Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistähän johtuu, että minua pidetään tyhmänä?

Vierailija
05.02.2022 |

Vaikka en sitä ole. Monet ihmiset selittävät mulle jotain aivan itsestäänselviä asioita ihan kuin en olisi ymmärtänyt niitä jo. Näytän varmaan jotenkin yksinkertaiselta.. (miltä yksinkertainen ihminen edes näyttää??)

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Mua luullaan ilmeisesti kehariks ja ihmiset eivät tajua vaikka hieroisin koulutodistuksilla tai urheilusuorituksilla niiden naamaa.

Vierailija
2/63 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Mua luullaan ilmeisesti kehariks ja ihmiset eivät tajua vaikka hieroisin koulutodistuksilla tai urheilusuorituksilla niiden naamaa.

Oletko kokeillut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luullaan tyhmäksi myös, enkä väitä itseäni Einsteiniksi, mutta outoa on että minulle on suututtu kun ovat tajunneet etten olekkaan niin tyhmä kuin ovat ajatelleet. En ymmärrä tuita logiikkaa.

Vierailija
4/63 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen blondi jolla isot tissit?

Vierailija
5/63 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kertoo sinusta jotain, jos jatkuvasti tuota tapahtuu.

Vierailija
6/63 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toinen voi yrittää kontrolloida muita sillä, varsinkin jos et ole samaa mieltä hänen kanssaan. Ei ole tasa-arvoinen, vaan se toinen etsii hierarkiaa. Osalla voi olla narsismia tai erehdys nuorena. Koskaan ei tiedä. 

Vierailija
7/63 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen blondi jolla isot tissit?

En ole enää blondi, kuppikoko on E. Vievätkö rinnat tilaa aivoilta?

Ap

Vierailija
8/63 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa suusi ja poista loputkin epäilykset.

Vierailija
9/63 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olette jotenkin hönön näköisiä?

Vierailija
10/63 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen vaan katsoo ,eikä vastaa mitään kun selitetään .Niin voi tulla sellainen mielikuva että toinen ei ole ymmärtänyt mistä on puhuttu.

Vierailija
11/63 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen vaan katsoo ,eikä vastaa mitään kun selitetään .Niin voi tulla sellainen mielikuva että toinen ei ole ymmärtänyt mistä on puhuttu.

Ehkä se on tämä. Keskityn kuuntelemaan enkä vastaa välttämättä mitään.

Ap

Vierailija
12/63 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se johtuu ylipainosta että pidetään hieman tyhmänä. Kaikki luulevat että tietämättömyyttäni en osaa syödä terveellisesti.

Olen kyllä tottunut jo siihen enkä muuta edes yritä todistaa. Toisaalta se on hyväkin niin että ei aleta liikoja vaatimaan :D)))

Vierailija
13/63 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa kaksimetrinen?

Vierailija
14/63 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pidetään yksinkertaisena ja helposti vietävissä olevana. Erityisesti vanhempani kuvittelevat mun olevan sinisilmäinen ja vietävissä.

Tosiasiassa olen skeptinen, en luota kehenkään, enkä tee mitään mitä en halua. Otan riskejä, mutta laskelmoin jatkuvasti riskin kannattavuuden.

Vierailija
15/63 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaiset ihmiset tekevät yksinkertaisia johtopäätöksiä yksinkertaisilla perusteilla, niinpä tyhmillä on niin kova vimma nopeasti tuomita toiset  tyhmäksi...

Vierailija
16/63 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaiset on usein vähän yksinkertaisia. Oletko tuppisuu?

Vierailija
17/63 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama tilanne, eikä ikä tuo helpotusta.

Psykologi on testannut, että olen keskivertoa fiksumpi, mutta eipä se juuri auta, kun näytän mollamaijalta.

Elämä lokeroi ihmiset ulkonäön perusteella, eikä vastaan kannata pullikoida.

Ehkä jos laihduttaisin painoindeksin alle 20, värjäisin hiukset mustiksi ja alkaisin pitää vain housupukuja? En ole testannut.

Vierailija
18/63 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua pidetään yksinkertaisena ja helposti vietävissä olevana. Erityisesti vanhempani kuvittelevat mun olevan sinisilmäinen ja vietävissä.

Tosiasiassa olen skeptinen, en luota kehenkään, enkä tee mitään mitä en halua. Otan riskejä, mutta laskelmoin jatkuvasti riskin kannattavuuden.

Sama täällä, varsinkin äitini on sitä mieltä, että minua käytetään jatkuvasti hyväksi ja huijataan. Esim. Myin auton ihan tahallaan halvalla ensimmäiselle ostajalle, kun halusin siitä äkkiä eroon eikä pari sataa euroa ole mulle mikään iso raha. Olisi siitä voinut helposti saada vähän enemmänkin, mutta ei kiinnostanut pitkittää kauppaa yhtään kauempaa. Mua kuulemma huijattiin..

Ap

Vierailija
19/63 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kiltteys tulkitaan tyhmyydeksi

Vierailija
20/63 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne tyhmät yleensä tyhmyyttään itse huomaakaan.

Veikkaisin tätä. Aiheesta on muistaakseni ihan tutkimuskin, että matalan äo:n omaavat ihmiset kuvittelevat itsensä älykkäämmäksi kuin ovat.

Tai sitten, Forrest Gumpia lainaten:

"Stupid is as stupid does."