Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se paras blogi

Vierailija
14.06.2015 |

Mikä on teistä paras blogi? Sellainen mihin itse samaistut? Mulla Äiti Nimetön joka on mahtava.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ois kiva jos vähän perusteluja tulisi kanssa. Mulla äiti nimetön koska sama lapsiluku ja sama tilanne muutenkin. Ainainen laihdutus ja joskus kaaos. Mua ärsyttää blogit joissa liikaa silotellaan asioita.

Vierailija
2/4 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikäs Pipsa, kun se on niin ihanan lihava ja värikäs. Voin samaistua häneen kaikessa karmeudessaan <3 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 08:12"]Värikäs Pipsa, kun se on niin ihanan lihava ja värikäs. Voin samaistua häneen kaikessa karmeudessaan <3 
[/quote]
Värikäs pipsa on niin iso että mammat voi lukea ja miettiä. Minusta ei ikinä tule tuommoista läskiä. Hups puolivuotta ja ihan samalta näyttää mamma.

Vierailija
4/4 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 08:52"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 08:12"]Värikäs Pipsa, kun se on niin ihanan lihava ja värikäs. Voin samaistua häneen kaikessa karmeudessaan <3  [/quote] Värikäs pipsa on niin iso että mammat voi lukea ja miettiä. Minusta ei ikinä tule tuommoista läskiä. Hups puolivuotta ja ihan samalta näyttää mamma.

[/quote]

Pipsahan on tyypillinen av-mamma!!!