Hanna-Maria Seppälä Vaseline ihonhoitotuotteet
Tänään oli Hanna-Maria Kyläkaupassa esittelemässä Vaseline ihonhoitotuotteita. Kaunis nainen Hanna-Maria on mutta kiinnitti huomio kun rupattelin hänen kanssaan, niin KAUHISTUS kun hänellä on huono iho?? :( Näppylöitä, finnejä ja muutenkin epätasainen ihotyyppi. Ihmettelen syvästi miksi hän mainostaa Veseline ihonhoitotuotteita jos on todella huono ihotyyppi??! Kroppa Hanna-Marialla todella treenatussa kunnossa ja vielä kun oli 2XU pinkit kompressiotrikoot jalassa, jotka oli todella tiukat selvästi erotti pepun muodot ja pyöreyden, joka on hänellä kyllä kohdalla. Hartiat todella leveät, mut niin on kyllä kaikilla uimareilla. Todella fiksu ja iloinen uimarinainen. Muistaakseni seurustelee 20 vuotta vanhemmat "Yritysjohtaja" miehen kanssa. Tässä vielä kuva facebook sivulta trikoista, jotka oli samat tänään Hanna-Marialla päällä.
Kommentit (4)
Tampio, Vaseline on ihonhoitotuotesarja naisille ja (miehille). Olen ostanut monesti sarjan tuotteita ja ovat hinta/laatu suhteelta erinomaisia :)
Hyviä tuotteita ja hyvä mainosmalli :) N38
Hanna-Maria on kaunis nainen. Olen nähnyt hänet tänä kesänä useasti avopuolison kanssa Tampereella Tammelantorilla, kun Hanna-Maria viettää kesän mäkillä Näsijärvellä mökillä. Kaunis pari kyllä, mutta ikäeroa vähän liikaa mun mielestä Hanna-Maria 30v ja avopuolisomies varmaan n.55v :( Taitaa kytätä perheenlisäystä, kun Hansku lopettaa kilpailu-uran ja siirtyy perheenperustukseen :)
En kyllä työntäisi vaseliinia naamaan.