Pidän fiinejä teekutsuja tuttavapiirilleni. Kysyttävää?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:43"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:40"]Pidätkö niitä tosissasi vai pilke silmäkulmassa? [/quote] Pilke silmäkulmassa, mutta tosiasiassa nautin hienostuneesta tunteesta ;) Ap
[/quote]
Loistavaa! Me pidämme välillä veljeni kanssa hienoja päivällisiä. Mieheni ja kälyni ovat tottakai mukana. Kaikilla hienot vaatteet ja isäntäväki tekee alkuruuat ja pääruuan. Vieraat tuovat viinin, jälkiruuan ja kukat. Se on hauskaa. -8-
[/quote]
Kuulostaa mukavalta! :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 16:02"]Saako sinulla myös kahvia?
[/quote]
Kyllä. En pakota ihmisiä juomaan teetä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 16:02"]Saako sinulla myös kahvia?
[/quote]
Saa, en pakota ihmisiä juomaan teetä. Tarjolla on myös vastapuristettua appelsiinimehua ja jääkylmää minttuvettä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 16:02"]Saako sinulla myös kahvia?
[/quote]
Kyllä. En pakota ihmisiä juomaan teetä.
Ap
[/quote]
Ohops, katsoin ettei lähettänyt ja kirjoitin toisenkin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 16:07"]Hyacith Bucket
[/quote]
Njaa, 30 vuotta nuorempana ehkäpä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:48"]Et pidä. Olet katsonut liikaa Beverly Hillsin täydellisiä naisia, ja nyt elättelet fantasioita.
[/quote]
En ole katsonut kyseistä sarjaa ikinä, mutta kuulostaa kivalta :D
Ap
Mä halauaisin pitää kynttiläillallisia. Mutta mulla ei ole sopivia tuttavia. Hyasintin tapaan, paitsi minä en laula.
Millaiset ne on? Mitä tarjolla teen lisäksi? Onko jotain ohjelmaa?
Asutko Briteissä? Onko viideltä, onko teeleipää?
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:26"]Millaiset ne on? Mitä tarjolla teen lisäksi? Onko jotain ohjelmaa?
[/quote]
En osaa vastata noin suureen käsitteeseen kuin millaiset :)
Kaikkia erikoisia keksejä olemme harrastaneet, äitini auttaa niiden tekemisessä. Niitä on yleensä ainakin kymmentä eri lajia, suosituimmat ovat vanilja-kaneli-sitruuna"pallot", kastettu suklaaseen ja pyöritelty kookoshiutaleissa! Löytyy toki myös suolaista, kuten blinejä tai juustoja ja suolakeksejä.
Ohjelmana vapaata seurustelua ja muotinäytös.
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:31"]Asutko Briteissä? Onko viideltä, onko teeleipää?
[/quote]
Asun ihan Kirkkonummella :) Yleensä ovat olleet klo. 14-18, toki voi lähteä aiemminkin. Teeleipää on välillä, mutta olemme enemmän makean ystäviä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:35"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:31"]Asutko Briteissä? Onko viideltä, onko teeleipää? [/quote] Asun ihan Kirkkonummella :) Yleensä ovat olleet klo. 14-18, toki voi lähteä aiemminkin. Teeleipää on välillä, mutta olemme enemmän makean ystäviä. Ap
[/quote]
Mistä hommaat teet?
Ap, minulla ja parhaalla kaverillani oli tapana teini-iässä keitellä toisillemme teetä kodeissamme silloin tällöin. Fiinit ne eivät olleet, mutta meillä oli aina hyvät kahvileivät. Harmi että tiet veivät niin kauas, enkä ole samanhenkistä kaveria löytänyt.
Olisinpa tuttavapiirissäsäi :)
Onko sinulla kaksi samanlaista astiastoa? Mitä teet kupille kun siihen tulee särö. Miten tervehdit kutsuvieraitasi kun saapuvat.
Pidätkö niitä tosissasi vai pilke silmäkulmassa?
Toivottavasti kaverisi ovat tarpeeksi tasokkaita. Mikään ei ole niin ikävää kuin itse leikkiä seurapiiriä ja sitten joutua kutsumaan jotain röllipeikkoja kun ei ole muita joiden kanssa leikkiään leikkiä
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:41"]Toivottavasti kaverisi ovat tarpeeksi tasokkaita. Mikään ei ole niin ikävää kuin itse leikkiä seurapiiriä ja sitten joutua kutsumaan jotain röllipeikkoja kun ei ole muita joiden kanssa leikkiään leikkiä
[/quote]
Ei me mitään tasokkaita olla, normaaleja, hyvin käyttäytyviä aikuisia. Itsekin olen kondiittori, en mikään ökyrikas rouva :)
Kaverini ovat myös ihan vain perheellisiä ihmisiä, jotka kaipaavat hienostuneisuutta elämäänsä välillä.
Ap