Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia tauluja teillä on seinillä?

Vierailija
05.02.2022 |

Itselläni on taulu, jossa on pöytä ja pöydän alla on Aku Ankka koiran ruumiissa.

Sitten on toinen taulu, jossa on taidetta mitä voidaan tulkita monella erilailla. Ei siis selvää kuvaa.

Sitten on vielä sähkötaulu kaupungin kadusta. Pistokkeen kun laitan seinään kiinni niin taulun katuvalot syttyvät.

Kommentit (228)

Vierailija
201/228 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä maisema- ja kukkatauluja.

Vierailija
202/228 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari Picassoa olen saanut lainaksi ulkomailta museoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/228 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitutaulu ja ilmoitustaulu. Pysyy aikataulut ja menot järjestyksessä.

Vierailija
204/228 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohuoneen seinällä vanhasta valokuvasta suurennettu printtitaulu "ruuhka Raatihuoneenkadulla". Kaksi vossikkaa samaan aikaan lähestyy torin laidalla raatihuonetta.

Kirjaston seinällä hevosen, ketun ja hanhen pokeririnki niityllä. Ketulla ja hevosella viitta harteilla ja hevosella piippu hampaissa. Hanhi näyttää huutavan kiukkuisena siivet levällään.

Lapsuuden sankarin Jackie Cooganin potreteista erilaisia printtejä kanvasille ja metallille. Toisen lapsuuteni idolin Shirley Templen juliste makuuhuoneen kirjastossa.

Vierailija
205/228 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikallisen taiteilijan öljyvärimaalauksia 9 kpl, 2 Neuvosen grafikkatyötä, iso puupiirrosvedos, kurssikaverin akryylimaalaus, isäni maalauksia, Gallen-Kallelan heliogravyyri (aito tai ei, samantekevää), signeeraamattomia ölyvärimaalauksia joitain kappaleita, kehystettyjä 1800-l painoksia, vedoksia jne. Kaikki taulut esittävät naishahmoja, eläimiä tai tähtisumuja. Omia maalauksia en ole edes kuvitellut laittavani seinälle noiden aarteiden joukkoon. Veistoksia monin verroin enemmän.

Rakastan taidetta. Vaikka ruokarahoista nipistän, jotta saan haluamani. Siksi kai aina köyhä ja pieni:)

Liikaa naisenergiaa. Laita jotain miesenergiaa. Pitää olla balanssi. Että olisi hyvä feng shui. 

Vierailija
206/228 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä öljyväri maalauksia. Ei yhtään ostettua taulua. Suvussa on paljon taiteilijoita. Osa tauluista on perintönä saatuja. Kiitokset maalareille.

Vierailija
207/228 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selänteen juliste, Karjala mainos ja porssen valokuva, semmosen porssenkuva jonka ostan kun pääsen änäriin. Oli mulla samantha foxin kuvakii mutta äiti sen repi. Oli kuulemma niin limassa. 

Vierailija
208/228 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtuva taidenäyttely

Vierailija
209/228 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munchin "huuto" Varat ei ihan riittänyt oikean ostoon niin täytyy tyytyä kopioon.

Vierailija
210/228 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin taiteilijana harmi kuulla, ettei ihmiset arvosta kovin paljon taidemaalareiden työtä, kun kaikki pitäisi saada ilmaiseksi tai sitten ostetaan vaan julisteita. Ryijyistäkin ihmiset maksaa nykyään monia satoja, joten ihmettelen miksei maalauksesta.

Itse teen melko isoja maalauksia pääasiassa. Suurimmat työt noin 150x100cm.

Vierailija
211/228 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil on vanhaa taidetta seinillä, eli semmosia vanhoi julisteita. Ja sit pari oikeeta taulua olen itse tehnyt. 

Olen tuosta isoimmasta niin ylpeä, että pääsi seinälle asti. Mystinen kuva mistä monet ymmrätää omalla tavalla sen. 

Paljon sisustuksessa itse tehtyä. 

Vierailija
212/228 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin taiteilijana harmi kuulla, ettei ihmiset arvosta kovin paljon taidemaalareiden työtä, kun kaikki pitäisi saada ilmaiseksi tai sitten ostetaan vaan julisteita. Ryijyistäkin ihmiset maksaa nykyään monia satoja, joten ihmettelen miksei maalauksesta.

Jaa kyllä Ulla Kauhasen työt käy kaupaksi aivan kiitettävästi

Vierailija
213/228 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän sanonutkaan, ettei omat työni käy kaupaksi. Tarkoitin mitä suurinosa kommentoijista täällä antaa ymmärtää, sekä oman kokemukseni mukaan tauluja halutaan ostaa muutamilla kympeillä, vaikka pelkkä taulupohja jo maksaa sen verran. Onneksi kaikki eivät toki ole tuollaisia ja ne työt mitä olen myyntiin laittanut ovat menneet kaupaksi jo saman päivän aikana 

Mistä muuten tiedät miten tuon kyseisen henkilön taulut käyvät kaupaksi ja millä hinnoilla? 

Vierailija
214/228 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari Särestöniemeä, muutama Picasson ja Dalin grafiikanlehti. Onnistuin lisäksi löytämään Rembrantin ainoan kuulakärkikynäpiirroksen. Se oli löytö, yksi amerikkalainen kenraali oli löytänyt sen Afkanistaniasta ja sain sen korvaukseksi, kun lähetin 20000€ hänen kultansa saamiseksi pois sieltä Paskanistanista.

Vierailija
215/228 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän sanonutkaan, ettei omat työni käy kaupaksi. Tarkoitin mitä suurinosa kommentoijista täällä antaa ymmärtää, sekä oman kokemukseni mukaan tauluja halutaan ostaa muutamilla kympeillä, vaikka pelkkä taulupohja jo maksaa sen verran. Onneksi kaikki eivät toki ole tuollaisia ja ne työt mitä olen myyntiin laittanut ovat menneet kaupaksi jo saman päivän aikana 

Mistä muuten tiedät miten tuon k

Ostaja päättää, mitä on valmis maksamaan ja myyjä päättää, millä hinnalla myy. Jos nämä eivät kohtaa, ei kauppoja synny. Mikä olikaan ongelma?

Vierailija
216/228 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

järnefeltiä, edefeltiä, halosta, ruokokoskea, kaskipuroa, norrosta, tallbergia. sekä grafiikkaa että öljyvärimaalauksia.

ja sitten vähän vähemmän tunnettuja taiteilijoita.sekä grafiikkaa että akvarelleja

,yhteensä 27 teosta kolmiossa.

Vierailija
217/228 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän sanonutkaan, ettei omat työni käy kaupaksi. Tarkoitin mitä suurinosa kommentoijista täällä antaa ymmärtää, sekä oman kokemukseni mukaan tauluja halutaan ostaa muutamilla kympeillä, vaikka pelkkä taulupohja jo maksaa sen verran. Onneksi kaikki eivät toki ole tuollaisia ja ne työt mitä olen myyntiin laittanut ovat menneet kaupaksi jo saman päivän aikan

Luetun ymmärtäminen tuntuu olevan ongelma. Kerroin, että suurin osa ihmisistä ei arvosta taiteilijan työtä. Mutta on toki niitäkin jotka arvostaa ja maksaa pyydetyn hinnan.

Vierailija
218/228 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän sanonutkaan, ettei omat työni käy kaupaksi. Tarkoitin mitä suurinosa kommentoijista täällä antaa ymmärtää, sekä oman kokemukseni mukaan tauluja halutaan ostaa muutamilla kympeillä, vaikka pelkkä taulupohja jo maksaa sen verran. Onneksi kaikki eivät toki ole tuollaisia ja ne työt mitä olen myyntiin laittanut ovat menneet kaupaksi jo saman päivän aikan

Ps. Työni ovat ihan arvostettuja, sosiaalisessa mediassa saatan saada 10 tuhatta tykkäystä maalauksesta. Joten väitän olevani ihan hyvä, mutta kokemukseni mukaan silti noita vähättelijöitä löytyy, kuten nyt esimerkiksi sinä.

Vierailija
219/228 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole "oikeita" tauluja yhtään mutta kehystettyjä julisteita verkkokaupasta https://www.julisteet.com/valokuvajulisteet on useitakin.

Vierailija
220/228 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään esittävää.

Kotimaisten taiteilijoiden grafiikkaa, öljyvärimaalauksia, 60-70-lukujen ryijyjä.

Kaikki Juhani Palmut, latomaisemat, merikuvat, kukka-asrtelmat ja vastaavat ovat mauttoman yököttäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän