Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kohdannut ulkomailla asioita joiden uskoit olevan perisuomalaisia?

Vierailija
14.06.2015 |

Itse muistan kun olin aikoinani USA:ssa vaihto-oppilaana 5000 asukkaan kylässä Michiganin osavaltiossa. Siellä kun käveli kylänraitilla niin joka ainoa tyyppi oli pukeutunut tuulipukuun. Sen jälkeen on aina huvittanut nämä suomalaisten tuulipukukansa puheet kun täällä ei olla tuulipukukansaa nähtykään.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seychelleillä tilasin pizzerian suosituimman pizzan ja pöytään tuli kinkku-ananaspizza.

Vierailija
22/30 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Espanjassa ollut Galiciassa uimarannalla missä minulle on huomautettu siitä että bikiniyläosani on läpinäkyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seychelleillä tilasin pizzerian suosituimman pizzan ja pöytään tuli kinkku-ananaspizza.

Kinkku-ananaspizza on lähtöisin kreikkalaisilta maahanmuuttajalla Kanadasta, joten siinä ei itse asiassa olekaan mitään perisuomalaista.

Vierailija
24/30 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa oli lihapullia. Kyllä nauratti.

Vierailija
25/30 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että lakritsi on ainoastaan suomalaisten herkkua. Itse asun Aasiassa ja tuttavani lähti Austraaliaan reissuun ja toi tuliaisiksi pari pussia lakuja kun tiesi että tykkään niistä.

Myöhemmin itsekin menin Ausseihin lomalle ja ruokakaupassa näin pitkän rivin erilaisia lakuja.

Vierailija
26/30 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokkomenot juhannuksena Pohjois-Saksassa.

Onko toi niin ihmeellistä, Pohjois saksa on kuulunut ruotsiin, ihan niinkuin suomikin.

Vierailija
27/30 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kinkku-ananaspizza on lähtöisin kreikkalaisilta maahanmuuttajalla Kanadasta, joten siinä ei itse asiassa olekaan mitään perisuomalaista.

Näinhän se on alunperin, mutta suomalaisiahan tässäkin moititaan, koska OIKEAOPPISESTI ananas ei kuulu pizzan muualla kuin täällä junttilassa. Suomessa tästä väitellään, tuskin muualla.

Vierailija
28/30 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on alunperin, mutta suomalaisiahan tässäkin moititaan, koska OIKEAOPPISESTI ananas ei kuulu pizzan muualla kuin täällä junttilassa. Suomessa tästä väitellään, tuskin muualla.

Jep. Kyllähän just tuosta yhdistelmästä usein suomalaisia moititaan junteiksi - että ei  missään muualla kuulemma.

Asuin monta vuotta Kiinassa ja siellä pizza nyt ei kuulu sillä lailla jokaisen ravintolan valikoimaan, vaikka tietenkin löytyy kaikki mahdolliset ketjut Papa John'sista Pizza Hutin kautta Express Pizzaan. Mutta siis jos oli joku kiinalaisten pitämä länsimainen ravintola ja listalla pizzaa, niin siellä oli yleensä kolme vaihtoehtoa: kinkku-ananas, quatro staggioni ja frutti di mare. Lapseni inhoavat ananasta ja ihan samalla tavalla jouduin tilaamaan tropicanan tai americanan (kulki näillä molemmilla nimillä siellä) "without pinaple" ja sitä ihmeteltiin kovasti "only ham??? No pinaple?" Että miksi ihmeessä en halua ananasta.

Vierailija
29/30 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut kolmessa eri maassa, ja nyt toista vuotta neljännessä. Olen ollut maailmalla pian kolmekymmentä vuotta. 

Mitään peri suomalaista en onneksi ole kohdannut paitsi ne perisuomalaiset turistit joita kyllä visusti väistelen.

Vierailija
30/30 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsissa oli lihapullia. Kyllä nauratti.

Niin minuakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi