Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistähän johtuu, että minua pidetään tyhmänä?

Vierailija
05.02.2022 |

Vaikka en sitä ole. Monet ihmiset selittävät mulle jotain aivan itsestäänselviä asioita ihan kuin en olisi ymmärtänyt niitä jo. Näytän varmaan jotenkin yksinkertaiselta.. (miltä yksinkertainen ihminen edes näyttää??)

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kiltteys tulkitaan tyhmyydeksi

Kiltteys onkin tyhmää. Tai siis sen avoin näyttäminen.

Eikä todellakaan ole mutta siinähän fantasioit niin. Kiltistä tuleekin yhtäkkiä ilkeä jos ei olekaan aina vain kiltti kaikissa tilanteissa, ei se oikein sovi olla, jos tulet lyömään niin kukapa silloin kiltti haluaisi olla.

Vierailija
42/63 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös hölöttäjät antaa itsestään tyhmän vaikutelman.

No ketäs se haittaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas olen törmännyt siihen, että pidetään fiksuna, kun olen yleensä vähän hiljainen ja ujokin. Tai luulen että sen takia pidetään, kun en hölötä kokoajan jotain. Ehkä se on sitten sitäkin kun sitten puhun, puhun asiaa. Ymmärrän helposti ja teen omia oivalluksia. Huumorinikin on yleensä sellaista tilannehuumoria. Välillä tutuilta kuulee sitten että joku heidän tuttu on sanonut minua fiksuksi tms. Ja olen älykkäämpi juuri noilla tavoilla. 

Vierailija
44/63 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloisia ihmisiä pidetään helposti hyväuskoisina ja tyhminä, varsinkin jos löytyy huumorintajua ja tykkää hassutella sekä leikkiäkin.

Vierailija
45/63 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pidetään aina viisaampana kuin olen ja sitten pitää vain yrittää naureskella oikeissa kohdissa, vaikka oikeastaan on ihan paniikissa kun ei ymmärrä yhtään mistä puhutaan.

Vierailija
46/63 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka blondi isoilla rinnoilla? 

Vierailija
47/63 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä lääkärit, ap:n äiti ja yleinen edunvalvoja ovat asiasta?

Vierailija
48/63 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin köyhempi niin minua pidettiin tyhmänä, kun vaurastuin niin ihmiset pettyivät etten ollutkaan niin tyhmä.

Vierailija
49/63 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska. Toimin itse lähisukulaiseni edunvalvojana ja hoidan hommani moitteettomasti.

Ap

Vierailija
50/63 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta vaikka opiskelu paperissa on 9+ tai 10 niin tyhmä on silti. 

Vierailija
51/63 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka kiusaajat tietää että on tehty työtä mutta väittää ettei olla tehty. Miten ne voisi olla TYÖ paikkakiusaajia ellei töissä. Entä ne kiusaajat jotka väittää ettei ole ajokorttia jollain vaikka on. Mihin kastiin nämä kuuluvat. Entä lääkärit väärien diagnoosien kanssa joutuuko he helvettiin kuolemansa jälkeen. Ullanlinnan psykon ja muiden puolesta kysellään. 

Vierailija
52/63 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt uskonnot ei saa hymyillä eikä nauraa eikä heittää vitsejä. Sitten on budha taas että pitää hymyillä kokoajan mutta ei ole vitsejä. Sitten on noitauskontoja että on ajateltava kirouksia ja kirottava toisia. Iloinen ilme ja hyppelyä voi aiheuttaa vihan puuskan tai musiikki. Uskonnosta riippuen. Liikunta taide musiikki tanssi laulu säveltäminen voi olla kiellettyä. Näistä sitten tulee muiden ahdistajia. Ihan jos on lahjoja tai kykyjä kun niitä ei saa käyttää. Uskonnoissa. 

Vierailija
53/63 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus taas aiheuttaa sitä että käännä toinenkin poski. Sehän on pahaa tekevä joka siinä kasvattaa omaa syntivelkaansa. Eikä uhrit. 

Vierailija
54/63 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on päin vastoin tunnen itse tyhmäksi ja höynäytettäväksi ja ihmiset pitävät fiksuna.

Uskon ihmisistä hyvää, hoidan dementoituneita ja pistän kaiken heidän omituisuutensa, ilkeytensä sairauden tai elämän katkeruuden piikkiin. Jos joku asioista päättävä sanoo ettei tiedä asiasta enempää, uskon tämän, uskon puoli totuuksia eli kun mies sanoi lähtevänsä työmatkalle Samin kanssa, jätti kertomatta että myös Mari lähti matkaan, sinisilmäisenä uskoin Marin olevan ärsyttävä akka tai siis sehän hän on muttei  nyt ex-miehen mielestä.

Sitten kuitenkin minulta kysytään neuvoa ja eikä edes lisätä voitko tehdä kun osaat paremmin. Toisaalta ole aika hyvä triviassa, mutta en sitä erityisenä viisautensa pidä. 

Vierailija
55/63 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työelämässä usein kovaäänisimmin omia saavutuksiqan mainostavia pidetään ålykkäinä ja pätevinä. Hiljaisia ja vaatimattomia epäpätevinä ja tyhminä, varsinkin, jos heillä on huono itsetunto ja vähättelevät itseään ja toisaalta kuuntelevat muita kohteliaasti. Naisilla on usein tämä piirre, että ihan vain hyvien käytöstapojen vuoksi kuunnellaan muiden jaaritteluja, vaikka jopa tietäisi itse paremmin.

Mietin tätä just äsken! Olin nuorempana yhdessä firmassa työharjoittelijana tekemässä markkinointia. Se pomo haukkui mua oikeesti tyhmäksi kun en ollut mielestään tarpeeksi äänekäs ja julistanut, miten hyviä ideoita mulla on. En pidä ylimielisyydestä, joten en itse halua olla sellainen, eikä äänekkyys ole todellakaan merkki älykkyydestä.

Vierailija
56/63 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska. Toimin itse lähisukulaiseni edunvalvojana ja hoidan hommani moitteettomasti.

Ap

Miksi sä sitten väität olevasi tyhmä? Jos kerran sinut on katsottu kelvolliseksi hoitamaan jonkun toisenkin asioita.

Vierailija
57/63 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se johtuu siitä, että kuulen huonosti. Toinen korva kokonaan kuuro. Jotenkin se yhdistetään siihen, etten muka tajua mitään. Onneksi sillä ei enää ole mulle väliä. Ajatelkoon mitä huvittaa. 

Vierailija
58/63 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikassa (sukulaiset, koulut, harjoittelu- ja työpaikat) on ollut aina väh.yksi ylimielinen idiootti joka yrittää dissata.

Osittain johtuu varmaan siitä että jotkut dominoivat tyypit tulkitsee sanatonta viestintää niin että olen alistuva (mitä en ole). Sukulaisilla taas monet yrittää palata lapsuuteen jolloin olin serkuston ja sisarusten joukossa se nuorin. Sinänsä hassua tuo viimemainittu kun olen lähisukuni ainoa jolla on korkea koulutus.

Eniten v****ttaa kun mun rakkainta harrastusta - jossa olen todella hyvä, ammattitasoa ja jonka piirissä olen tehnyt yleishyödyllistä työtä ilmaiseksi täyttäen vaaditut tieteelliset mittarit - dissataan.

Olen ihan virallisestikin älykäs ja kykenevä. En tarkoita pelkkää älykkyysosamäärää, vaan olen ihan ok, esim.sosiaalisesti, olen rauhallinen ja stressitilainteissa pärjään hyvin.

En tunne itseäni älykkääksi mutta varsinkin sukulaisten kanssa tulee usein mieleen "voiko ihmiset olla oikeasti noin tyhmiä?!"

Vierailija
59/63 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi sä sitten väität olevasi tyhmä? Jos kerran sinut on katsottu kelvolliseksi hoitamaan jonkun toisenkin asioita.

Luepa aloitus uudelleen ihan ajatuksen kanssa.

Ap

Vierailija
60/63 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen blondi jolla isot tissit?

En ole enää blondi, kuppikoko on E. Vievätkö rinnat tilaa aivoilta?

Ap

Sama kuin miehillä munien kanssa. Jostain materiaali niidenkin kokoon tulee. Yleensä aivoista.