Minkälaisia tauluja teillä on seinillä?
Itselläni on taulu, jossa on pöytä ja pöydän alla on Aku Ankka koiran ruumiissa.
Sitten on toinen taulu, jossa on taidetta mitä voidaan tulkita monella erilailla. Ei siis selvää kuvaa.
Sitten on vielä sähkötaulu kaupungin kadusta. Pistokkeen kun laitan seinään kiinni niin taulun katuvalot syttyvät.
Kommentit (228)
Lapseni maalauksia (opiskellut taidetta), kahden ystävän maalauksia (eläimiä). Perintötauluja (merimaisema, kaupunkimaisema). Kukkamaalaus, rakkaiden valokuvia.
Jeesus aiheisia tauluja, kissani kuvia, sekä maisemakuvia
Kuvaan ja maalaan itse ja koluan kirppareita ym. Joitain kasvi- ja luontoaiheisia omista kuvista suurennettuja julisteita, tykkään pihalla ja metsässä kulkemisesta. Sitten on sieltä sun täältä bongattuja hiilipiirroksia ja grafiikkaa (aina ei kuolinpesiä roskalavoille ja kirppareille tyhjentävät tosiaan tiedä mitä ne on pois heittämässä). Itse maalattuja luonto-ja kasvitauluja ja hiilellä tehtyjä muotokuvia, valokuvia. Viime aikoina olen innostunut maalaamaan ja piirtämään hevosia ja estehyppy- ja ravikisoja. Kotoa lähtevän kävelylenkkini varrella on ratsastustalli ja kakkosmökkini on raviradan lähellä.
Mitään latotaulua ei ole eikä tule....Alkaa seinät olla kohta täynnä.
Armas Raunion "al-Aston nainen" ja öljyvärityö joka perustuu P. Kruskoff'in piirrokseen Tampere 1836. Taiteilija on ollut Tammerkosken itärannalla. Kuvassa näkyy mm. länsirannan puurakennus, jonka paikalle Idestam perusti puuhiomon. Se siirrettiin melko hätäseen Pohjois-Pirkkalaan (nyk. Nokia), Nokianvirran rannalle Oy Nokia Ab:na.
2 kpl ilmakuvia kiinteistöstä. Koko 60x40 cm.
Ostin vuosia sitten taidekoulun joulumyyjäisistä oppilaitten tekemiä maalauksia ja niitä on kehystetty tauluiksi. Modernia taidetta ovat kaikki.
Live laugh love taulu ja kuvia meidän poppoosta vuosien varrelta 😘
Muotoonleikattuja, joihin kuva on sommiteltu. Ovat ilman kehyksiä. Olevinaan jotain uutta. Kuva on pakotettu muotoon. Kaikkea kanssa, sanon minä! Miksi taulu ei voi olla sen normaalin suorakaiteen muotoinen niinkuin taulut ovat aina olleet? Vuosisatoja.
Niinkuin talotkin ovat laatikoita.
Paperikin on A4, A3 tai A2. Ei tämä maailma muutu. Pyöreä paperiarkki on materiaalin tuhlausta.
Vierailija kirjoitti:
Aitoja öljyvärimaalauksia.
Öljyväri on massavampaa. Akryyli muovia. Öljymaalaukset ovat arvokkaampia kuin akryylimaalaukset.
Vierailija kirjoitti:
Paikallisen taiteilijan öljyvärimaalauksia 9 kpl, 2 Neuvosen grafikkatyötä, iso puupiirrosvedos, kurssikaverin akryylimaalaus, isäni maalauksia, Gallen-Kallelan heliogravyyri (aito tai ei, samantekevää), signeeraamattomia ölyvärimaalauksia joitain kappaleita, kehystettyjä 1800-l painoksia, vedoksia jne. Kaikki taulut esittävät naishahmoja, eläimiä tai tähtisumuja. Omia maalauksia en ole edes kuvitellut laittavani seinälle noiden aarteiden joukkoon. Veistoksia monin verroin enemmän.
Rakastan taidetta. Vaikka ruokarahoista nipistän, jotta saan haluamani. Siksi kai aina köyhä ja pieni:)
Samoin täällä. Huushollissa kymmenittäin tauluja, printtejä, öljyväritöitä huutokaupoista, taidejäljennöksiä, opetustauluja, matkoilta ostettuja ikoneita ym. Tauluja on seinillä ryhminä. Piirongin päällä, jopa tuolin selkänojaa vasten. Ryijyjä löytyy kaksittain. Rakastan vanhoja esineitä ja tällaiseen sisustukseen taulut sopivat hyvin. Moderi taide ei ole meikäläisen makuun.
Suvussa on ammattitaiteilijoita kolme kappaletta ja heidän töitään on useampi. Pari lasten kuvataidekoulussa maalaamaa ihanaa öljyvärimaalausta. Taidelainaamosta osarilla ostetut pari isoa valokuvataulua. Pari omaa kirjontatyötä, yksi iso tuftattu työ. Vessassa iso kehystetty taidenäyttelyn mainosjuliste ja lempparikortteja eri värisissä kehyksissä. Rukinlapoja keittiössä ja pari vanhaa kakkuvuokaa.
0 taulua, 0 koriste-esinettä.
Olen itse taiteilija ja galleristi, niin en jaksa katsoa omilla seinilläni yhtään mitään.
Jotain itse tehtyjä tuherruksia. Olin silloin vahvasti monenlaisissa päihteissä.
Mulla on vaan tahroja paperilla, ja pahroja tapetilla.
Minulla on kotini seinillä oin 12 kappaletta tauluja Samuel Lanyin omakuvan kopiosta Ennen sotia tehtyihin perintötauluihin ja uudempina Ismo Pyykön tavimaisema. Honkasen viinissä maalaama suomalainen kuutamo ja muutama neuvostoliittolaisten emigranttien taidokas työ.
Lasten tekemää taidetta. Jotain tusina julisteita ikeasta tyyppistä. Slipknotin juliste näyttää olevan vieläkin paikallaan, kun joskus 15 vuotta sitten sen laitoin. Elefanteista ja leijonista näyttää olevan useita tauluja. On piirrettyä ja kuvaa.
Niin ja sitten kaverin töitä on yläkerrassa. Hän oli lapsena jo hyvä piirtämään ja aikuisena jatkanut. Valitettavasti sairastui biboon, että taiteet ovat lähinnä nyttemmin ollut terapiatöitä hänellä.
Meillä on vähän kaikenlaista, mutta onhan tää muutenkin koti kuin Huvikumpu. Kaikki pääsee kukoistamaan.
Majakkatauluja Suomen majakoista. Ovat kopioita alkuperäispiirroksista.