikkoon. Aiemmin tuli myös hyviä ehdotuksia telepatian käytöstä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä