Se paras blogi
Mikä on teistä paras blogi? Sellainen mihin itse samaistut? Mulla Äiti Nimetön joka on mahtava.
Kommentit (4)
Värikäs Pipsa, kun se on niin ihanan lihava ja värikäs. Voin samaistua häneen kaikessa karmeudessaan <3
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 08:12"]Värikäs Pipsa, kun se on niin ihanan lihava ja värikäs. Voin samaistua häneen kaikessa karmeudessaan <3
[/quote]
Värikäs pipsa on niin iso että mammat voi lukea ja miettiä. Minusta ei ikinä tule tuommoista läskiä. Hups puolivuotta ja ihan samalta näyttää mamma.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 08:52"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 08:12"]Värikäs Pipsa, kun se on niin ihanan lihava ja värikäs. Voin samaistua häneen kaikessa karmeudessaan <3 [/quote] Värikäs pipsa on niin iso että mammat voi lukea ja miettiä. Minusta ei ikinä tule tuommoista läskiä. Hups puolivuotta ja ihan samalta näyttää mamma.
[/quote]
Pipsahan on tyypillinen av-mamma!!!
Ja ois kiva jos vähän perusteluja tulisi kanssa. Mulla äiti nimetön koska sama lapsiluku ja sama tilanne muutenkin. Ainainen laihdutus ja joskus kaaos. Mua ärsyttää blogit joissa liikaa silotellaan asioita.