Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit ja miehen pukeutuminen

Vierailija
05.02.2022 |

Kävimme pienellä kävelyllä ja sen jälkeen kahvilla työkaverimiehen kanssa. Hänellä oli päällä tummat housut, valkoinen kauluspaita, kravatti(!) ja harmaa villaneule, ruskeat nahkaiset varsikengät. Takki joku siistimpi untuvatakki, oli huivikin, nahkasormikkaat. Mielestäni oli kovin muodollisesti pukeutunut. Hiukset oli laitettu. Itse olin löysissä farkuissa, collegepaidassa ja soreleissa. Näytimme isältä ja tyttäreltä. Oli outo olo koko ajan hänen pukeutumisen takia. Töissä käytämme työvaatteita, joten ei ollut tietoa hänen tyylistään. Taisi jäädä treffailu tähän, kun en pääse eroon isä tytär mielikuvasta.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vit*u lopettakaa jo se Sorel-jankkaus! Ei tarvi yhteen sanaan takertua, varsinkin, jos on niin tyhmö, ettei tajunnut.

Itse en menisi treffeille hupparissa ja Soreleissa, mielestäni ap:n tapauksessa mies ei ollut se oudosti treffeille pukeutunut.

Vierailija
62/66 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse oli treffeistä niin kyllähän nuo miehen vaatteet kuulosti ”normaalimmilta”. Ei tulisi mieleenkään lähteä deiteille collegessa ja soreleissa :D. Mutta tosiaan jos ap on 20v niin en tiedä sen ikäryhmän jutuista. Itse olen 35v ja viimeksi käynyt vieraan miehen kanssa deiteillä 15v sitten. Nykyisin hän on aviomieheni ja kun menemme deiteille, hän pukeutuu juuri niin kuin ap:n kuvailema mies (tosin ilman kravattia) ja minulla on usein mekko. Farkut, college ja sorelit sitten ruokakauppareissuilla, vanhempainilloissa ja päiväkotimatkoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että tää oli ihana keskusteluketju. Tälläisiä lisää, pitkästä aikaa sai nauraa stdämen pohjasta. Ja se "jätä se sika" siellä välissä taas. Lisää tätä...

Osallistuin keskusteluun useammallakin viestillä ja sama fiilis. On hyvää viihdykettä tylsyyteen

Vierailija
64/66 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mielestäni oli kovin muodollisesti pukeutunut. Hiukset oli laitettu. Itse olin löysissä farkuissa, collegepaidassa ja soreleissa. Näytimme isältä ja tyttäreltä. Oli outo olo koko ajan hänen pukeutumisen takia."

Löysät farkut naisella. Liekö skeittari tyttö? Mitä tiukemmat farkut sitä paremmat jos trendikäs malli eikä se hirveä mummo malli jota näkee välillä, peppu kuitenkin tarkistetaan aina alkuun! ;) Collegepaita/huppari ok kun on joku siisti trendikäs istuva ei mikään juntti malli anttilasta. Sorelit on kyllä melko karmeat googletuksen perusteella. Samaan kastiin niiden teini Uggien kanssa. AP taitaa olla 18-20v ja tuolla on loska kelit joten ei tyrmää lopullisesti.

Miksi mainiksit hiukset laitettu? Mun mielestä tuo on ihan perusjuttu joka tehdään aina kun ulos lähdetään. Harvalla on siisti au naturel tyyli hiusten suhteen eli pitää vähän muotoilla ettei näytä ihan juntilta/rölli peikolta. 

Vierailija
65/66 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysät farkut naisella. Liekö skeittari tyttö? Mitä tiukemmat farkut sitä paremmat jos trendikäs malli eikä se hirveä mummo malli jota näkee välillä, peppu kuitenkin tarkistetaan aina alkuun! ;) Collegepaita/huppari ok kun on joku siisti trendikäs istuva ei mikään juntti malli anttilasta. Sorelit on kyllä melko karmeat googletuksen perusteella. Samaan kastiin niiden teini Uggien kanssa. AP taitaa olla 18-20v ja tuolla on loska kelit joten ei tyrmää lopullisesti.

Tuo treffityttö ei taida oikein vielä ymmärtää pukeutumista viestintävälineenä.

Voisi olla hyvä ajatus treffejä sopiessa ottaa myös puheeksi hieman, minkätasoisesti pukeudutaan. Siitä puhuminen on ihan perusteltua, ettei tule kiusallisia tilanteita. Onhan se hassua, jos toinen pukeutuu juhlaillallista varten mutta toinen tulee paikalle kauhtuneissa farkuissa.

Vierailija
66/66 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ymmärsin, että he lähti suoraan töistä treffeille, töitten jälkeen siis

siten on ihan normaalia ap:n pukeutuminen mutta miehen taas ei, jos on mennyt töihinkin niissä vaatteissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi