Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestätte, jos miehenne on naistenmies?

Vierailija
13.06.2015 |

Miten joku jaksaa perhe-elämää lipevän naistenmiehen kanssa. Yhden tuttavan mies on parantumaton naistensankari. Aina lirkuttelemassa ja flirttaamassa ympäriinsä ja hengailee päivittäin muiden naisten seurassa muka pelkästään kavereina ja tietysti vain silloin kun vaimo ei pääse paikalle. Itse vältän ja olen mahdollisimman viileä tuota miestä kohtaan. Oma mieheni ei koskaan käyttäytyisi hänen tavallaan enkä itsekään voisi loukata omaa miestäni tuollaisella käytöksellä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:16"]

Olen kaunis nuori blondi, jolla on kireä vaaleanpunainen viivapimppi. Harrastan salia ja liikuntaa. Olen luonteeltani ihana ja olen myös aktiivinen sängyssä. Tuskinpa tuota muut kiinnostavat, kun minut on kerran saanut.

[/quote]

ihosi on vaaleanpunainen? kannattaisi hakeutua lääkäriin.

Vierailija
2/23 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sairas kun vahtaa muiden miehiä noin. Keskity omaan mieheesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä lipevyys ja lirkuttelu tee naistenmiestä vaan se, että mies saisi naisia niin paljon kuin vaan jaksaisi kaataa. Mun mies on sellainen. Jos sen jättää hetkeksi yksin baariin niin on kohta naisten ympäröimä, vaikka on itse pysynyt koko ajan paikoillaan kiltisti :) Jokin hänessä saa naiset ottamaan kontaktia ja tekemään aloitteita.

En ole luonteeltani mustasukkainen tai huolestu tuosta. Olen tärkeä miehelleni, jostain ihmeen syystä mitä en ymmärrä.

Vierailija
4/23 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miestäni moni luulee naistenmieheksi. Mutta mieheni on verbaalisesti lahjakas ja 'lirkuttelee' yhtä lailla mummuille kuin nuorillekin naisille. Ja itse asiassa puhuu aika samoin myös miehille.
Moni nainen saattaa luulla että mieheni on lipevä ja iskee juuri häntä jos ei itse ole verbaalisesti samalla tasolla :)

Vierailija
5/23 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin tai myöhemmin tulisi ruumiita. En jaksa yhtään semmoista

Vierailija
6/23 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on melkolailla naisten mies. Hyvin innokkaana ovat naiset hänen ympärillään jututtamassa, sukujuhlissa laittavat käsivartensa hartioilleen minun ilmeitäni katsoen ja kuin luullen, että tuollainen käytös on ok. Mies mielissään, mutta jos yhtään ilmaisen paheksuntani, syyttelee minua mustasukkaiseksi. No, sellainen tunne tulee terveelle puolisolle toisen flirttaillessa muille, tai muiden flirttaillessa puolisolle.

Mies ei yleensä käy missään kaveriporukalla, ei istu kapakoissa, ei juo ollenkaan. Mutta työpaikan juhlissa on varmasti yksi suosituin mies, koska nauttii siitä, että on keskipiste, huomio kiinnittyy häneen ja saa paistatella etenkin nuorten naisten katseiden alla. Naisten naurattaja, kyllä! Humoristinen niin kauan, kuin mikään ei loukkaa häntä itseään. Jos niin käy, suuttuu ja jopa raivoaa minulle, kun ollaan kahden.
Pisteiden kerääjä, puolisonsa sivuuttaja, omaa paremmuuttaan korostava johtaja. Minun seurassani sulkeutuneempi, ei pahemmin naureskele eikä juttele. Muualla senkin edestä.

En tiedä pettääkö. Usein epäilen, koska sellaisia merkkejä on havaittavissa. Saa satavarmasti tasokkaitakin naisia, jos niin haluaa. En tiedä haluaako. Perusperiaatteensa on usko ja siltä pohjalta uskollisuus. Kaikki onnsilti mahdollista. Ihmiselle.

Vierailija
7/23 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:28"]

mistä sinä tiedät että oma miehes ei toimi samoin kun ei tuttukaan tee sitä oman vaimonsa nähden.

[/quote]

Näin.

Vierailija
8/23 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kovin luotettavalta ihmiseltä

Vierailija
9/23 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi sellaiseen pitää haksahtaa jos tällaista ihmistä ei etsi. Valitsin aikanaan tarkasti miehen ja dumppasin nopeasti vähänkin epäillyttävät pois. Hyvän löysin ja yhdessä olemme olleet lähes 20 vuotta. Kumpikin voi luottaa toiseen ja siihen, että molemmat ajattelevat oman perheen ykköseksi.

Vierailija
10/23 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei huoraa vaikka moni pitää häntä naistenmiehenä! Antaa huomiota ja on verbaalisesti lahjakas, jne... Jos pettää niin se on hänen ongelmansa. Minun itsetuntoni kestää kyllä!

Vierailija
11/23 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on ylpeitäkin tuosta maineesta miehellään - meitä on joka junaan!

Vierailija
12/23 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis nuori blondi, jolla on kireä vaaleanpunainen viivapimppi. Harrastan salia ja liikuntaa. Olen luonteeltani ihana ja olen myös aktiivinen sängyssä. Tuskinpa tuota muut kiinnostavat, kun minut on kerran saanut.

Vierailija
13/23 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:13"]Jotkut on ylpeitäkin tuosta maineesta miehellään - meitä on joka junaan!
[/quote]
Entä, jos tietää muiden olevan väärässä. Mies ei ole sitä mitä muut luulee hänen oleva?! Tuollaisella käytöksellä kompensoidaan sitä omaa epävarmuutta ja se on muuri siinä ympärillä, että muut ei pääse oikeasti lähelle todellista minää ja pääse käyttämään sitä hyväksi.

Vierailija
14/23 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:16"]Olen kaunis nuori blondi, jolla on kireä vaaleanpunainen viivapimppi. Harrastan salia ja liikuntaa. Olen luonteeltani ihana ja olen myös aktiivinen sängyssä. Tuskinpa tuota muut kiinnostavat, kun minut on kerran saanut.
[/quote]
Voiko enempää väärässä olla...kukaan ei ole turvassa!

Vierailija
15/23 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:16"]

[/quote]

Mikään näistä mainitsemistasi ei ole ikuista.

Tietysti jos teillä on vain parin vuoden suhde niin silloin saattaa olla noin

Vierailija
16/23 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes aloittaisi seurustelua sellaisen miehen kanssa.

Vierailija
17/23 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on imartelevaa, kun mies on ihailtu ja mä olen hänen kumppaninsa:) Miksi olisin epävarma tai ahdistuisin? Tottakai saa olla flirtti ja mukava, ei se ole meidän suhteelta pois. Tiedän, että juuri ääretön itseluottamukseni on hänestä viehättävää:) ja tiedän, että maailmassa on paljon muita viehättäviä ihmisiä, vaikka kuinka vahtisin ja olisin mustasukkainen, hän heitä kohtaisi jossain. Joten hymyä kehiin!

Vierailija
18/23 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sinä tiedät että oma miehes ei toimi samoin kun ei tuttukaan tee sitä oman vaimonsa nähden.

Vierailija
19/23 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:28"]mistä sinä tiedät että oma miehes ei toimi samoin kun ei tuttukaan tee sitä oman vaimonsa nähden.
[/quote]
Tiedän ettei oma mieheni käyttäydy samoin eikä ole muutenkaan pelimiehen oloinen, vaikka onkin komea ja puhelias.
Tuo tuttavani mies käyttäytyy naistenmiehen tavoin kaiken aikaa, myös vaimonsa nähden avoimesti.

Vierailija
20/23 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:28"]mistä sinä tiedät että oma miehes ei toimi samoin kun ei tuttukaan tee sitä oman vaimonsa nähden. [/quote] Tiedän ettei oma mieheni käyttäydy samoin eikä ole muutenkaan pelimiehen oloinen, vaikka onkin komea ja puhelias. Tuo tuttavani mies käyttäytyy naistenmiehen tavoin kaiken aikaa, myös vaimonsa nähden avoimesti.

[/quote]No hoh-hoijaa. mene nukkumaan kyttääjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä