Mitä teillä on ruoaksi tänään?
Tämän päivän ruoka puuttuu, eilen käytiin kaupassa ja se jäi miettimättä...ei viitsisi tuonne lumi-infernoon lähteä ja kaivaa autoa lumesta..
Kai se pitää huomiseksi aiottu ruoka tehdä tänään ja miettiä sitten ensivkon to ruoka uudelleen..olen siis miettinyt ja hankkinut ainekset ruoille su-to, pe tapana tilata jostakin.
Kulkeekohan ruokaravintoloiden kuskit tällä säällä...
Kommentit (72)
Lihakeittoa,ruisleipää,maitoa lounaaksi. Illalla pitsaa, en jaksa syödä mitään päivällisiä, aika jännä miten jotkut vääntää montaa eri ruokaa yhelle päivälle:0
Ajattelin paistaa uunissa lohifileen. Sen kanssa sitten ehkä perunamuusia tai uunikasviksia ja salaattia. Laskiaispulliakin tekisi mieli.
Tofu-lehtikaaliwokkia ja illalliseksi varmaan uunimunakas, johon saa hukattua kivasti jääkaapin tähteitä, lisäksi leivon focacciaa.
Lounaaksi oli eilisiä täytettyjä pinaattilettuja. Joskus kuuden maissa on joulukinkkua, kinkunliemikastiketta, lanttulaatikkoa ja perunoita yms.
Itse söin silakkapihvejä ja muusia. 😋 Kaupassa on niitä paistoa vaille valmiita pihvejä ja tuo Kruunuherkun muusi vaan mikroon. On uuten toi muusi melkein kuin itse tehtyä. Helppoa, kun ei yhden hengen taloudessa viitsi näitä alusta asti tehdä.
Zori siitä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herkku hetken tonnikalasalaatti
Herkku hetken tonni kala salaatti.
Sen toi lappeen rantalainen rekka kuski rekka autoineen.
Pringleskuorrutettua broileria ja riisiä.
Eka kertaa kokeiltiin tuota pringlesreseptiä ja tuli kyllä hyvää, lapset tykkäsi kovasti.
Bolognese & tuorepasta, jälkkäri oreo-kakkua.
Ohi ammuttua sorsaa, jäniksen jälkiä ja vettä kukkalautaselta sekä kinkun varjoa
Pekoniin kääritty possun ulkofilee,kermaperunat ja uunijuurekset.