Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luotettava (henkilö)vaaka etsinnässä!

Vierailija
13.06.2015 |

Hei, olen aloittanut vähän aikaa sitten laihdutusprojektin ja itseäni motivoi painon laskun seuraaminen. Hankin muutama päivä sitten n. 20 eruon Colina-merkkisen vaa'an Clas Ohlsonilta ja petyin siihen todella pahasti. Paino heittelee useiden kilojen tarkkuudella, vaikka patterit ovat aivan uudet ja alusta on tasainen. Joudun käymään vaa'alla useita kertoja, että saan edes jonkinlaisen käsityksen oikeasta painosta.

Edellisen (nyt jo rikki menneen) vaakani hankin samasta paikasta ja samalla hinnalla. Kyseessä oli todella luotettava vaaka, joten olisin hankkinut sen jälleen, mutta tuotteen valmistus oli lopetettu ja Colinaa suositeltiin sen tilalle.

Suositelkaa nyt siis luotettavaa henkilövaakaa! En tarvitse siihen mitään erityistoimintoja, kuten kehonkoostumusmittaria tms.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta esim. Seca 877 eli vaaka joka toimii oikeasti luotettavasti. http://www.seca.com/en_gb/products/all-products/product-details/seca877.html#referred

Vierailija
2/8 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:13"]Hei, olen aloittanut vähän aikaa sitten laihdutusprojektin ja itseäni motivoi painon laskun seuraaminen. Hankin muutama päivä sitten n. 20 eruon Colina-merkkisen vaa'an Clas Ohlsonilta ja petyin siihen todella pahasti. Paino heittelee useiden kilojen tarkkuudella, vaikka patterit ovat aivan uudet ja alusta on tasainen. Joudun käymään vaa'alla useita kertoja, että saan edes jonkinlaisen käsityksen oikeasta painosta.

Edellisen (nyt jo rikki menneen) vaakani hankin samasta paikasta ja samalla hinnalla. Kyseessä oli todella luotettava vaaka, joten olisin hankkinut sen jälleen, mutta tuotteen valmistus oli lopetettu ja Colinaa suositeltiin sen tilalle.

Suositelkaa nyt siis luotettavaa henkilövaakaa! En tarvitse siihen mitään erityistoimintoja, kuten kehonkoostumusmittaria tms.
[/quote]

Minä luulin että sinä etsit luotettavaa vaaka-horoskoopiltaan olevaa henkilöä. Ja siellähän minä tänne kiirehdin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 03:08"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:13"]Hei, olen aloittanut vähän aikaa sitten laihdutusprojektin ja itseäni motivoi painon laskun seuraaminen. Hankin muutama päivä sitten n. 20 eruon Colina-merkkisen vaa'an Clas Ohlsonilta ja petyin siihen todella pahasti. Paino heittelee useiden kilojen tarkkuudella, vaikka patterit ovat aivan uudet ja alusta on tasainen. Joudun käymään vaa'alla useita kertoja, että saan edes jonkinlaisen käsityksen oikeasta painosta.

[/quote]

Minä luulin että sinä etsit luotettavaa vaaka-horoskoopiltaan olevaa henkilöä. Ja siellähän minä tänne kiirehdin.
[/quote]

Sama täällä =)

Vierailija
4/8 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myölla myös luotettava (henkilö)rapu haussa. Eksä oli oinas, ja pieleen meni. Olen kuullut että ravut olisi lepposampia ja varmaan sopisi mulle paremmin.

Vierailija
5/8 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päätynyt perinteiseen, ei-digitaaliseen henkilövaakaan. Luotettavin tulos ja myös mielialan kannalta paras vaihtoehto etenkin pidemmän ajan painonhallintaa ajatellen laihdutuksen jälkeen.

Vierailija
6/8 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mahdollisen painon laskun toteaa vaatteista. 

Kun ne väljenevät, niin suunta on alaspäin. Mitä sillä varsinaisella lukemalla oikeastaan tekee? Miksi se sinua motivoi enemmän kuin peili ja vaatteet. 

Riippuu kuinka iso olet, mutta hyvinkin nopeasti myös tuttavapiiri huomaa muutoksen ja saat siitä kommenttia. 

Mutta, jos aivan välttämättä haluat vaa´alla käydä, niin uimahalleissa ym. urheilupukuhuoneissa on luotettavat puntarit. 

Vierailija
7/8 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti vaatteista ja muiden kommenteista sitä motivaatiota tulee entisestään, mutta viimeksi kun laihdutin niin huomasin kyllä, että se vaa'an pienenevä lukema oli ainakin alussa suurin motivaattori :)

Mekaanista vaakaa en jostain syystä edes tajunnut edes ajatella, mutta täytyypä tutkia asiaa!

Vinkkejä saa antaa vielä lisää - varmasti edes jollain on luotetteva vaaka kotonaan ;)

Vierailija
8/8 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän