Kesän ekat liian lyhyet shortsit keski-ikäisellä nähty!
Siis naisella. Hyi sentään! Ymmärtäkää mammat, että teille kuuluu caprit.
Kommentit (27)
Olinkohan se minä? Inhoan capreja!!!!
Niinpä ja näyttää valitettavasti siltä että nuo p....shortsit vain yleistyvät lisää. Todella monta on nähty.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:24"]Siis naisella. Hyi sentään! Ymmärtäkää mammat, että teille kuuluu caprit.
[/quote]
Kaikki on liian lyhyet, jos nimitys on shortsit.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:32"]Mitkä on p....shortsit?
[/quote]
Pillushortsit.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:32"]Mitkä on p....shortsit?
[/quote]
Pillushortsit.
[/quote]
Saisko vielä kuvaa?
Itse kuljen tällaisissa. Taitaa nämäkin olla teille liian lyhyet :D
http://www.lily.fi/sites/lily/files/user/7984/2013/08/sam_5575_1.jpg
Mäkin! Ja mulla on selluliittia ja vitivalkoinen iho! Ja oon yli 30!
Mistä juontaa naisten tarve esitellä itseään?
Mutta kun minä niin tykkään pitää mikroshortseja :(
ystävällisin terveisin, Ulla 44v, 152cm/106kg
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:52"]Mistä juontaa naisten tarve esitellä itseään?
[/quote]
Esitellä itseään? Luuletko, että naisella ei voi olla kuuma vaan kesäinen pukeutuminen on pelkkää esittelyä?
Olin varmaan minä!
Pyydän syvimmästi anteeksi tätä performanssia.
Mikäli ajauduit terapiaan tämän johdosta, niin lähetä lasku toki minulle. Eli laitat tälle palstalle sähköpostin.
Käykö?
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:52"]Mistä juontaa naisten tarve esitellä itseään? [/quote] Esitellä itseään? Luuletko, että naisella ei voi olla kuuma vaan kesäinen pukeutuminen on pelkkää esittelyä?
[/quote]
Rehellisesti: kyllä luulen :D
Ette te muuten niin kovin hinkkaisi ja kiillottaisi itseänne. Jos se olisi teille vain mukavuuskysymys, olisitte kuten (harvalukuiset) puolialasti kadulla kulkevat miehet; enempi vähempi luonnontilassa, niin sanoakseni :DD
Ihan parhaita!!!! Kaikille täysi-ikäisille painosta riippumatta mikroshortsit!!
Mä sanoisin, että liikaa näkyi tänään n. 20 vuotiaita todella ylipainoisia tyttöjä aivan liian pienissä vaatteissa. Kyllä näki, että roskaruoka on maistunut.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:50"]Mäkin! Ja mulla on selluliittia ja vitivalkoinen iho! Ja oon yli 30!
[/quote]
Miks?
Mä kävin eilen Prismassa lyhyillä shortseilla. Voi kauhistus!!
Ap on 20 vee 160 seeäm ja 70 koogee.