Tommi Korpela on karismaattinen
Just nyt telkkarissa puhuu Teemalla. Onpa karismaattinen mies. Hän ei varmaan puhu hiljaa puhelimeen, vaan ei välitä jos muut kuulee, kuten itsevarman ja karismaattisen kuuluukin tehdä.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:17"]
Itse asiassa Korpelan olen nähnyt kaupassa usein ja hän on hyvin vähäeleinen enkä voisi koskaan kuvitella hänen kailottavan puhelimeen.
[/quote]
Se on karismaattisen miehen vaatimattomuutta vain. Ei tarvitse esittää mitään, kun se karisma vain huokuu.
Kyllä Korpela varmaan osaa käytöstavat ja ottaa muut ihmiset huomioon. Puhelimeen huutaminen ei todellakaan kerro karismaattisuudesta tai itsevarmuudesta, vaan ihan vain urpoudesta.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:17"]
Itse asiassa Korpelan olen nähnyt kaupassa usein ja hän on hyvin vähäeleinen enkä voisi koskaan kuvitella hänen kailottavan puhelimeen.
[/quote]
Se on karismaattisen miehen vaatimattomuutta vain. Ei tarvitse esittää mitään, kun se karisma vain huokuu.
[/quote]
Sama se on minullakin. Olen vain huumorintajuisempi kuin perus av mamma.
Ei kukaan puhunut huutamisesta tai kailottamisesta, vaan siitä että puhuu normaalilla äänellä eikä kuiskaile kuten epävarmat ihmiset tekee.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:20"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:17"] Itse asiassa Korpelan olen nähnyt kaupassa usein ja hän on hyvin vähäeleinen enkä voisi koskaan kuvitella hänen kailottavan puhelimeen. [/quote] Se on karismaattisen miehen vaatimattomuutta vain. Ei tarvitse esittää mitään, kun se karisma vain huokuu. [/quote] Sama se on minullakin. Olen vain huumorintajuisempi kuin perus av mamma.
[/quote]
Et edes ymmärrä mitä karisma tai huumori merkitsee. Olet perspurilainen.
Huomaa ettei ap ymmärrä karismasta mitään jos kuvittelee että röyhkeys ja kovaäänisyys on karismaattisia ominaisuuksia.
Olet vain kuullut muiden kutsuvan Korpelaa karismaattiseksi ja perustanut mielipiteesi hänestä sen mukaan.
Jos et olisi koskaan kuullut kenenkään sanovan häntä karismaattiseksi, tuskin olisit itsekään sitä mieltä, sillä et osaa tunnistaa karismaa (aloitusviestisi perusteella).
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:20"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:17"] Itse asiassa Korpelan olen nähnyt kaupassa usein ja hän on hyvin vähäeleinen enkä voisi koskaan kuvitella hänen kailottavan puhelimeen. [/quote] Se on karismaattisen miehen vaatimattomuutta vain. Ei tarvitse esittää mitään, kun se karisma vain huokuu. [/quote] Sama se on minullakin. Olen vain huumorintajuisempi kuin perus av mamma.
[/quote]
Et edes ymmärrä mitä karisma tai huumori merkitsee. Olet perspurilainen.
[/quote]
Sen perusteella, kuinka paljon muut nauravat jutuilleni tai jopa itse niille nauran olen hyvinkin huumorintajuinen. Olet vain kateellinen kun itselläsi ei ole karismaa eikä huumorintajua.
Tavallinen, ilkeä ja pahansuopa ihminen.