Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KUKAAN EI TAJUA TILANTEEN VAKAVUUTTA.

Vierailija
13.06.2015 |

Okei, otsikko voi hämmentää. Olen jo usein täällä avautunut minun ja äitini huonosta suhteesta.
Taustoja: Olin 10v kun äitini paljasti että iskä joka asui meillä, ei ollut oikea isäni. Oikea isäni olikin narsistinen, väkivaltainen alkoholisti JOTA OLIN LUULLUT KUMMIKSENI. Äiti oli siis sinisillä silmillä valehdellut minulle kaikki ne 10 vuotta. En enää tuntenut itseäni, ja luottamus äitiin katosi.

Minua myös kiusattiin niin suvun kun koulukavereiden puolelta, mutta äiti ei ikinä puolustanut minua vaan sanoi "älä välitä". Opin ja aloin luulemaan että valitan turhasta, ja aloin pitämään kaiken pahan olon sisälläni. En enää koskaan kertonut asioistani kellekkään, koska minähän en saanut välittää.

Nyt minulla on masennus. Tiedän sen ilman diagnoosejakin. Olen käynyt psykologilla, mutta suojamuurini ei anna kertoa kaikkea. Tuntuu että en saisi "välittää", joten pakotan itseni olemaan hiljaa.

Bändi ja poikaystävä ovat ainoat asiat miksi en ole viiltänyt ranteita auki. En jaksaisi nousta aamuisin ylös sängystä, enkä haluaisi tehdä mitään muutakaan mutta poikaystävä käy melkein väkisin raahaamassa minut joka päivä ulos.

Olen myös pakonomaisesti vahtinut painoani ja laskenut kaloreita viime kesästä lähtien. Haluan laihtua lisää, ja kuntoilen joka päivä.

Poikaystävä ja kaverini kävivät puhumassa minun syömisistä kouluohjaajalle, joka soitti äidilleni mutta äiti ei nähnyt minulla mitään ongelmaa.

Olen käskenyt äidin soittaa vaikka tk:lle, mutta ei se soita. En edes halua puhua asioistani, haluaisin vaan olla onnellinen. Puhuminen ahdistaa. Kaikki ahdistaa.

Poikaystävä on nyt vierelläni ja selaa omaa puhelintaan. Luultavasti kohta huomaa että kirjoittelen tänne, että älkää ihmetelkö jos poikaystäväni haluaa kommentoida tänne jotain.
T.15v

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki olisi siis hyvin jos se mies teidän ktona olisi ollut isäsi.

Vierailija
22/46 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:01"]Kaikki olisi siis hyvin jos se mies teidän ktona olisi ollut isäsi.
[/quote]

Ei. Kaikki olisi hyvin, jos äitini ei olisi valehdellut minulle ja minua ei olisi kiusattu tosi pahasti.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä poikaystävääsi auttamaan sinut hoitoon vaikka väkisin ja ilmaise että nyt on tosi kyseessä etkä kykene itse huolehtimaan enää mielenterveydestäsi.

Vierailija
24/46 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inga Sulin? Sillä oli tuo sama kuvio

Vierailija
25/46 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:03"]Inga Sulin? Sillä oli tuo sama kuvio
[/quote]

Kuka vittu se on?
Ap

Vierailija
26/46 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:03"]Pyydä poikaystävääsi auttamaan sinut hoitoon vaikka väkisin ja ilmaise että nyt on tosi kyseessä etkä kykene itse huolehtimaan enää mielenterveydestäsi.
[/quote]

Poikaystävä kyllä tietää missä mennään, ja on mm. Ottanut minulta viiltelyteräni pois. Haluan vaan vajota maan alle.
Ap

Vierailija
27/46 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/46 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitille olen myös viiltelystä kertonut, mutta siihenkin sanoi vaan "ei niin saa tehdä". Koskaan se ei ymmärrä, vaikka päin naamaa huutaisi.
Ap

Vierailija
29/46 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:14"]Äitille olen myös viiltelystä kertonut, mutta siihenkin sanoi vaan "ei niin saa tehdä". Koskaan se ei ymmärrä, vaikka päin naamaa huutaisi.
Ap
[/quote]

Äitisi on idiootti.

Vierailija
30/46 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä äitisi ei tahallaan ole ollut inhottava sinulle. Hän saattaa olla vähän yksinkertainen, eikä näe ongelmas, vaikkei pahalla tarkoita. Koeta unohtaa kiusaaminen ja päästä juttelemaan. Soita vaikka itse heti maanantaina mielenterveyspuhelimeen ja kerro että sinulla on tosi paha olla ja olet itsetuhoinen. Yritä nauttia poikaystävästäsi ja kesästä ja koeta olla ajattelematta negatiivisia asioita elämässäsi.

Vierailija
31/46 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Kyllä se vielä siitä!! :)

Vierailija
32/46 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:18"]Ehkä äitisi ei tahallaan ole ollut inhottava sinulle. Hän saattaa olla vähän yksinkertainen, eikä näe ongelmas, vaikkei pahalla tarkoita. Koeta unohtaa kiusaaminen ja päästä juttelemaan. Soita vaikka itse heti maanantaina mielenterveyspuhelimeen ja kerro että sinulla on tosi paha olla ja olet itsetuhoinen. Yritä nauttia poikaystävästäsi ja kesästä ja koeta olla ajattelematta negatiivisia asioita elämässäsi.
[/quote]

Moro,tässä ap:n poikaystävä. Ollaan yhessä yritetty hakea apua, mut ei tyttöystävän äiti vaan tajua miten vakava asia tämä on.
-Ap:n poikaystävä.

Vierailija
33/46 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet useasti avautunut??? Saanut neuvoa, vittuilua, kannustusta? Mitä vielä?

Vierailija
34/46 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossut apuun, jos vanhempi ei osaa huolehtia alaikäisestään. Josko havahtuisi ulkopuolisen avulla.

Vierailija
35/46 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat itsellesi ambulanssin ja kerrot että olet itsetuhoinen! Jos kerran omat huoltajasi eivät ota sinua tosissaan! Sinä tarvitset nyt apua!

Vierailija
36/46 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:26"]Olet useasti avautunut??? Saanut neuvoa, vittuilua, kannustusta? Mitä vielä?
[/quote]

Vittuilua.
Ap

Vierailija
37/46 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:28"]Soitat itsellesi ambulanssin ja kerrot että olet itsetuhoinen! Jos kerran omat huoltajasi eivät ota sinua tosissaan! Sinä tarvitset nyt apua!
[/quote]

Eihän ambulanssia saa soittaa turhaan.
Ap

Vierailija
38/46 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:28"]Soitat itsellesi ambulanssin ja kerrot että olet itsetuhoinen! Jos kerran omat huoltajasi eivät ota sinua tosissaan! Sinä tarvitset nyt apua! [/quote] Eihän ambulanssia saa soittaa turhaan. Ap

[/quote]No eihän se ole turhaa jos kerran olet hädässä ja apua vailla!

Vierailija
39/46 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano äidillesi, että pyydät poikaystäväsi vanhemmilta apua, jos hän ei auta. 

Eikö 15v saa itse apua eli pitääkö olla vanhemman suostumus 

Vierailija
40/46 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan funktiota kohdallasi ihmettelen.