Jatkuvat suonenvedot jalassa
Kommentit (20)
Magnesiumia purkista, auttaa usein heti.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:38"]Magnesiumia purkista, auttaa usein heti.
[/quote]
Tai suihkeena
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:35"]
Tietääkö kukaan mistä voisi johtua?
[/quote]Nestehukka aiheuttaa suonenvetoja.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:42"]
[/quote]
Veden ryystäminen yleensä pahentaa kramppeja, kun kehon suolakonsentraatio laskee lisääntyneen nestetilavuuden seurauksena.
[/quote]
Tämä juuri. ja suolaveden juonti voi auttaa. ei aina kannata uskoa magnesium tms puutetta joita tuputetaan
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:45"]
[/quote]
Veden ryystäminen yleensä pahentaa kramppeja, kun kehon suolakonsentraatio laskee lisääntyneen nestetilavuuden seurauksena.
[/quote]
Totta tämäkin, aina ei kannata vetää övereitä. edes sillä vedellä.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:45"]
[/quote]
Tämä juuri. ja suolaveden juonti voi auttaa. ei aina kannata uskoa magnesium tms puutetta joita tuputetaan
[/quote]
Puoliksi oikein. Kramppien syynä on suolakonsentraation liian alhainen taso. Maallikko ei välttämättä vaan ymmärrä, että suoloiksi lasketaan muutkin ionit kuin ainoastaan ruokasuola NaCl. Myös magneesium- ja kaliumsuolat ovat oleellisia kramppien kannalta.
Kannattaa siis vetää magneesiumia purkista ja päälle banaani ja vaikka voileipä kunnon suolamakkarakerroksen kera.
Magnesiumgeeli tai suihke auttaa minuutissa, mahtava aine.
Magnesiumsuihke toimi minulla! Purkista otettune ei toiminut.
kylmyyys. Lämpimät ilmat kestäneet vasta vähä aikaa ja maa on vielä kylmä vaikka ilma onkin lämmin. Ballerinat ilman sukkia ja mulla varma suonenveto illalla. Jalan virheasento vaivasenluun tai lattajalan muodossa aiheuttaa kramppeja myös.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:49"]Magnesiumgeeli tai suihke auttaa minuutissa, mahtava aine.
[/quote]
Tilaan iherbistä ja on edullista
Uimahallissa yksi setä neuvoi mua laittamaan merisuolan kiteen/kiteitä suuhun. Kokeilin ja tepsii.
Kiinnitin huomiota tuohon seikkaan, että suonenvedot ilmenevät vain toisessa jalassa? Itselläni tässä on taustalla lannerangan (alaselässä) välilevynpullistuma, joka painaa hermoja siten, että toinen jalkani oireilee eri tavoin. On puutumista, tunnottomuutta, polttelua, jomotusta, vihlontaa. Lievimmillään oireilu on vain ajoittaista suonenvetoa/ kramppaamista. Syön jatkuvasti Magnecit -magnesiumvalmistetta, ja se auttaa huomattavasti. Jos pidän viikon-parin tauon tuosta, jalan kramppaaminen lisääntyy puolella... :/
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:02"]Kiinnitin huomiota tuohon seikkaan, että suonenvedot ilmenevät vain toisessa jalassa? Itselläni tässä on taustalla lannerangan (alaselässä) välilevynpullistuma, joka painaa hermoja siten, että toinen jalkani oireilee eri tavoin. On puutumista, tunnottomuutta, polttelua, jomotusta, vihlontaa. Lievimmillään oireilu on vain ajoittaista suonenvetoa/ kramppaamista. Syön jatkuvasti Magnecit -magnesiumvalmistetta, ja se auttaa huomattavasti. Jos pidän viikon-parin tauon tuosta, jalan kramppaaminen lisääntyy puolella... :/
[/quote]
Ei, sitä esiintyy kyllä enimmäkseen toisessa jalassa, mutta myös toisessakin on niitä esiintynyt
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:58"]Uimahallissa yksi setä neuvoi mua laittamaan merisuolan kiteen/kiteitä suuhun. Kokeilin ja tepsii.
[/quote]
Just olin aikeissa kirjoittaa saman ohjeen jonka antoi vanha mummu!
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:02"]Kiinnitin huomiota tuohon seikkaan, että suonenvedot ilmenevät vain toisessa jalassa? Itselläni tässä on taustalla lannerangan (alaselässä) välilevynpullistuma, joka painaa hermoja siten, että toinen jalkani oireilee eri tavoin. On puutumista, tunnottomuutta, polttelua, jomotusta, vihlontaa. Lievimmillään oireilu on vain ajoittaista suonenvetoa/ kramppaamista. Syön jatkuvasti Magnecit -magnesiumvalmistetta, ja se auttaa huomattavasti. Jos pidän viikon-parin tauon tuosta, jalan kramppaaminen lisääntyy puolella... :/
[/quote]
Mulla on ollu just ihan samaa!
[/quote]
suonikohjut, liiaan alhainen suolapitoisuus, liian alhainen magneettitaso veressä
jn e
minulla on ihan kauheit ollut, auttaa kun olen ottanut päivittäin magnesiumia 2-3 tabl päivässä
ei ole tarvinnut kärsiä enää
Onko suonenvedosta jalkapohjissa tai pohkeissa mitään isompaa haittaa kuin lyhytaikainen kipu?
Tiedetään. Magnesiumin, kaliumin ja natriumin puute. Ynnä huono lihasvoima.