Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cellreset-kehokuurista kokemuksia kellään?

Vierailija
13.06.2015 |

Onko kukaan kokeillut? Millaisin tuloksin?

Itse olen pari viikkoa noudattanut kuuria ja nyt alkaa olla uskonpuute - mitään muutoksia voinnissani, painossa taikka mittanauhassa en ole huomannut..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kokemuksia?

Vierailija
2/6 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole, mutta tuttuni laihdutti sillä 50kg. Aivan uskomaton muutos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin heinäkuun, paino putosi jotain 7kg. Nyt siis optimoinnilla. Varmaan uusi kuuri vielä tässä talven mittaan.

Vierailija
4/6 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
5/6 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo lähti 5kg kuurin aikana. Tosi huono olo ekalla viikolla otin suolan käyttöön pienissä määrin niin helpotti. Kaikki  kilot tuli takaisin kahdessa seuraavassa kuussa, että näin

Vierailija
6/6 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt yhden tehokuurin ja olen aloittamassa nyt uutta kierrosta. CellReset kuurissa on kyse kehomatkasta, joka tarkoittaa että oppii oikeuan tavan syödä, sekä tuotteiden avulla saa tasapainon omaan kehoonsa. Olin saanut tupakanpolton lopettamisen takia, sekä vakavan sairauden takia kiloja lisää reilut 20. Kuurin alussa taistelin 3 päivää, en ottanut suolaa mukaan, vettä ja tuotteita ohjeiden mukaan...lopputulos oli laskenut verenpaine, tippunut paino, iho-ongelmat katosivat. Kyllä olen saanut muutaman kilon kesällä lisää. Omalla tyhmyydelläni, grilliruoka upotettuna viiniin, siideriin ja skumppaan ei ole tapa millä kilot pysyy kurissa. Pidin kuurista ja siksi otan sen uudestaan nyt taas loman jälkeen. Jos haluat kysyä lisää laita viestiä vaikka facen kautta löydät minut Kirsi Heino Piikkiö, kerron mielelläni lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi