Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä juuston siivuttamisessa on niin vaikeaa?

Vierailija
13.06.2015 |

Olin pitkästä aikaa "isossa" kaupassa ruokaostoksilla ja yli puolet juustohyllystä oli valmiiksi siivutettuja juustoja kalliimmalla kilohinnalla kuin kokonainen kimpale. eli ihan turhaa tilaa vie kun juustot ovat tuplana hyllyssä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on ihan helppo sivuuttaa juusto kaupassa, kauppalistassa lukee mitä pitää ostaa ja siinä ei lue "juusto".

Vierailija
22/26 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:32"]

Mä ostan siivutettuja. Paljon nopeampaa ottaa se yksi siivu sieltä paketista, kun alkaa ottamaan juustokönttiä paketista, etsiä juustohöylää ja höyläillä. Ja kun juustokimpale menee tarpeeksi pieneksi, niin siitä ei saa enää höylättyä ja se menee aina roskiin.

[/quote]

Mä käytän ne juuston loppujämät ruuanlaittoon. Vaikka pizzan, lasagnen, makaronilaatikon tai lämpimien leipien päälle. Juustohöylää säilytän juuston kanssa jääkaapissa niin ei tarvitse etsiä.

Mun mummolla on paha nivelreuma ja juuston leikkaaminen hankalaa. Tällaisissa tapauksissa siivutettu on tietty hyvä, tai esim. jossain tapahtumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:23"]

Mulla on huono juustohöylä. Ostan 150 gramman paketteja, paloja ei saa niin pienenä, kun kuluu hitaasti. Mieluummin ostan vähän kallimpaa kuin heitän ruokaa hukkaan. 

[/quote] tai jos ostat uuden höylän maybe?

Vierailija
24/26 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:21"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:23"]

Mulla on huono juustohöylä. Ostan 150 gramman paketteja, paloja ei saa niin pienenä, kun kuluu hitaasti. Mieluummin ostan vähän kallimpaa kuin heitän ruokaa hukkaan. 

[/quote] tai jos ostat uuden höylän maybe?

[/quote]

Juu mut en ikinä muista. Lähikaupassa ei ole kuin niitä huonoja. Mut en jaksa pakastaa, sinne unohtuu kuitenkin. 

Vierailija
25/26 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään ostin Oltermannin 17% 300 g pakkauksen, kestää mulla varmaan kolme viikkoa. Hinta 3,95€ ja tosiaankin on tuohon kyllä varaa.

Vierailija
26/26 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 viikkoa300g juusto. Olet pieni ruokainen sit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi