Ei ihme että olen sydän reistaa.t.ammattivalittaja
Kiusaaminen voi nostaa myös riskiä sairastua esimerkiksi sydäntautiin tai diabetekseen.
Lapsena kiusatuista naisista yli neljäsosa oli ylipainoisia 45-vuotiaina. Naisista, joita ei koskaan ollut kiusattu, vastaava osuus oli 19 prosenttia.
Tutkimuksessa tarkkailtiin yli 7 000 vuonna 1958 syntynyttä ihmistä. Briteissä tehty tutkimus.
Kommentit (10)
Saman luin itsekin aamulla. Ja tässä sitä ollaan nelikymppisenä ylipainoisena, sosiaalisten tilanteiden pelkoisena naisihmisenä. Minun mielestäni jopa ammattivalittajan tilanne on kadehdittava, koska hänellä on sentään mies ja lapsi. Minä en ole sellaisia koskaan saanut. Kiitti kiusaajat, että teitte minusta säikyn "eläimen", joka pelkää loukkauksia ja pilkkaa aina jos joku vähänkään kääntää huomionsa minuun.
En mä valita mutta kun on 9v sekä fyysistä että henkistä kiusaamista niin ei kai se ihme ole jos se jäljet jättää. Kenenkään lapsen ei pitäisi sellaista joutua kokemaan mitä minä koin. mm tappouhkauksia yms aivan joka päiväistä kovaa kiusaamista.ap
Lohtusyöminen. Lihottaa muitakin kuin kiusattuja.
Kaikille kiusatuille lohduksi: karmabussi kiertää ja kulkee.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 10:56"]
Kaikille kiusatuille lohduksi: karmabussi kiertää ja kulkee.
[/quote]
Ei pidä paikkaansa. Mun kiusaajani ainakin ovat saaneet hyvät työt, taloudellisesti hyvän aseman ja perheen.ap
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 10:46"]
Kiusaaminen voi nostaa myös riskiä sairastua esimerkiksi sydäntautiin tai diabetekseen.
Lapsena kiusatuista naisista yli neljäsosa oli ylipainoisia 45-vuotiaina. Naisista, joita ei koskaan ollut kiusattu, vastaava osuus oli 19 prosenttia.
Tutkimuksessa tarkkailtiin yli 7 000 vuonna 1958 syntynyttä ihmistä. Briteissä tehty tutkimus.
[/quote]
Kuulostaa vähän oudolta tutkimukselta, kun briteistäkin yli puolet ovat ylipainoisia, varsinkin tuollaisessa ikäluokassa.
8:lle, ootappa vaan, karmabussi ajaa viimeiseen vuoroon saakka ja seuraavassa elämässä asiat kääntyvät päinvastoin.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 10:48"]
Saman luin itsekin aamulla. Ja tässä sitä ollaan nelikymppisenä ylipainoisena, sosiaalisten tilanteiden pelkoisena naisihmisenä. Minun mielestäni jopa ammattivalittajan tilanne on kadehdittava, koska hänellä on sentään mies ja lapsi. Minä en ole sellaisia koskaan saanut. Kiitti kiusaajat, että teitte minusta säikyn "eläimen", joka pelkää loukkauksia ja pilkkaa aina jos joku vähänkään kääntää huomionsa minuun.
[/quote]
Tuo on kurjaa mutta mulla ei ole teini-iän jälkeen koskaan ollut vaikeutta tutustua miehiin. Silloin yläasteella pelkäsin poikia koska pääosa kiusaajista oli poikia toki muutama tyttökin oli joukossa. Eka poikaystäväni sitten sai vakuutettua ettei miehiä tarvitse pelätä enkä heitä ole sen jälkeen pelännyt sellaisia pelkotiloja mulla ei ole. Mutta pelkään kouluja ja kun poika aloittaa syksyllä koulun niin se on mulle vaikea paikka, jo tutustumispäivä oli vaikea.ap
Siis olen läski ja sydän reistaa.ap