Onko suihinotto huonoitsetuntoisten naisten hommaa?
Vähän tuntuu, että sitä helposti ollaan vaatimassa naisilta, jotka eivät osaa arvostaa itseään. Kun taas arvonsa tuntevien naisten ei todellakaan tarvi saman tien olla imemässä kenenkään munia. Yleensä miehet vielä vaativat tätä ilman mitään vastapalveluksia näiltä huonoitsetuntoisilta naisilta. Naiset, tuntekaa arvonne ja säilyttäkää ylpeytenne, ette ole mitään seksiorjia! Ja kyllä se on arvoa alentavaa, jos ette itse saa mitään tätä vastaan!
Kommentit (338)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se sitten huonoa itsetuntoa, kun mietin häiritseekö se miestäni, kun haluaisin aina vain ottaa suihin. Se kun on itselleni niin kiihottavaa.
No mitenkäs sut sitten hoidellaan?..
Ikään kuin suuseksi olisi ainoa tapa millä nainen voi saada orgasmin...
On paljon naisia, joille se ei ole ensisijainen tai nautinnollisin tapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se sitten huonoa itsetuntoa, kun mietin häiritseekö se miestäni, kun haluaisin aina vain ottaa suihin. Se kun on itselleni niin kiihottavaa.
Minä en ainakaan halua suuseksiä lainkaan, vaikka itse rakastan sen antamista, ehkä liikaakin.
Jotkut naiset syyttää miestä kaikesta, aivan kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Onhan täällä paljon kirjoituksia naisilta, jotka sanovat ettei mies tee yhtään mitään,mutta vaati suikkareita, persepanoja ja ties mitä, panevat kylmiltään eikä mitään saa nainen. Ihan turha muuta puhua. Miesten maailma.
Mikä tässä kirjoituksessa ei ole mukamas totta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan täällä paljon kirjoituksia naisilta, jotka sanovat ettei mies tee yhtään mitään,mutta vaati suikkareita, persepanoja ja ties mitä, panevat kylmiltään eikä mitään saa nainen. Ihan turha muuta puhua. Miesten maailma.
Seksi ei todellakaan ole miesten maailma. Ja suurin osa suomalaisista naisista nauttii seksistä puolisonsa kanssa.
Ilmeisesti tänne on pesiytynyt kahdentyyppisiä spämmääjiä. Toinen väittää, että kaikki naiset pihtaavat suhteessa ja toinen että seksi on vain miesten haluama juttu. Ilmeisesti nämä kaksi ihmistyyppiä ovat tosielämässä naimisissa keskenään, mutta suomalaisten seksielämä on vähän muutakin.
Jos seksi ei ole tyydyttävää, niin itse en olisi sellaisessa suhteessa päivääkään. N54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei todellakaan ole miesten maailma. Ja suurin osa suomalaisista naisista nauttii seksistä puolisonsa kanssa.
Ilmeisesti tänne on pesiytynyt kahdentyyppisiä spämmääjiä. Toinen väittää, että kaikki naiset pihtaavat suhteessa ja toinen että seksi on vain miesten haluama juttu. Ilmeisesti nämä kaksi ihmistyyppiä ovat tosielämässä naimisissa keskenään, mutta suomalaisten seksielämä on vähän muutakin.
Jos seksi ei ole tyydyttävää, niin itse en olisi sellaisessa suhteessa päivääkään. N54
No ei.
Kyllä on kuule noita miehiä paljon, jotka ei muuta kuin panee,milloin huvittaa. Tämä ON täällä kertakaikkiaan monen naisen kirjoittamaa. Ei voi mitään.
Ja sitten naisesta tulee toki vastentahtoinen pihtaaja, mitä muuta voisikaan? Jos aina jäät ilman tyydytystä, miten sitä aina haluaa pettyä? Miehen helppo sanoa, kun vaan jaksaa panna niin saahan sitä! Ja vielä valittavat kun ei nainen innostu temppuihin...nähkää tosiseikat, ei unta ja luuloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei.
Kyllä on kuule noita miehiä paljon, jotka ei muuta kuin panee,milloin huvittaa. Tämä ON täällä kertakaikkiaan monen naisen kirjoittamaa. Ei voi mitään.
Ja sitten naisesta tulee toki vastentahtoinen pihtaaja, mitä muuta voisikaan? Jos aina jäät ilman tyydytystä, miten sitä aina haluaa pettyä? Miehen helppo sanoa, kun vaan jaksaa panna niin saahan sitä! Ja vielä valittavat kun ei nainen innostu temppuihin...nähkää tosiseikat, ei unta ja luuloja.
Ei sinun tarvitse harrastaa seksiä, jos et halua. Mutta ei se ihan tervettä ole kuvitella, etteivät muut naiset pitäisi seksistä tai miehistä noin ylipäätään. Karmeita miehiä on, mutta mikä pakko heitä on omaan elämäänsä ottaa? Suurin osa miehistä on mukavia ja seksikkäitä sekä kiinnostuneita naisensa tyydyttämään. Harmi, jos olet jäänyt paitsi siitä.
"Ei sinun tarvitse harrastaa seksiä, jos et halua. Mutta ei se ihan tervettä ole kuvitella, etteivät muut naiset pitäisi seksistä tai miehistä noin ylipäätään. Karmeita miehiä on, mutta mikä pakko heitä on omaan elämäänsä ottaa? Suurin osa miehistä on mukavia ja seksikkäitä sekä kiinnostuneita naisensa tyydyttämään. Harmi, jos olet jäänyt paitsi siitä"
Ei tietty tarvitse. mutta jos olet "joutunut " naimisiin miehen kanssa, joka alkaa tehdä noin, niin minkäs teet? Ja en ole sanonut, etteivät MUUT NAISET pitäisi seksistä, toki pitävätkin onneksi, eivät kaikki miehet ole tosiaan itsekkäitä. Mutta heitä on paljon, eiväthän naiset jotka harrastavat seksiä, jätä miestään ns, kitumaan..koska kun mies panee, niin panee siittene niin kauankun saavat sen orgasminsa. Tuskin kukaan nainen harrastaa seksiä ja saa ennen miestään, ja sitten vaan hyppää sivuun, vai kuinka??
Ja itse en todellakaan ole jäänyt paitsi, en tässä pitkässä liitossani. Mieheni huolehtii AINA myös minu tyydtytyksestäni, ja siksipä meillä seksiä päivittäin.
Eikä nyt tarvitse ottaa taas tätä kaikki sitä ja kaikki tätä -asennetta. Ei.
Vierailija kirjoitti:
"Ei sinun tarvitse harrastaa seksiä, jos et halua. Mutta ei se ihan tervettä ole kuvitella, etteivät muut naiset pitäisi seksistä tai miehistä noin ylipäätään. Karmeita miehiä on, mutta mikä pakko heitä on omaan elämäänsä ottaa? Suurin osa miehistä on mukavia ja seksikkäitä sekä kiinnostuneita naisensa tyydyttämään. Harmi, jos olet jäänyt paitsi siitä"
Ei tietty tarvitse. mutta jos olet "joutunut " naimisiin miehen kanssa, joka alkaa tehdä noin, niin minkäs teet? Ja en ole sanonut, etteivät MUUT NAISET pitäisi seksistä, toki pitävätkin onneksi, eivät kaikki miehet ole tosiaan itsekkäitä. Mutta heitä on paljon, eiväthän naiset jotka harrastavat seksiä, jätä miestään ns, kitumaan..koska kun mies panee, niin panee siittene niin kauankun saavat sen orgasminsa. Tuskin kukaan nainen harrastaa seksiä ja saa ennen miestään, ja sitten vaan hyppää sivuun, vai kuinka??
Ja itse en todellakaan ole jäänyt paitsi, en tässä pitkässä liitossani. Mieheni huolehtii AINA myös minu tyydtytyksestäni, ja siksipä meillä seksiä päivittäin.
Tuollaiset miehet ovat kuitenkin pieni vähemmistö tutkimusten mukaan. Suomessa ei ole kenenkään pakko olla naimisissa ja suhteissa tai harrastaa seksiä, vaikka olisi nainen. Ei ole pakkoavioliittoja eikä ongelmia saada avioeroa, jos niin tahtoo. Sen vuoksi miesten syyllistäminen tuntuu melko erikoiselta. Tuskin siinä kumpikaan on onnellinen, jos seksi on toisen osapuolelta vastentahtoista. Miehetkin haluavat tuntea itsensä halutuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset miehet ovat kuitenkin pieni vähemmistö tutkimusten mukaan. Suomessa ei ole kenenkään pakko olla naimisissa ja suhteissa tai harrastaa seksiä, vaikka olisi nainen. Ei ole pakkoavioliittoja eikä ongelmia saada avioeroa, jos niin tahtoo. Sen vuoksi miesten syyllistäminen tuntuu melko erikoiselta. Tuskin siinä kumpikaan on onnellinen, jos seksi on toisen osapuolelta vastentahtoista. Miehetkin haluavat tuntea itsensä halutuiksi.
Minkä tutkimuksen mukaan?
Totuus nyt vaan on, että miehet saavat aina. Ja naiset vain harvoin, ja tämä on oikeasti tutkittu juttu. Ja mitä se auttaa jotain naista, kun sanot että ei olepakko ja erota voi..kkun on talota ja lapset ja ukko joka vain yöllä hyppää niskaan.? Vähän vois miehet tuntea empatiaa..
Oma ukkonisaa aina ja milloin haluaa, mutta eipä jätä minua kylmäksi ikinä. J MINÄ se meillä enemmän haluan.
Mutta on mulla olllut toisenlaisiakin miehiä, just noita ns,panomiehiä -ja ne tosiaan vaan panivatkin,kunnes saivat. Kai nyt nainen tietää mitä miehet tekee..kun kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikäs ihmeen kommentti tämä oli? Ei kai suuseksi miehellekään ole ainoa tapa saada orgasmi, ei tässä siitä ollut kysymys, vaan siitä kun tuon kommentin kirjoittaja sanoi haluavansa seksissä pelkkää suuseksin antamista miehelle. Siitä hänen tuskin ainakaan orgasmia saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen tyhmä.kommentti ja avaus. Tottakai nainen kuten mieskin tarjoa kumppanilleen nautintoa. Tunnetusti varmin tapa naisella pitää mies itsellään.
Niin no kun en puhunut teistä jos teillä homma molemminpuolista ja tasa-arvoista. Selvisi kyllä aloituksesta. Tosi usein meininki vaan on, että suuseksi on yhtä kuin suuseksiä miehelle.
Eikä itsekkäät kusipäät tuosta noin vain uutta naista löydä, eikä sellaisiin kannata kenenkään arvonsa tuntevan naisen jumittuakaan.
Ei kai kukaan nainem anna miehelle suuseksiä ennen kuin mies on antanut ensin naiselle. Jos mies ei anna, voi heivata asennevammaisen miehen pihalle. Ei tuollainen mies panosta muutenkaan naisen nautintoon.
Tämä näin miehen näkökulmasta. Itse varmistin elinikäisen pillun saannin opettelemalla päteväksi pillun nuolijaksi ja sormettajaksi jotta sain tehtyä vaimoni orgasmeista riippuvaiseksi. Halusin olla parempi kuin kukaan muu ja pitää vaimon itselläni.Voih vttu mitä pasgaa!
..on sun päässäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä samassa yhteydessä, asennoistahan se on kiinni.
Hmm no miksi sanoit, että haluaisit aina vain ottaa suihin? Kun kerran itsellesikin haluat. Et sinä silloin halua AINA VAIN ottaa suihin. Taidat kumminkin olla palstamies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On paljon naisia, joille se ei ole ensisijainen tai nautinnollisin tapa.Minä en ainakaan halua suuseksiä lainkaan, vaikka itse rakastan sen antamista, ehkä liikaakin.
No mitäs kivaa sulle sitten annetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm no miksi sanoit, että haluaisit aina vain ottaa suihin? Kun kerran itsellesikin haluat. Et sinä silloin halua AINA VAIN ottaa suihin. Taidat kumminkin olla palstamies.
Mikähän tässä nyt on niin vaikeaa? Minua kiihottaa suihin ottaminen niin paljon, että saan orgasmin. Usein saamme samanaikaisesti. Etkö pysty ymmärtämään tuollaista kuviota ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tässä nyt on niin vaikeaa? Minua kiihottaa suihin ottaminen niin paljon, että saan orgasmin. Usein saamme samanaikaisesti. Etkö pysty ymmärtämään tuollaista kuviota ollenkaan?
Ai saat itse orgasmin pelkästä kikkelin imemisestä ilman edes mitään kosketusta, ja ihmisten pitäisi muka olla tietoisia tällaisesta naisentyydytysmuodosta?.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai saat itse orgasmin pelkästä kikkelin imemisestä ilman edes mitään kosketusta, ja ihmisten pitäisi muka olla tietoisia tällaisesta naisentyydytysmuodosta?.....
Missähän kohtaa olen sanonut, että saan orgasmin ilman kosketusta. Taidat olla trolli vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missähän kohtaa olen sanonut, että saan orgasmin ilman kosketusta. Taidat olla trolli vain.
Sinä olet trolli. Ensin kerrot ettet muuta seksiä edes halua, kuin vain antaa suuseksiä miehelle. Ja sitten tässä pitäisi kaikkien jo tajuta, että kyse olikin koko ajan täysin tasa-arvoisesta seksistä! Haloo! Puhu selvästi, jos haluat että sinut ymmärretään selvästi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
⁹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkään viestissä et mainitse mitään mitä miehesi tekee sinulle ja teksti antaa ymmärtää, että saat orgasmin pelkästä munan imemisen tuottamasta kiihotuksesta.
Mitenkähän ymmärtäisimme miehen kirjoittaman viestin, jos hän kertoisi että suuseksin antaminen vaimolle kiihottaa häntä niin paljon, että saa siitä orkut? Totta kai hän mainitsisi sen että muna on yhtä aikaa vaimon jossain (jos se siellä olisi) eikä väittäisi, että orkku tulee pelkästä suuseksin antamisesta.
Niin, minä saan nautintoni siitä, kun toinen on passiivinen. Sitä en tiedä mistä häikästä se juontaa juurensa vai juontaako mistään, mutta todellakin saan. Sinun mielestäsi minun siis pitäisi saada miehen aktiivisuuden seurauksena, ok, ehkä monet miehetkin ajattelevat niin. Että minun tapani ja haluni on väärää. Itse olen jo tuon vaiheen ohittanut etten ainakaan itse itseäni pidä viallisena. Seksi on nautinnollista ja sitä on paljon.