Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun en oikeen osaa mitään miesten hommia

Vierailija
05.02.2022 |

Olen hyväkuntoinen nainen ja en saanut edes suolakurkku purkkia auki tänään. Mies avasin sen silmänkäänteessä. Syksyllä oli ongelmia renkaiden vaihdon kanssa kun mies yritti neuvoa ja minä en saanut pyörän pultteja auki. Hävettää aika paljon.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, että mitä hävettävää siinä on, ettei saa suolakurkkupurkkia auki tai ei osaa renkaita vaihtaa. Monet ihmiset ovat taas taitavia toisissa asioissa. Ja uskon, että sinä osaat sellaisia asioita, mitä miehesi ei osaa. Eikä elämä ole mikään kilpailu, kuka osaa mitäkin parhaiten. Jokainen suhteessa hoitaa ne asiat, mitkä osaa. Ja minä itse vaihdatan renkaat huoltamolla, eikä maksa kuin. 30 € ja suolapurkin saa auki apuvälineillä. Joten mitä hätää tästä kärsiä. 

Vierailija
22/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, että mitä hävettävää siinä on, ettei saa suolakurkkupurkkia auki tai ei osaa renkaita vaihtaa. Monet ihmiset ovat taas taitavia toisissa asioissa. Ja uskon, että sinä osaat sellaisia asioita, mitä miehesi ei osaa. Eikä elämä ole mikään kilpailu, kuka osaa mitäkin parhaiten. Jokainen suhteessa hoitaa ne asiat, mitkä osaa. Ja minä itse vaihdatan renkaat huoltamolla, eikä maksa kuin. 30 € ja suolapurkin saa auki apuvälineillä. Joten mitä hätää tästä kärsiä. 

Se, että ei ymmärrä/tajua että purkissa on alipaine ja sen vapautuksella saa kannen helpommin auki on juurikin tyhmyyttä. Ihan perusjuttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se voima vaan tekniikka. Itse olen mies jolta löytyy voimaa ja omassa töissäni en saa aina avattua koneen pultteja tai joitain vastaavia juttuja. Oon huomannut, että kyse on joko räjähtävästä voimasta kiinni tai kohtisuoraan kohdistuvasta liikkeestä jotta jotkin jutut aukeaa.

Sitten jos ei käsi riitä niin lisää vartta peliin. Fysiikan ja kemian tunneilta opittu, että voima kertaa voiman varsi. Äly voittaa voiman.

Vierailija
24/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että ei ymmärrä/tajua että purkissa on alipaine ja sen vapautuksella saa kannen helpommin auki on juurikin tyhmyyttä. Ihan perusjuttuja.

Heikompi sukupuoli on myös tyhmempi.

Vierailija
25/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti kyllä huomaa, että naisilta loppuu äly ja voima nopeasti kesken.

Vierailija
26/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruuvien ja muttereiden kanssa on helpompaa jos optttelee miten päin ne aukee .

Naiset ei useinkaan tiedä/osaa edes sitä.

Left to loosen, right to tighten.

Vierailija
27/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ålkää nyt mollatko meidän rakkaita tiskikoneita!

Vierailija
28/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

NaIsViHaNäKyVäKsI

Vierailija
29/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NaIsViHaNäKyVäKsI

Ehdottomasti! Kaiken pitää olla nykyään läpinäkyvää.

Vierailija
30/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, ei niitä ns miestenhommia osaa suuri osa miehistäkään

Vierailija
31/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset saavat erotella asioita miesten ja naisten työksi mutta jos mies tekee täsmälleen samaa siitä tulee todella törkeä tasa-arvo rikos ja mies saa todella monen naisen vihat niskaansa.

Suomessa kun tuo tasa-arvo tarkoittaa ainoastaan naisille etuja.

Älä pikkuinen itke. Ei sinulla on naista josta kärsiä. Eikä tule.

Vierailija
32/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin suuntaan pitää avata, jos kirteet ovat väärinpäin. Ja missä kaikessa on oikeita- ja vasenkätisiä kierteitä? Hahmottaako sitä kierteitystä, jos kappale kädessäsi on nurinpäin?

Enkä nyt tarkoita pelkistä muttereista ja ruuveista. Ei niitä kaikkia ole helppo hahmottaa.

Vierailija
33/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Eikö tässä sorrettukaan miehiä?

Mitä ihmettä on tapahtunut?

Mies

Vierailija
34/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin samasta asiasta kurkkutölkin valmistajalle. He lähettivät minulle tällaisen

https://www.apukauppa.fi/product/392/sailyketolkin-ilmaaja?gclid=EAIaIQ…

Toimii!

Vierailija
35/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Eikö tässä sorrettukaan miehiä?

Mitä ihmettä on tapahtunut?

Mies

Olin ulkona, joten ennätit kysymään ennen kommenttejani.

Vierailija
36/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina vaihtanut auton renkaat itse, paitsi jos renkaat alkaa olla siinä kunnossa että niiden uusimista pitää arvioida. Kyllä ne pultit välillä on aika piukassa, mutta minä käytän jalkavoimia, jos käsivoimat ei riitä. Lisäksi niitä pultteja ja kierteitä kannattaa välillä putsailla/uusia, niihin kun kertyy likaa. Ei nuo "miesten hommat" mitään niin ihmeellistä ole, useimpia naisia ei vaan kiinnosta opetella niitä. Ja niiden opettelussa onkin se riski, että sitten nekin hommat jää naiselle hoidettavaksi eikä mies tee enää mitään. Että ehkä kannattaa esittää vähän prinsessaa mieluummin.

Vierailija
37/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin suuntaan pitää avata, jos kirteet ovat väärinpäin. Ja missä kaikessa on oikeita- ja vasenkätisiä kierteitä? Hahmottaako sitä kierteitystä, jos kappale kädessäsi on nurinpäin?

Enkä nyt tarkoita pelkistä muttereista ja ruuveista. Ei niitä kaikkia ole helppo hahmottaa.

Missä mahtaa olla kierteet väärinpäin? Itselle ei tule nyt mieleen kuin katkenneen pultin poistamiseen tarkoitettu työkalu, jossa on tosiaan vastapäivään kiristyvä kierre.

Eli 99,999% tapauksista kiristyy vääntämällä myötäpäivään ja löystyy kääntämällä vastapäivään.

Vierailija
38/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi on tilanteita, joissa "blondi" voi avata paremminen kuin "perus-reiska"

esim. joissakin autoissa puöränmutterit ovat vääränkätisiä, jolloin blondi, kun yrittää pyörittää molempiin suuntiin saa auki, kun taas perusreiska yrittää ähertää aina vastapäivään "kun niinhän ne aina aukeavat"

Ei kannata aina olla niin helvetin ylimielinen.

Vierailija
39/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä mahtaa olla kierteet väärinpäin? Itselle ei tule nyt mieleen kuin katkenneen pultin poistamiseen tarkoitettu työkalu, jossa on tosiaan vastapäivään kiristyvä kierre.

Eli 99,999% tapauksista kiristyy vääntämällä myötäpäivään ja löystyy kääntämällä vastapäivään.

Ei ehkä nykyään enää, mutta:

"

joissain vanhemmissa amerikkalaisissa, japanilaisissa ja ranskalaisissa

autoissa vasemman puolen pyöränpultit ovat vasenkätisellä kierteellä

varustettuja.
"

https://sfnet.harrastus.autot.tee-itse.narkive.com/hRvV8KYh/kierteiden-…

Vierailija
40/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä osaan, ilman mitään salejakin. Purkkeihin voi soveltaa erinäisiä niksejä ja pultit aukeaa helposti, kunhan on kunnollinen momenttiavain.

Ääliö!!! Momenttiavainta ei saisi käyttää pulttien avaamiseen koska voi mennä rikki. Sillä ainoastaan kiristetään pultit oikeaan momenttiin!

No tämähän oli ystävällisesti annettu neuvo vaikka asiaa onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi