Itsemurha vai avioero?
Kumpi olisi parempi? Olen vuosia harkinnut enkä osaa päättää.
Kommentit (10)
Itsemurha olisi jotenkin niin paljon helpompi. Olen vähän väsynyt kantamaan kaiken vastuun ja organisoimaan asioita. Jos tappaisin itseni, ei tarvitsisi. Mies tosin joutuisi, mutta kyllä sen on jo aikakin ruveta jotain tekemään. Ap
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 16:03"]
Itsemurha olisi jotenkin niin paljon helpompi. Olen vähän väsynyt kantamaan kaiken vastuun ja organisoimaan asioita. Jos tappaisin itseni, ei tarvitsisi. Mies tosin joutuisi, mutta kyllä sen on jo aikakin ruveta jotain tekemään. Ap
[/quote]
Rakastat siis miestäsi niin paljon että olet valmis kuolemaan, jotta hän voisi kasvaa ihmisenä. Miehesi ei taida tietää minkälaisen aarteen on löytänyt sinusta.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 16:03"]
[/quote]
Rakastat siis miestäsi niin paljon että olet valmis kuolemaan, jotta hän voisi kasvaa ihmisenä. Miehesi ei taida tietää minkälaisen aarteen on löytänyt sinusta.
[/quote]
Ai kauhea, en ajatellutkaan asiaa noin. Parempi varmaan erota, ettei kukaan luule että olisi jotain tunteita. Ap
Jos puoliso vie elämänhalusi, eroa hänestä. Luonnollisesti.
Itsarissa saisit eron tehtyä samalla, eli kaksi kärpästä yhdellä iskulla, mutta toisaalta erotessa voisit vielä jatkaa elämistä, että siinä olis se hyvä puoli.