Rakastan Nicki Minajia
Hän on niin rohkea ja naisellinen. Uskaltaa olla oma, upea itsensä! Tekee, ehkä hieman tyhjää, mutta tarttuvaa musiikkia. Kunnen bileshittiä! Mielelläni antaisin tyttärieni ottaa mallia hänestä! Fanitan!
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 02:43"]Oikea esimerkillinen äiti.Voi H*lvetti.
[/quote]
Pitäisikö hyvän äidin sitten lukea lapsilleen Raamattua?
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 02:41"]Hän on niin rohkea ja naisellinen. Uskaltaa olla oma, upea itsensä! Tekee, ehkä hieman tyhjää, mutta tarttuvaa musiikkia. Kunnen bileshittiä! Mielelläni antaisin tyttärieni ottaa mallia hänestä! Fanitan!
[/quote]
Mä en.
Mä diggaan Lil Kimiä! Ihguuuu
Nicki on kyllä oikeasti fiksun oloinen tyyppi! Aina puhumassa siitä, kuinka tärkeää esim. koulutus on (siirsi jonkun kiertueensa aikatauluja, koska kuuli että maassa oli kiertueen aikana tärkeitä loppukokeita), feministi, ei koskaan puhu paha muista, kirjoitaa omat biisinsä jne.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 03:13"]Nicki on kyllä oikeasti fiksun oloinen tyyppi! Aina puhumassa siitä, kuinka tärkeää esim. koulutus on (siirsi jonkun kiertueensa aikatauluja, koska kuuli että maassa oli kiertueen aikana tärkeitä loppukokeita), feministi, ei koskaan puhu paha muista, kirjoitaa omat biisinsä jne.
[/quote]
Ai ei puhu pahaa toisista. Jatkuvasti se dissaa lil kimiä. Tekee dissausbiisejä... Niillä ihan julkinen kissatappelu ollut käynnissä pitkään.
Oon sitä mieltä et Onika on ehkä parasta mitä mulle on koskaan tapahtunu. Hän on mun suurin idolini, esikuvani, mun koko maailma. En tiedä mitä tekisin jos Nickiä ei olis. Nic on mun kaikkeni. Musa on aivan sairaan hyvää ja livenä osaa jopa laulaa eikä lavalla esiintyessä takaa kuulu äänitettyä biisiä VAIN taustamusa. Ja suomen keikka oli kyl paras ikinä. Seuraavalla kiertueella sit suomeen taas!!
Barbz kiittää ja kuittaaa. #teamminajtilldeath
<3