Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia tauluja teillä on seinillä?

Vierailija
05.02.2022 |

Itselläni on taulu, jossa on pöytä ja pöydän alla on Aku Ankka koiran ruumiissa.

Sitten on toinen taulu, jossa on taidetta mitä voidaan tulkita monella erilailla. Ei siis selvää kuvaa.

Sitten on vielä sähkötaulu kaupungin kadusta. Pistokkeen kun laitan seinään kiinni niin taulun katuvalot syttyvät.

Kommentit (228)

Vierailija
141/228 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen vanha hollantilainen maalaus jostain kukkasista ruukussa. Olisko ne auringonkukkia. Ruukussa lukee Vincent.

Isoisän isoisä oli merimies, ja osti sen joltain korvattomalta hullulta Amsterdamista.

Aika ruma minusta. Taidan heittää roskiin.

Vierailija
142/228 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliinilautaset ja suurennettuja matkakuvia 2 kpl jotka oli vaihto kehyksissä jotka joku varasti ja yksi todistus myös. Missähän kylpylässä viettää joulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/228 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 taulua. Surrealismia ja abstraktia taidetta.

Kaksi näistä jollain lailla tunnettujen taiteilijoiden tekemiä, yksi hyvin tunnetun (kotimaisen). Loput melko lailla tuntemattomien taiteilijoiden teoksia, joista pidin.

2 eteisessä.

4 olohuoneessa.

1 sängyn päällä.

2 harrastehuoneessa.

t. kilttismies

Vierailija
144/228 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tai mieheni valokuvaamia kuvia ja muutama ristipistotyö

Vierailija
145/228 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa? Salee.

Vierailija
146/228 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin koko tuotanto mikä oli saatavissa, eli suomalaisen Jooseppi Kolkuttimen kaikki huutokaupatut 5 teosta. Ne ovat maisematauluja, Kevät, Kesä, Syksy, Talvi ja Rospuutto.

Vierailija
147/228 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakasi kappaletta Itkevä lapsi- tauluja, ostettu torimyyjältä 80-luvulla.

Vierailija
148/228 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muutama taiteilijan maalaama laadukas maisemataulu ja niillä on erityiset paikat asunnossani. Minulla on olohuoneen pitkällä seinällä vierekkäin kolme valkopunamustaa BDSM-tyylistä taulua, jotka joskus saavat osakseen vieraiden mielenkiintoisia ilmeitä :D Minusta taulut ovat hyvän maun mukaisia, eikä niissä ole alastomuutta. Joku voisi olla eri mieltä hyvästä mausta, mutta tämä onkin minun kotini.

Vierailija
149/228 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia maalauksia. Haluaisin ostaa jotain hienoa, mutta ei pysty.

Vierailija
150/228 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä naturalistisia teoksia, itse tykkään ns. perinteisestä ja esittävästä taiteesta. Seinällä riippuu mm. yksi sukulaistaiteilijan maalaama kukka-asetelma sekä suvussa kulkenut suuri taulu, jossa maalaismaisema ja hevonen. Sitten on vähän "spesiaalina" yksityiskohtana pieni venäläinen ikoni erikoisissa kehyksissä. Sukulainen aikoinaan tuonut ja on kyllä niin kaunis. Ryijy löytyy myös.

Vierailija
151/228 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama itse tekemäni käsityötaulu jostakin 90-luvulta, askartelemani valotalu ja pari makrameetyötä. Haluaisin seinälle itse tehdyn seinävaatteen tai suuren askartelutyön, mutta en varsinaista taidetta tai en ainakaan valokuvatuluja.

Vierailija
152/228 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On taidejäljennöksiä ja öljyväritöitä. Tärkeintä on, että taulu miellyttää silmää, ei arvo tai tekijä.

Sama täällä. Kopioita kuuluisista maalauksista. Niiden tarkoitus on vaan miellyttää omaa silmää.

Vierailija
153/228 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tusinataidetta enimmakseen. Ja yksi Terttu Jurvakaisen pikkutaulu - siis printtikopio, ei oljy.

Vierailija
154/228 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita.

Vierailija
155/228 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen presidentin virallinen valokuva mustissa kehyksissä.  Kekkonen tietysti. On muitakin tauluja.

Vierailija
156/228 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sä voit pitää sen Frida Kahlon maalauksen. Sen sä voit pitää, mut sä et voi pitää mua. Mä en tuu koristaa sun seinää milloinkaan. Nyt joku toinen saa sokeana seuraa sua.

Rita, laulujasi ei laulella taulu -keskustelussa.

Vierailija
157/228 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuton jäljiltä kaikki taulut varastossa, saattaa mennä kevääseen, että saadaan esille edes jokunen.

158/228 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabian koristelautasia, perittyjä tauluja, yksi kirppikseltä ostettu maalaus. 

Vierailija
159/228 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kissataulu (rakastan kissoja), Pyhän Jumalan Äidin (Maria) -taulu, ja Pyhän Yrjön -taulu, jossa surmaa lohikäärmeen (itse tehty kanavatyö).

Vierailija
160/228 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä maulla valittuja, vuosikymmenten aikana hankittuja, taiteellisesti korkeatasoisia ja sellaisia joista valkoroskaiset av-mammat voivat vain haaveilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä