Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mulla oikeus suuttua miehelle?

Vierailija
13.06.2015 |

Synnytyksen jälkeen mies on halunnut ihmeen paljon peppuseksiä. Varmaan sen takia, kun oon löysä (ei myönnä kysyttäessä). Treenaan kyllä lihaksia, mutta ei ne tulokset hetkessä näy. Anyway, eilen illalla ennen seksiä sanoin miehelle, etten halua tänään peppuseksiä. Se sopi myös miehelle. Seksin aikana mies kuitenkin yritti laittaa vehkeensä peppuuni ihan selvästi, väitti kumminkin että hieroi vain. Kesken seksin myös kysyi ihan suoraan, että voiko nyt panna peppuun. Meni hermot, kun ei uskonut, että en halua, vaikka tein ennen seksiä asian selväksi. Lopetin sitten siihen paikkaan ja mies nyt mököttää, kun pilasin hänen fiiliksen, vaikka hän pilasi mun fiiliksen. Arrg!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saat suuttua, olethan Pyhä Vulva. Se riittää syyksi. Miehet on täyspaskoja! Vulvat jalustalle,

vaikka väkisin!

Vierailija
2/11 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sun imes yksi niistä monista ukkomiehistä, joita luonani käy? Kun eivät saa kotonaan kakkosta.

Mulle kyllä kelpaa.

-melkeinheteromies-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi suuttua. Sulla on oikeus kieltäytyä jos et itse halua. Ois kannattanut miehen miettiä kun laittaa lapsen aluilleen, että synnytyksestä paikat muuttuvat. Vai onkohan aina ollut peppu miehiä?

Vierailija
4/11 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:50"]Kumma jos miehes enää katsoo tuota sun leikkimistä. Itse jättäisin samantien ja ehkä vetelisin turpaankin lähtiessäni. Pilaat miehen elämän tuolla nihillistisyydelläsi. Tajuatko ?
[/quote]
Ootsä iha pimee?

Vierailija
5/11 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:50"]Kumma jos miehes enää katsoo tuota sun leikkimistä. Itse jättäisin samantien ja ehkä vetelisin turpaankin lähtiessäni. Pilaat miehen elämän tuolla nihillistisyydelläsi. Tajuatko ?
[/quote]
Ootsä iha pimee?
[/quote]
Lamput varmaan sammunu ajat sitte

Vierailija
6/11 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:45"]Synnytyksen jälkeen mies on halunnut ihmeen paljon peppuseksiä. Varmaan sen takia, kun oon löysä (ei myönnä kysyttäessä). Treenaan kyllä lihaksia, mutta ei ne tulokset hetkessä näy. Anyway, eilen illalla ennen seksiä sanoin miehelle, etten halua tänään peppuseksiä. Se sopi myös miehelle. Seksin aikana mies kuitenkin yritti laittaa vehkeensä peppuuni ihan selvästi, väitti kumminkin että hieroi vain. Kesken seksin myös kysyi ihan suoraan, että voiko nyt panna peppuun. Meni hermot, kun ei uskonut, että en halua, vaikka tein ennen seksiä asian selväksi. Lopetin sitten siihen paikkaan ja mies nyt mököttää, kun pilasin hänen fiiliksen, vaikka hän pilasi mun fiiliksen. Arrg!
[/quote]
Mies oli typerä, et sinä.

Vierailija
7/11 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppu ei ole kyrpää varten.

Vierailija
8/11 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä tehdä asioista liian vaikeita. Se että sinä et halua kalua perseeseesi ei milläänlailla estä peppuseksiä. Kaupasta saa jos minkäkokoisia dildoja ja ensi kerralla miehesi saa niin paljon peppuseksiä kuin haluaa. Tämä tietenkin vaatii hieman opettelua sinun puoleltasi koska anaaliseksin antavan osapuolen täytyy osata hommansa tai mistään ei tule mitään.

Vierailija
9/11 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni haluaisi tuupata mua kakkoseen, siitä tulis samantien ex.

Vierailija
10/11 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan aiheesta suutuit. Luulis aikuisen miehen tajuavan, mitä tarkoittaa EI!

Oletko synnyttänyt yhden lapsen alateitse? Mä kyllä ihmettelen näitä pimpin löystymis- juttuja, joita miehet aina jaksaa mussuttaa. Ei ne paikat nyt niin paljon veny synnytyksessä. Ponnistusvaihe on kuitenkin loppujenlopuks lyhyt aika ja naisen alapää on venyvää ja palautuvaa kudosta. Ja varsinkin, jos vielä treenaa lantionpohjanlihaksiaan. Jos synnytyksessä tulee repeämiä, ne kursitaan kasaan. Taitaa näitä mussuttaja- miehiä kiinnostaa vaan peppuseksi ja käyttävät pimpin löystymistä tekosyynä. Jos mun mies sanois mulle jotain tollasta, kun olen synnyttänyt hänelle viisi lasta alakautta, en kyllä sietäisi moista mussutusta.

Vierailija
11/11 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi olikin hyvä ajatus, että peppuseksiä vonkaavalle miehelle voi tarjota dildoa :D Ymmärtäisi, että se ei ole yhtä yksinkertaista kuin 'tavallinen' seksi. Ja saattaa jopa sattua. Mä en tosin ole koskaan harrastanut peppuseksiä eikä mies ole pyytänytkään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän