Miehen ex kävi meillä eilen, nyt paha mieli
Miehellä ja exällä on yhteishuoltajuus ja lapsi noin 50/50 meillä. Ostettiin vuosi sitten yhteinen koti, jossa Exä on jo pitemmähkön aikaa halunnut tulla käymään "tarkistamaan elinolot" (joka musta ilmauksena jo nöyryyttä). Hän ei halua edes yrittää tulla mun kanssa toimeen, on jo miehen äidin kanssa päättänyt että olen aivan bimbo. Anyway, nyt sitten sai aikaiseksi tulla. Haukkui koko asunnon lattiasta kattoon, jopa 7v lapsen huoneen jota lapsi ollut aktiivisesti itse sisustamassa! Päättänyt värit ja ollut aivan tohkeissaan esittelemässä äidille!
On liian pieni vessa, typerä pohja, rumat seinät, huonon värinen lattia,mauttomasti sisustettu ja haiseekin pahalle.
Mitään hajua ei ihan oikeasti ole, täällä on kyllä kaikki tutkimukset tehty eikä kukaan muu meillä käynneistä vieraista ole samaa sanonut. Haisee kuulemma äyriäisille?! Kuulemma hän ei tällaisessa voisi asua "mutta mikäs siinä jos tykkää".
Siis mulla on niin paha mieli, eihän hänen täällä tarvitse asua mutta miksi pitää tulla toisten koteja JA OMAN LAPSEN HUONETTA haukkumaan?! Lapsikin oli eilen illasta aivan surun murtama kun äiti ei tykännyt huoneesta. Nyt lapsi ei tiedä tykkääkö edes itse vaikka huone tosi söpö ja käytännöllinen!
Mikä helkkari saa 35-vuotiaan äiti-ihmisen toimimaan näin?
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 11:48"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:51"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:37"]Olisin vetänyt itsekin lekkeriksi. "Ai, äyriäisille! Niin tosiaan meillä oli tänään merellinen brunssi!" Ja lapsen huonetta haukkuessa olisin ilmaissut että meillä saa lapsi päättää sisustuksen huoneeseen, eikä huone ole mikään koriste aikuisen maun mukaan.
[/quote]
Olisi pitänyt, mä en ihan oikeasti vaan saanut sanaa suusta. Olin niin järkyttynyt, pettynyt ja halasin itkevää lasta. Oiskohan tässä jo pikkuhiljaa ainesta siihen et saataisiin lapsi meille viikoiksi.
-ap
[/quote]
No haista jo v.... Viet vielä lapsenkin! Tuollainen yksinkertainen bimbo leikkii kilttiä äitipuolta. Eihän se ole edes sinun lapsi ja äidillä on ikävä, kun lapsi on teillä paljon! Mene ittees!
[/quote]
Heh taisi hullu ex löytää palstan.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 09:58"]Edes minä en ole noin katkera mun exälle ja sen nyxälle, vaikka exä petti ja jätti minut sen nyxän takia ja olen hormonihirmu pahimmassa iässä :D Vaikka se, mitä exä teki, ei ollut mitään kivaa niin osaan silti käyttäytyä asiallisesti ja ollaannykyään kavereita.
Mutta voimia ap! Onko miehesi ja exän erosta miten paljon aikaa? Jonkun pari kk ehkä jopa ymmärtäisi, mutta jos talo on ostettu jo vuosi sitten ja exä yhä läyttäytyy noin niin en kyllä ymmärrä.
t. 16v
[/quote]
16 v?
Haloo. Teinien sotkut on eri asia
[/quote]
Haloo itsellesi, tässä nyt ainakin tämä 16 v kuulostaa paljon tervehenkisemmältä kuin ap:n kertoma exä. Oli lapsia tai ei. T. N32
[/quote]
Typerää ylipäätään vähätellä nuorten ongelmia. Ihan kuin "teinien sotkut" olisivat vähäpätöisempiä. Ne "sotkut" ovat sillä hetkellä merkityksellisiä nuoren elämässä ja niitä ei saa missään nimessä vähätellä ainakaan nuoren kuullen. Pettäminen on nuorelle aivan yhtä kova isku kuin aikuisellekin. Tuon 16-vuotiaan viesti oli asiallinen ja kannustava. Miksi piti tarttua tuohon ikään?
Ja anteeksi N32, en tarkoittanut kritiikkiä sinulle, vaan noille vähättelijöille. T: 50
Pahoittelen että teksti tuli yhteen pötköön, käytän mobiilia :/ -ap
Kysyitkö ihan oikeasti että "MIKSI"? Eiköhän tuosta jo selkeästi paista läpi että on katkera sinun ja miehesi suhteesta.
Kateushan se, mutta törkee ämmä. Siis järkyttävän törkee, ja vielä omalle lapselleen. En tiedä miten lasta lohduttaisi mollaamatta hänen äitiään, toivottavasti joku keksii jotain näppärää.
Miksi se piti päästää teille? Onpa kamala ämmä.. Änkeä sen kotiin vastavierailulle!
Edes minä en ole noin katkera mun exälle ja sen nyxälle, vaikka exä petti ja jätti minut sen nyxän takia ja olen hormonihirmu pahimmassa iässä :D Vaikka se, mitä exä teki, ei ollut mitään kivaa niin osaan silti käyttäytyä asiallisesti ja ollaannykyään kavereita.
Mutta voimia ap! Onko miehesi ja exän erosta miten paljon aikaa? Jonkun pari kk ehkä jopa ymmärtäisi, mutta jos talo on ostettu jo vuosi sitten ja exä yhä läyttäytyy noin niin en kyllä ymmärrä.
t. 16v
En missään tapauksessa olisi kotiini ottanut katkeraa exää vierailulle. Enpä ole aiemmin kuullut kenekään käyneen tarkastuskierroksella lapsen elinoloista toisen vanhemman luona.
Törkeästi on käyttäytynyt. Anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Oletko sinä käynyt exän kotona ja arvostelitko siellä ratkaisujaan.
Jokainen tajuaa (jos kertomasi on totta) että kova pala exälle on sinun olemassaolosi.
Kateus ja katkeruus haisee ilmeisesti äyriäisille tuon exän nenään. :) Älä pahoita mieltä ap. Miehesi voisi jutella huoneesta lapsen kanssa, kehua ja vahvistaa itsetuntoa hyvistä sisustusvalinnoista.
Todella ikävästi käyttäytyi :( no, itsensäpähän hän nolasi :) harmi vaan, että lapsen kuullen.
Älä päästä sitä teille! Hullu nainen!
Ihan k-pää nainen, jonka ongelma ei ole kotinne vaan oma huono itsetuntonsa.
ainoa, mitä tuollaiseen voi sanoa, on " Onpa ikävää ettet pidä kodistamme, me tykkäämme tästä juuri tällaisena. Lapsikin osasi meidän mielestä sisustaa huoneensa tosi hienosti".
No, tiedät varmaan itsekin että kyseessä ei ole terve henkilö. Terve henkilö ei käyttäydy noin. Eli, et voi vaatia häneltä terveen käytöstä kun hän ei siihen pysty. Ikävä että hän on kuvioissa mukana, koeta välttää hänen tapaamistaan niin kuin pystyt. Lapselle älä kuitenkaan hauku häntä (enkä usko että niin teetkään). Opettele jättämään kommentit omaan arvoonsa, se on aluksi vaikeaa mutta joskus vielä opit ja säästyy paljon energiaa hyviin asioihin.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 09:58"]Edes minä en ole noin katkera mun exälle ja sen nyxälle, vaikka exä petti ja jätti minut sen nyxän takia ja olen hormonihirmu pahimmassa iässä :D Vaikka se, mitä exä teki, ei ollut mitään kivaa niin osaan silti käyttäytyä asiallisesti ja ollaannykyään kavereita.
t. 16v
[/quote]
Hei c'mooon! Mene demiin. Et voi verrata omaa teinisuhdettasi suhteeseen jossa lapsi kuvioissa.
En ymmärrä miksi olisi katkera tai miksi se kohdistuu minuun? Hän on itse perheensä rikkonut, minä en ole ollut kuviossa mitenkään osallisena. Naisella on "uusi perhe" tahoillaan, miksi meidän perhe olisi hälle ongelma? -ap
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:02"]En ymmärrä miksi olisi katkera tai miksi se kohdistuu minuun? Hän on itse perheensä rikkonut, minä en ole ollut kuviossa mitenkään osallisena. Naisella on "uusi perhe" tahoillaan, miksi meidän perhe olisi hälle ongelma? -ap
[/quote]
Kai se on helpompi olla uudelle naiselle vihainen ja katkera, kuin miehelle, jota mahdollisesti rakastaa tai etsiä vikaa itsestä.