Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suihinotto huonoitsetuntoisten naisten hommaa?

Vierailija
05.02.2022 |

Vähän tuntuu, että sitä helposti ollaan vaatimassa naisilta, jotka eivät osaa arvostaa itseään. Kun taas arvonsa tuntevien naisten ei todellakaan tarvi saman tien olla imemässä kenenkään munia. Yleensä miehet vielä vaativat tätä ilman mitään vastapalveluksia näiltä huonoitsetuntoisilta naisilta. Naiset, tuntekaa arvonne ja säilyttäkää ylpeytenne, ette ole mitään seksiorjia! Ja kyllä se on arvoa alentavaa, jos ette itse saa mitään tätä vastaan!

Kommentit (338)

Vierailija
41/338 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kirjoitustyyli kertoo hyvin mahdollisesti juuri aloituksessa kuvaamastani ylialistumisesta ja naisen (oman sukupuolen) pitämisestä arvottomana miehen rinnalla.

Vierailija
42/338 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kai se jollekin olla yksi motiivi miellyttää vain toista, mutta enpä tiedä, luulisi että ei yleisin.

Mun motiivi suihinottoon on jo sekin, että kiihotun itse siitä niin paljon, saan siitä kiksejä jopa enemmän kuin siitä että minua nuollaan. Kun otan suihin, olen se jolla on kontrolli. Koen myös olevani seksijumalatar kun saan miehen huokailemaan ja kiemurtelemaan nautinnosta. Siinä kyllä alkaa valumaan ja sykkimään itsekin.

Eipä sille mitään voi mistä kukakin kiihottuu, toimii hyvänä esileikkinäkin jo puolin ja toisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/338 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se sitten huonoa itsetuntoa, kun mietin häiritseekö se miestäni, kun haluaisin aina vain ottaa suihin. Se kun on itselleni niin kiihottavaa.

No mitenkäs sut sitten hoidellaan?..

Siinä samassa yhteydessä, asennoistahan se on kiinni.

Hmm no miksi sanoit, että haluaisit aina vain ottaa suihin? Kun kerran itsellesikin haluat. Et sinä silloin halua AINA VAIN ottaa suihin. Taidat kumminkin olla palstamies.

Mikähän tässä nyt on niin vaikeaa? Minua kiihottaa suihin ottaminen niin paljon, että saan orgasmin. Usein saamme samanaikaisesti. Etkö pysty ymmärtämään tuollaista kuviota ollenkaan?

Tässäkään viestissä et mainitse mitään mitä miehesi tekee sinulle ja teksti antaa ymmärtää, että saat orgasmin pelkästä munan imemisen tuottamasta kiihotuksesta.

Mitenkähän ymmärtäisimme miehen kirjoittaman viestin, jos hän kertoisi että suuseksin antaminen vaimolle kiihottaa häntä niin paljon, että saa siitä orkut? Totta kai hän mainitsisi sen että muna on yhtä aikaa vaimon jossain (jos se siellä olisi) eikä väittäisi, että orkku tulee pelkästä suuseksin antamisesta.

Mieheni ei tee minulle mitään tuossa tilanteessa, minä itse teen. Mutta tämä meni sen verran ikäväksi syyttelyksi, että lopetan tähän. 

Vierailija
44/338 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se sitten huonoa itsetuntoa, kun mietin häiritseekö se miestäni, kun haluaisin aina vain ottaa suihin. Se kun on itselleni niin kiihottavaa.

Vähän on uskottavuuden rajoilla. Mitä kukaan nainen voi saada pelkästä suuseksin antamisesta ja munan kurkkuun työntämisestä jatkuvasti ilman mitään vastavuoroisuutta, sehän on jo fyysisesti raskas suoritus. Jos pelkästä tuosta seksuaalisen nautintonsa saa niin voi olla jotain häikkää jossain, juurikin sitä itsensä arvottomana pitämistä tms.

Niin, minä saan nautintoni siitä, kun toinen on passiivinen. Sitä en tiedä mistä häikästä se juontaa juurensa vai juontaako mistään, mutta todellakin saan. Sinun mielestäsi minun siis pitäisi saada miehen aktiivisuuden seurauksena, ok, ehkä monet miehetkin ajattelevat niin. Että minun tapani ja haluni on väärää. Itse olen jo tuon vaiheen ohittanut etten ainakaan itse itseäni pidä viallisena. Seksi on nautinnollista ja sitä on paljon. 

Ettekö siis tee mitään muuta kuin että sinä tyydytät miehen ja itse masturboit?

Vierailija
45/338 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitenkäs sut sitten hoidellaan?..

Siinä samassa yhteydessä, asennoistahan se on kiinni.

Hmm no miksi sanoit, että haluaisit aina vain ottaa suihin? Kun kerran itsellesikin haluat. Et sinä silloin halua AINA VAIN ottaa suihin. Taidat kumminkin olla palstamies.

Mikähän tässä nyt on niin vaikeaa? Minua kiihottaa suihin ottaminen niin paljon, että saan orgasmin. Usein saamme samanaikaisesti. Etkö pysty ymmärtämään tuollaista kuviota ollenkaan?

Tässäkään viestissä et mainitse mitään mitä miehesi tekee sinulle ja teksti antaa ymmärtää, että saat orgasmin pelkästä munan imemisen tuottamasta kiihotuksesta.

Mitenkähän ymmärtäisimme miehen kirjoittaman viestin, jos hän kertoisi että suuseksin antaminen vaimolle kiihottaa häntä niin paljon, että saa siitä orkut? Totta kai hän mainitsisi sen että muna on yhtä aikaa vaimon jossain (jos se siellä olisi) eikä väittäisi, että orkku tulee pelkästä suuseksin antamisesta.

Mieheni ei tee minulle mitään tuossa tilanteessa, minä itse teen. Mutta tämä meni sen verran ikäväksi syyttelyksi, että lopetan tähän. 

Syyttelyksi? Minähän esitin vain ihan normaaleja kysymyksiä, kun et ensin kertonut tarkasti mitä teillä tapahtuu niin että en voinut tietää. Sinähän se aloit tiuskia, että miten voi olla niin vaikea ymmärtää.

Vierailija
46/338 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vartenhan keskustelufoorumit on olemassa, että kysytään ja keskustellaan. Nyt voin esim. itse kommentoida, että juu en kyllä ymmärrä miten voi yhtä aikaa ottaa mieheltä suihin ja masturboida itse, tai edes juuri nauttia, koska koko homma vastaa aika rankkaa kuntosalitreeniä vaikeine asuntoineen ja pumppaavine liikkeineen. Mikään pieni silittely ei riitä, vaan pitää tehdä kovaa ja nopeasti ja kauan. Käsi väsyy, sitten toinen ja muna pitää saada syvemmälle kurkkuun jotta tuntuisi jossain, niin että tulee oksennusrefleksejä ja vedet silmiin. Ehkä muutaman kerran tuota jaksaa mutta ei kestä arjen koetusta. Varmaan tuo onkin lähinnä uusiin suhteisiin kuuluva juttu eikä enää todellakaan pikkulapsiarkeen, että aina vaan nainen ottaa suihin eikä muuta seksiä ole. Mutta juu kun tietää miten raskasta tuo on niin ettei kyllä juuri omiin tuntemuksiin pysty yhtä aikaa keskittymään, niin se pistää epäilemään että nämä suihinottoa ylistävät kirjoittajat ovat miehiä.

Vierailija
47/338 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eihän nainen silloin saa orgasmia pelkästä suihinotosta, jos masturboi samalla itse, kai se oma käsi siinä on se orgasmin tuottaja silloin.

Vierailija
48/338 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllähän suihinotto on kivaa, mutta kyllä käy työstä!! Mutta eihän sitä tietty tarvitse loppuunasti viedäkkään, oma mies aina lopettaa sen ja haluaa sitten antaa buustia minulle ja haluaa naida.

Vierailija
49/338 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. No minusta kysymys ei ole suihinotosta jos sitä ei tehdä loppuun asti.

Vierailija
50/338 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suikkari on siista tapa palkita lavatanssien jälkeen hyvä tanssipartneri.

Rouva

Vierailija
51/338 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rouva

Jaa no miten mies palkitsee sinut?

Vierailija
52/338 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rouva

Jaa no miten mies palkitsee sinut?

Eri tavoin…. En puhu omasta miehestä

Vierailija
53/338 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä vartenhan keskustelufoorumit on olemassa, että kysytään ja keskustellaan. Nyt voin esim. itse kommentoida, että juu en kyllä ymmärrä miten voi yhtä aikaa ottaa mieheltä suihin ja masturboida itse, tai edes juuri nauttia, koska koko homma vastaa aika rankkaa kuntosalitreeniä vaikeine asuntoineen ja pumppaavine liikkeineen. Mikään pieni silittely ei riitä, vaan pitää tehdä kovaa ja nopeasti ja kauan. Käsi väsyy, sitten toinen ja muna pitää saada syvemmälle kurkkuun jotta tuntuisi jossain, niin että tulee oksennusrefleksejä ja vedet silmiin. Ehkä muutaman kerran tuota jaksaa mutta ei kestä arjen koetusta. Varmaan tuo onkin lähinnä uusiin suhteisiin kuuluva juttu eikä enää todellakaan pikkulapsiarkeen, että aina vaan nainen ottaa suihin eikä muuta seksiä ole. Mutta juu kun tietää miten raskasta tuo on niin ettei kyllä juuri omiin tuntemuksiin pysty yhtä aikaa keskittymään, niin se pistää epäilemään että nämä suihinottoa ylistävät kirjoittajat ovat miehiä.

Mun mielestä se on teknikkalaji, ei sen pitäis olla mitään kuntosalitreeniä vastaavaa. Tuntuu, että seksi pikemminkin on se, joka kunnolle ottaa ja suuseksi on enemmän sitä, että pään liikkeillä, kädellä ja kielellä rytmisesti liikutaan ja vaihdellaan. Totta, että välillä voi se sama asento ottaa kropalle mutta sitäkin on hyvä vaihdella siinä. En oo kyllä ikinä ollut mitenkään puhki suuseksin antamisesta vaan se voi olla sellaista hitaampaa intiimiä nautiskelua. Aina ei myöskään tarvitse ottaa loppuun asti tietenkään, voi olla esileikkiä myös.

Kaikki miehet ei myöskään tarvitse mitään nopeaa rynkytystä ja imua siinä. Oma mies ei esim tykkää kovasta imusta ja tykkää hitaasta tahdista. Se on yksilöllistä millaisesta suuseksistä mies tykkää. Terveisin yksi suuseksiä ylistänyt nainen täällä.

Vierailija
54/338 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika harvinainen mies jos saa orgasmin hitaasta rauhallisesta kevyestä liikkeestä. Täälläkinhän aina kritisoidaan naisia siitä kun vain haluavat "leikkiä pippelillä eivätkä tee mitä muna vaatii" saadakseen orkut.

Vierailija
55/338 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, viimeistään ne pikkulapsivuodet ja iän karttuminen saavat naisetkin yleensä arvostamaan omiakin tarpeitaan. Sekin kun lienee yleistietoa, että useimmiten suihinotto vähenee suhteen vanhenemisen myötä. Mikä onkin sitten tietty valituksen aihe miehille.

Vierailija
56/338 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika harvinainen mies jos saa orgasmin hitaasta rauhallisesta kevyestä liikkeestä. Täälläkinhän aina kritisoidaan naisia siitä kun vain haluavat "leikkiä pippelillä eivätkä tee mitä muna vaatii" saadakseen orkut.

Ihmisillä on varmaan eroja kuinka herkkiä ovat sitten sieltä :D ja ehkäpä täällä huutelevat miehet eivät edusta kaikkia miehiä. Tai sitten suihinottaja on vaan yksinkertaisesti ollut kehnompi.

Mutta lähinnä meinasin hitaalla että ei tartte rynkyttää ja imeä millään kauhealla tempolla. Toki loppua kohden tahti nopeutuu aina ja kädellä voi puristaa kovemmin että en meinannut mitään slow motion tyyliä alusta loppuun. Mutta se on hyvä aloittaa hitaasti ainakin ja rakentaa loppua kohden jolloin voi nopeuttaa. Mutta usein suuseksissä mua pyydetään pikemminkin hidastamaan.

Vierailija
57/338 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, viimeistään ne pikkulapsivuodet ja iän karttuminen saavat naisetkin yleensä arvostamaan omiakin tarpeitaan. Sekin kun lienee yleistietoa, että useimmiten suihinotto vähenee suhteen vanhenemisen myötä. Mikä onkin sitten tietty valituksen aihe miehille.

No meillä tapahtunut päinvastoin; melkeen jokapäivä annan miehelle suuhoitoa, pitkässä liitossa.

Rakastan sitä. Ja miestäni..

Vierailija
58/338 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun miestä imee vaikka parikymmentä minuuttia hitaasti nautiskellen ja samalla sormin välilihaa ja pyllyreikää hyväillen tai dildottaen niin ei tarvita kuin muutama nopeampi liike, niin mälli lentää. Eikä päätä välttämättä tarvitse liikuttaa ollenkaan jos pitää omaa päätä vaikka tyynyllä ja mies on päällä. Tuo on yksi lempiasennoistani.

Muut naiset kiihottuvat eri asioista kuin sinä itse ja tämä näyttää olevan sinulle mahdoton ymmärtää. Peniksen liike suussa ja sen kovenemisen prosessi ym. tuntee tarkasti vain suussa, ei peräaukossa eikä vaginassa, mikä kiihottaa, jos penis kiihottaa. Minua ja montaa muutakin naista se kiihottaa, se on miehen seksuaalisen kiihottavuuden ydin, peräaukko hyvänä kakkosena.

Vierailija
59/338 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuossa jos vielä omaa kehnoutta alkaa miettiä kun homma kestää ja kestää niin en kyllä ymmärrä mitä nautintoa suihinotto naiselle tuottaa.

Vierailija
60/338 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on varmaan eroja kuinka herkkiä ovat sitten sieltä :D ja ehkäpä täällä huutelevat miehet eivät edusta kaikkia miehiä. Tai sitten suihinottaja on vaan yksinkertaisesti ollut kehnompi.

Mutta lähinnä meinasin hitaalla että ei tartte rynkyttää ja imeä millään kauhealla tempolla. Toki loppua kohden tahti nopeutuu aina ja kädellä voi puristaa kovemmin että en meinannut mitään slow motion tyyliä alusta loppuun. Mutta se on hyvä aloittaa hitaasti ainakin ja rakentaa loppua kohden jolloin voi nopeuttaa. Mutta usein suuseksissä mua pyydetään pikemminkin hidastamaan.

Suihinottaminen on aika tylsää, jos siinä ei tehdä muuta kuin edestakaista liikettä. Minunkaan mies ei sellaisesta varmaan kovin paljon välittäisi toisin kuin pitkästä ja hellästä imuttelusta erilaisine variaatioineen. Ja hyväilyn alue voi myös olla laajempi kuin pelkkä penis. Harjoitus tekee mestarin myös suihinotossa eli opiskelee oman miehen reaktiot ja mieltymykset lukemalla kehon reaktioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme