Pidän fiinejä teekutsuja tuttavapiirilleni. Kysyttävää?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:40"]Pidätkö niitä tosissasi vai pilke silmäkulmassa?
[/quote]
Pilke silmäkulmassa, mutta tosiasiassa nautin hienostuneesta tunteesta ;)
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:37"]Olisinpa tuttavapiirissäsäi :)
Onko sinulla kaksi samanlaista astiastoa? Mitä teet kupille kun siihen tulee särö. Miten tervehdit kutsuvieraitasi kun saapuvat.
[/quote]
Minulla on mummoni ikivanhaa astiastoa aika suuri kokoelma. Teekuppeja 30 ja pikkulautasia saman verran, mutta vieraita on yleensä n.20-25, eli ei mitään hätää. Kun kuppiin tulee särö, menettelen tietysti tilanteen mukaan. Kupit ovat kuviollisia, joten pienempi särö yläreunassa ei sinänsä haittaisi. Isommalla säröllä pilattu päätyy vain koristeeksi. Vieraita tervehdin ihan normaalisti, "päivää, mukavaa kun pääsit tulemaan" yms.
Ap
Et pidä. Olet katsonut liikaa Beverly Hillsin täydellisiä naisia, ja nyt elättelet fantasioita.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:42"]Pukeutumiskoodi, onko naisten juttu vai pariskuntia vai sekalaista seurakuntaa? Oletan, että ap on nainen.
[/quote]
Ei ole sen tarkempaa pukeutumiskoodia kuin siistit ja kesäiset vaatteet. Itse puleudun kevyeen maximekkoon. Kutsun aina pariskuntana, mutta puolet miehistä eivät uskalla tulla paikalle :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:43"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:40"]Pidätkö niitä tosissasi vai pilke silmäkulmassa? [/quote] Pilke silmäkulmassa, mutta tosiasiassa nautin hienostuneesta tunteesta ;) Ap
[/quote]
Loistavaa! Me pidämme välillä veljeni kanssa hienoja päivällisiä. Mieheni ja kälyni ovat tottakai mukana. Kaikilla hienot vaatteet ja isäntäväki tekee alkuruuat ja pääruuan. Vieraat tuovat viinin, jälkiruuan ja kukat. Se on hauskaa. -8-
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:35"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:31"]Asutko Briteissä? Onko viideltä, onko teeleipää? [/quote] Asun ihan Kirkkonummella :) Yleensä ovat olleet klo. 14-18, toki voi lähteä aiemminkin. Teeleipää on välillä, mutta olemme enemmän makean ystäviä. Ap
[/quote]
Mistä hommaat teet?
Ap, minulla ja parhaalla kaverillani oli tapana teini-iässä keitellä toisillemme teetä kodeissamme silloin tällöin. Fiinit ne eivät olleet, mutta meillä oli aina hyvät kahvileivät. Harmi että tiet veivät niin kauas, enkä ole samanhenkistä kaveria löytänyt.
[/quote]
Luontaistuoteliikkeistä ja kuivatan joitakin itse.
Ap
Pukeutumiskoodi, onko naisten juttu vai pariskuntia vai sekalaista seurakuntaa? Oletan, että ap on nainen.