Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kehtaa mennä ilman maskia, mutta en halua tuhlata niitä: en käy kuin pakollisilla asioilla

Vierailija
05.02.2022 |

Kannattaisi varmaan kauppiaiden miettiä, ottaako jo ne maskikyltit pois ja henkilökunnaltakin maskit pois. Olisi helpompi pistäytyä heräteostoksillekin, kun ei tarvitse miettiä, että taas joutuu tuhlaamaan yhden maskin. Se on rahan ja luonnon tuhlausta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy hakemassa terveydenhuollosta ilmaiset maskit vähävaraisille.

Vierailija
2/15 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskeja voi myös pestä. Kirurgisten maskien pesu pesukoneessa 60 asteen ohjelmassa. Ne kestävät ainakin 5 pesua. FFP2-maskeja voi keittää muutaman minuutin kiehuvassa vedessä niin desinfioituvat. En tiedä, montako kestävät. Nämä ohjeet lehdistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kehdannut mennä ilman maskia jo viime syksystä alkaen. Jos jotain häiritsee niin VOI VOI. Painukoot vaikka v ittuun.

Vierailija
4/15 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisitkö heräteostoksille ilman maskia, jos siellä ei olis maskikylttejä tai henkilökunta ei käyttäis?

Vierailija
5/15 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisitkö heräteostoksille ilman maskia, jos siellä ei olis maskikylttejä tai henkilökunta ei käyttäis?

Kyllä. Maskit ovat vain sosiaalinen pelleily.

Ap

Vierailija
6/15 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole varaa 8 sentin maskiin, niin ei semmoisesta asiakkaasta paljon kauppiaskaan rikastu.

Vierailija
7/15 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskeja voi myös pestä. Kirurgisten maskien pesu pesukoneessa 60 asteen ohjelmassa. Ne kestävät ainakin 5 pesua. FFP2-maskeja voi keittää muutaman minuutin kiehuvassa vedessä niin desinfioituvat. En tiedä, montako kestävät. Nämä ohjeet lehdistä.

🤮

Vierailija
8/15 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä, käytän samaa maskia varmaan viikon.

Vierailija
9/15 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät maskia suojellaksesi muita.

Minulle on yksi ja sama onko toinen pitänyt samaa maskia 100 kertaa, kunhan se on naamalla.

Vierailija
10/15 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese.Osta kangasmaski.Tai no just Tokmannilla 50 kpl maksoi 4.95...onko tuo nyt niin tuhlausta, jos kauppaan meinaat shoppailemaan muutenkin mennä.

Vierailija
11/15 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos käytät maskia vain näön vuoksi niin siinä tapauksessa voit käyttää samaa maskia.

Vierailija
12/15 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luullaan suojautuvansa viruksilta kirurginmaskeilla. Heh, katsokaapa viruslaboratorion työntekijöitä miten pukeutuvat töihinsä.

Vierailija
13/15 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://nypost.com/2020/05/11/coronavirus-can-enter-the-body-through-th…

Virukset menevät myös silmien kautta, miksette hysteerikot peitä silmiänne myös?

Vierailija
14/15 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hä, käytän samaa maskia varmaan viikon.

Minäkin käytän. Ei se mene miksikään käytössä. Välillä voi pestä kuumassa tai pakastaa.

Vierailija
15/15 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän itse ostamiani ffp2- maskeja töissä vähintään se 8 tunnin ajan per työpäivä. Maskeja menee yhdessä työpäivässä 3-4 kpl.