Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurmielenosoitus on päätetty lopettaa klo 22 - yhtään rekkaa ei näy vieläkään

Vierailija
04.02.2022 |

Kommentit (3843)

Vierailija
741/3843 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NYT EI PERÄÄNNYTÄ TÄNÄN UUDELLEEN!

Mulla kyllä menee maha sekaisin jos pitää kaksi päivää juoda. Toivottavasti bajamajoja on edes tarpeeksi kun alkaa krapulakakkaa tulemaan.

Kylläpäs teikäläisiä kakka-asiat kiihottaa.

Vierailija
742/3843 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä vauvapalsta on täynnä paskasuvakkeja, jotka ovat täysin vieraantuneita todellisuudesta. Vihreää ripulipaskaa syövät, ja paistettuja torakoitakin laittavat voileipien päälle, jos se on Sanna Marinin hallituksen mielestä hyvä idea. Itselläni on parikin korkeakoulututkintoa, yksi Helsingin yliopistosta ja toinen Teknillisestä korkeakoulusta (nyk. Aalto-yliopisto). Mutta olen monien eri alojen asiantuntija.

V*ttu mitä suvakkimestoja niistä yliopistoista on tullut nykyään (liityin mm. Helsingin yliopiston alumnijäseneksi), ja sitä vihreää ripulipaskaa ja ilmastonmuutoshumpuukia suoltavat, ja tietysti tätä koronapropagandaa, joka on täyttä humpuukia alusta loppuun! Nämä maaseudulta tulevat voivat vaikuttaa junteilta meihin tohtoreihin ja maistereihin verrattuna, mutta ne sentään tekee asioita edes oikeaan suuntaan mielenosoitusten muodossa. Arvostan.

Olen Jani-Petteri niin ylpeä sinusta! Tiesin, jotta sinusta vielä kuullaan! Kotona mykysoppaa ja lämmintä olutta, starttaa Sierrasi ja lähe ajamaan takaisin sieltä! Varo tyttöjä!

t. äiti

Hyvä että lainasit kirjoitustani, nyt se jäi näkyviin, kun joku paskasuvakki poistatti sen. Onneksi olette niin sekaisin, että teette hallaa toisillenne.

Musta on hyvä, että noi jää näkyviin. Kuvastaahan se, minkälaista sakkia noi öyhöttäjät on. Akateeminen my ass 🤣

Siksipä minä en niitä poistattanutkaan....kun tuo yksi oikein kiitti toista säilyttämistä, niin olkoon sitten niin. Saattaa kyllä käydä niinkuin monesti on käynyt esim. määrätyille videoille...eli asianosaiset itse niitä pyytää poistamaan, kun itse huomaavat mokansa. Sitä ennen vaan kymmenet on niitä talteen ottaneet ja uudelleen jakaneet. 

Ensin tuntui hyvältä että itse on videolla, mutta päivän/parin kuluttua ei se niin hyvä asia ollutkaan ja poistoa suorastaan rukoilevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/3843 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä vauvapalsta on täynnä paskasuvakkeja, jotka ovat täysin vieraantuneita todellisuudesta. Vihreää ripulipaskaa syövät, ja paistettuja torakoitakin laittavat voileipien päälle, jos se on Sanna Marinin hallituksen mielestä hyvä idea. Itselläni on parikin korkeakoulututkintoa, yksi Helsingin yliopistosta ja toinen Teknillisestä korkeakoulusta (nyk. Aalto-yliopisto). Mutta olen monien eri alojen asiantuntija.

V*ttu mitä suvakkimestoja niistä yliopistoista on tullut nykyään (liityin mm. Helsingin yliopiston alumnijäseneksi), ja sitä vihreää ripulipaskaa ja ilmastonmuutoshumpuukia suoltavat, ja tietysti tätä koronapropagandaa, joka on täyttä humpuukia alusta loppuun! Nämä maaseudulta tulevat voivat vaikuttaa junteilta meihin tohtoreihin ja maistereihin verrattuna, mutta ne sentään tekee asioita edes oikeaan suuntaan mielenosoitusten muodossa. Arvostan.

Olen Jani-Petteri niin ylpeä sinusta! Tiesin, jotta sinusta vielä kuullaan! Kotona mykysoppaa ja lämmintä olutta, starttaa Sierrasi ja lähe ajamaan takaisin sieltä! Varo tyttöjä!

t. äiti

Hyvä että lainasit kirjoitustani, nyt se jäi näkyviin, kun joku paskasuvakki poistatti sen. Onneksi olette niin sekaisin, että teette hallaa toisillenne.

Musta on hyvä, että noi jää näkyviin. Kuvastaahan se, minkälaista sakkia noi öyhöttäjät on. Akateeminen my ass 🤣

Minulla on noin 750 opintopisteen edestä opintoja, ja se on paljon enemmän kuin esim. yksi tohtorin tutkinto.

Akateeminen et ole, sen paljastit.

Vierailija
744/3843 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LGKFÖDF kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö tämän mielenosoituksen ole määrä jatkua tänään ja vielä eteenpäinkin? Kauhea lumipyry on ainakin, että miten nuo mahtuvat olemaan siellä aurauskoneiston keskellä.

En tiedä, että mikä tässäkin nyt oli meininki, mutta ihan hauska nähdä, että ihmiset edes yrittävät tehdä jotain. Eipä ole multa pois, vaikka olenkin joka jutusta eri mieltä, mitä nämä ajavat. 

Eikö se ole selvä, että rekalla ei pääse keskustaan ainakaan jos on ilmoittanut etukäteen sinne pyrkivänsä asioita mutkistamaan? On saatettu pysäyttää vähän kuorma-autojakin ihan kuljetustehtävissä tuon takia varmuuden vuoksi.

No, jännityksellä odotan, että jatkuuko.

Vaikea sanoa olenko samaa vai eri mieltä tän jengin kanssa, kun ei ole oikein selvää, mitä asiaa ne oikein ajavat. Tietävätkö itsekään? Näyttää siltä, että lähinnä örveltävät ihan vaan örveltämisen ilosta.

No sellasia asioita kuten hallituksen eroa, ilmaista bensaa ja kaljaa ja jotain.. 🤷

Trolol.

1. Koronarajoitusten poisto ja korona-, rokotus-, sähköisen passin unohtaminen.

2. Polttoaineveron puolitus.

3. Hallituksen ero.

No mites meni näiden tavotteiden suhteen, noin niinku omasta mielestä?😂😂

KYLLÄ MINÄ AINAKIN IHAN TAVALLISENA SUOMEN KANSALAISENA OLEN NOIDEN TAVOITTEIDEN TAKANA. Autoilen, en halua, että perusoikeuksiani rajoitetaan ja terveystietojani saa nähdä ainoastaan lääkärini ja hallitukseen en ole laisinkaan tyytyväinen. Tsempit Convoysille!

Rokotuspassi on sama kuin se lapsuutesi pahvinen rokotuskortti mutta digitaalisena. Sen voi itse tulostaa esimerkiksi silloin kun matkustamista varten tarvitsee keltakuume- tai muun rokotustodistuksen.

Polttoaineen maailmanmarkkinahinta määräytyy pörssissä. Kaikille se nyt on kallista, koko planeetalla. Hinta laskisi ellei oltaisi niin riippuvaisia fossiilipolttoaineista, kts kysyntä ja tarjonta.

Katoin just niin New Yorkissa bensa maksaa 0,79e/l.

Selvitähän kaikki asiat, mitkä vaikuttavat polttoaineen hintaan eri maissa.

Helppo selvittää. Suomessa 95-polttoaineen hinta on 38% kuluttajahinnasta. Eli 62% polttoaineen hinnasta on veroa.

New Yorkissa polttoaineen hinta on 77% kuluttajahinnasta, muualla USA:ssa keskimäärin 82%. Eli veroa on 18-23%. 

Eli kerrataan vielä: Suomessa polttoaineen hinnasta on veroa 62%, New Yorkissa 23% (New Yorkin osavaltiossa polttoainevero on korkeimpia USAssa.)

Miten ajattelette tämän vaikuttavan teollisuuden kilpailukykyyn noin yleisesti, että polttoainetta verotetaan näin kovasti?

Kiitos Sanna Marin ja Ohisalo, saataisiinko nyt seuraavaksi hallitus joka ymmärtää vähän talouden päälle?

Haloo. Elät ihan menneisyydessä. Lue vähän muutakin kuin trollisontaa suoltavaa MV-lehteä ( =Mitä Vittua lehti)

Kukaan tai mikään ala maailmassa ei enää suunnittele tulevaisuutta öljyn varaan. Syynä öljyn kalleus ja järkyttävät päästöt sen tuotannon ja jalostamisen aikana. Öljyä joudutaan pumppaamaan jatkuvasti vaikeammissa olosuhteissa mikä on nostanut jatkuvasti sen tuotantokustannuksia ja tähän öljyn tuotantoon alkaa jo kulua niin paljon energiaa että koko touhussa ei enää ole järkeä.

Jopa saudit ovat alkaneet myydä pois öljyosakkeitaan ja sijoittamaan puhtaaseen energian tuotantoon.

Esimerkiksi.

Nesteen Porvoon öljynjalostamon päästöjen määrä on noin puolet henkilöautojen päästöistä.

10% meriliikenteen päästöistä on yksistään öljytankkereiden aiheuttamia.

Koko tuo öljyn kanssa läträäminen alkaa ainakin henkilöautojen Suomessa osalta melko turhaa ja siitä on päästävä eroon niin noepasti kuin mahdollista.

Sähkön tuotanko alkaa olla Suomessa n. 90% fossiilivapaata. Varsinkin kun Olkiluoto 3 otetaan tänä vuonna käyttöön.

Teollisuushan on jo siirtymässä tuulisähköön ja vetyyn.

Puetko päällesikin sitä tuulisähköä ja vetyä. Vaatteissa tuppaa olemaan aina vaan enemmän keinokuituja kun teille ei kasvikset (puuvilla) tai elukat (nahka) kelpaa. Keinokuidut taas ei ilmesty tyhjästä vaan muoviin käytetään...

Elät ihan eilisessä. lue lehtiä ja katso tulevaisuutta kohti.

Teollisuus ja liikenne ovat jo kovaa vauhtia siirtymässä fossiilivapaaseen energiaan.

https://www.ssab.fi/uutiset/2021/09/ssab-toimittaa-fossiilivapaata-ters…

https://www.businessfinland.fi/ajankohtaista/uutiset/tiedotteet/2021/va…

Vierailija
745/3843 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole convoylainen, ihmettelen vain heidän kriitikkojensa anaalista fiksaatiota. Heidän ei siis olisi pitänyt suunnitella etukäteen, miten vessa-asiat hoidetaan, kun jankutatte niistä? Taitaa olla niin, että teillä kriitikoilla on joku anaalinen fiksaatio.

Yleensä oletetaan, että aikuiset ihmiset osaavat järjestää vessa-asiansa ilman erillisiä ohjeitakin. Sehän tässä huvittaa. 

Vierailija
746/3843 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä on yli 4500 katua. Niistä yhdellä oli parin sadan metrin autotukos n. 6 tuntia. Paikalla oli saman verran porukkaa, kuten yhden peruskoulun välitunnilla. Olipa todella suurmielenosoitus 🙄.

Iso koulu.

Vierailija
747/3843 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. äiti

Siksipä minä en niitä poistattanutkaan....kun tuo yksi oikein kiitti toista säilyttämistä, niin olkoon sitten niin. Saattaa kyllä käydä niinkuin monesti on käynyt esim. määrätyille videoille...eli asianosaiset itse niitä pyytää poistamaan, kun itse huomaavat mokansa. Sitä ennen vaan kymmenet on niitä talteen ottaneet ja uudelleen jakaneet. 

Ensin tuntui hyvältä että itse on videolla, mutta päivän/parin kuluttua ei se niin hyvä asia ollutkaan ja poistoa suorastaan rukoilevat.

Kiva mennä töihin ens viikolla. Ai niin… ei mitään.

Vierailija
748/3843 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö tämän mielenosoituksen ole määrä jatkua tänään ja vielä eteenpäinkin? Kauhea lumipyry on ainakin, että miten nuo mahtuvat olemaan siellä aurauskoneiston keskellä.

En tiedä, että mikä tässäkin nyt oli meininki, mutta ihan hauska nähdä, että ihmiset edes yrittävät tehdä jotain. Eipä ole multa pois, vaikka olenkin joka jutusta eri mieltä, mitä nämä ajavat. 

Eikö se ole selvä, että rekalla ei pääse keskustaan ainakaan jos on ilmoittanut etukäteen sinne pyrkivänsä asioita mutkistamaan? On saatettu pysäyttää vähän kuorma-autojakin ihan kuljetustehtävissä tuon takia varmuuden vuoksi.

Vaikea sanoa olenko samaa vai eri mieltä tän jengin kanssa, kun ei ole oikein selvää, mitä asiaa ne oikein ajavat. Tietävätkö itsekään? Näyttää siltä, että lähinnä örveltävät ihan vaan örveltämisen ilosta.

Karhunpalveluksen tekivät niille jotka jotain asiaa yrittivät ajaa.

Mitähän miettii nyt se tyyppi, joka tämän pisti liikkeelle? Mahtaa hävettää.

minä eilen oikeasti mietin, että onkohan tuolla yhtään sellaista porukkaa, jotka ovat olleet innolla menossa ajamaan ihan oikeaa asiaa, mutta paikan päällä huomanneet, että ei jessus, mitä sakkia, miten täältä pääsee pois. Tuli vain mieleeni, kun yksi tuttu naama vilahti siellä ja teki mieli huutaa ruudun läpi, että tule nyt hitto soikoon pois sieltä. 

Siellä oli paljon ihan vain uteliaina käymässä. Ehkä tuttusi oli joku heistä?

Valitettavasti näytti laittaneen facebookiinsa tapahtuman logon.. 

Osanottoni.

Kiitos. Kyllä tämä tästä.. 

Vierailija
749/3843 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole convoylainen, ihmettelen vain heidän kriitikkojensa anaalista fiksaatiota. Heidän ei siis olisi pitänyt suunnitella etukäteen, miten vessa-asiat hoidetaan, kun jankutatte niistä? Taitaa olla niin, että teillä kriitikoilla on joku anaalinen fiksaatio.

No ei kai ny sentään....mutta yleisellä tasollahan nuo asiat hoituu ilman mitään erityistä kädestä-pitäen-opastusta, kuten nyt näyttää näille miekkariin osallistuneille tarvivan tehdä.... siitä ehkä pikkuisen muut kettuilee ja aiheestakin, kun tuo tuli niin usein vastaan.Luulisi kerta maininnalla olevan selvää ja helppoa, mutta näille piti toistamistaan toistaa. Siitä se luulemasi muiden fiksaatioksi luulemasi kettuilu. 

Vierailija
750/3843 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta nyt ihan Tali Ihantalaa tullut, mutta ihan OK tapahtuma. 

Huomaa ettei porukalla ole koordinaattoria, eli siinä mielessä ainakin ihan aito kansan turhautumista purkautuva mielenilmaus. Lopun perääntyminen oli vähän ikävää katsottavaa, siinä puolen yön jälkeen. Jos porukka olisi alkanut vastarintaan, ei poliisi olisi niitä kaikkia saanut kinekseen. 

Vierailija
751/3843 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LGKFÖDF kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sellasia asioita kuten hallituksen eroa, ilmaista bensaa ja kaljaa ja jotain.. 🤷

Trolol.

1. Koronarajoitusten poisto ja korona-, rokotus-, sähköisen passin unohtaminen.

2. Polttoaineveron puolitus.

3. Hallituksen ero.

No mites meni näiden tavotteiden suhteen, noin niinku omasta mielestä?😂😂

KYLLÄ MINÄ AINAKIN IHAN TAVALLISENA SUOMEN KANSALAISENA OLEN NOIDEN TAVOITTEIDEN TAKANA. Autoilen, en halua, että perusoikeuksiani rajoitetaan ja terveystietojani saa nähdä ainoastaan lääkärini ja hallitukseen en ole laisinkaan tyytyväinen. Tsempit Convoysille!

Rokotuspassi on sama kuin se lapsuutesi pahvinen rokotuskortti mutta digitaalisena. Sen voi itse tulostaa esimerkiksi silloin kun matkustamista varten tarvitsee keltakuume- tai muun rokotustodistuksen.

Polttoaineen maailmanmarkkinahinta määräytyy pörssissä. Kaikille se nyt on kallista, koko planeetalla. Hinta laskisi ellei oltaisi niin riippuvaisia fossiilipolttoaineista, kts kysyntä ja tarjonta.

Katoin just niin New Yorkissa bensa maksaa 0,79e/l.

Selvitähän kaikki asiat, mitkä vaikuttavat polttoaineen hintaan eri maissa.

Helppo selvittää. Suomessa 95-polttoaineen hinta on 38% kuluttajahinnasta. Eli 62% polttoaineen hinnasta on veroa.

New Yorkissa polttoaineen hinta on 77% kuluttajahinnasta, muualla USA:ssa keskimäärin 82%. Eli veroa on 18-23%. 

Eli kerrataan vielä: Suomessa polttoaineen hinnasta on veroa 62%, New Yorkissa 23% (New Yorkin osavaltiossa polttoainevero on korkeimpia USAssa.)

Miten ajattelette tämän vaikuttavan teollisuuden kilpailukykyyn noin yleisesti, että polttoainetta verotetaan näin kovasti?

Kiitos Sanna Marin ja Ohisalo, saataisiinko nyt seuraavaksi hallitus joka ymmärtää vähän talouden päälle?

Onneksi syylliset löytyi... 

Sannan hallituksella ei tunnetusti ole vastuuta mistään vaikka lainamiljardeja singahteleekin sinne ja tänne vailla huolta laskun maksusta.

"Olemme vauras valtio, joten voimme maksaa 9 miljardia Italialle, jotta raukkaparat saavat alennettua eläkeiän kuuteenkymppiin"Eihän sille voi mitään, että eivät saa itse kerätttyä veroja, joten autetaan me tunnolliset suomalaiset veronmaksajat heitä. Ja ei sitten keskustella siitä, miksi tulin kalpeana mustat lasit päässä kotiin neuvoteltuani tämän loistodiilin kello kahdelta yöllä. Olen parempi talousnero kuin finanssipankkiiri Macron. Hyvä Minä!. -Sanna Marin (tämä oli sitten sarkasmia)

Vierailija
752/3843 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan sitä kritisoi että ulosteet otetaan huomioon, mutta olis tuossa nyt ollut paljon muutakin huomioitavaa. Nyt suunnittelu keskittyi 90% uloste-asioihin.

Vierailija
753/3843 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. äiti

Ja mitäs ne isi ja äippäkin sanoo, kun joku naapuri sanoo että katsopa video...

Kaikki saa tietää, postinjakajaa myöten, puhumattakaan lähikaupaa....

Vierailija
754/3843 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä oletetaan, että aikuiset ihmiset osaavat järjestää vessa-asiansa ilman erillisiä ohjeitakin. Sehän tässä huvittaa. 

Ja ylipäätään katsoivat sen tärkeämmäksi kuin päättää, minkä puolesta tai vastaan osoitetaan mieltä, kuka on vastuussa, tai hoitaa muutakaan käytännön asiaa, kuten tehdä ilmoitusta mielenosoituksesta. No, keskittyivät siihen, minkä uskoivat osaavansa. Meni sitten sekin pieleen.

Vierailija
755/3843 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. äiti

Ahhahaaa, tästä tulikin mieleen eilisessä striimissä yksi hulvaton tyyppi. Huomasi kameran ja kysyi, onko livestriimi menossa. Sitten tuli tärkeänä kameran eteen ja sanoi, että nyt haluaa sanoa katsojille jotain. Lopulta suusta tuli: "Kyllä sitten maanantaina, niin maanantaina kyllä mennään kaikki sanomaan niille!" 

Hieno kannanotto! 

Vierailija
756/3843 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

55 otettu kiinni. 

Se on iso määrä ja kertoo siitä, että eliitti ainakin hiukan säpsähti. Todennäköisesti sen vuoksi kun jotkut suunnittelivat menevänsä eduskuntataloon sisään. 

Vierailija
757/3843 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos eivät ole käyneet Helsingin keskustassa, eivät ehkä olleet tietoisia olosuhteista. Minusta erittäin huomaavaista ja proaktiivista järjestäjiltä ottaa tämä huomioon, ja typerää vääntää siitä huumoria. 

Vierailija
758/3843 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NYT EI PERÄÄNNYTÄ TÄNÄN UUDELLEEN!

Jäikö peruskoulu käymättä, vai kirjoitako Moskovasta, kun kommentisi ei ole luettavassa muodossa.

Vierailija
759/3843 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida suomalaisista olla sivistyskansojen joukkoon vielä. 

Kyllähän useimmissa Euroopan maissa olisi nuo autot sumpussa sytytetty vähintään palamaan, että virkavallan olisi vaikeampi viedä niitä pois. 

Joku sentään tyhjensi eliitin hinausautosta renkaat vissiin :D

Vierailija
760/3843 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä on yli 4500 katua. Niistä yhdellä oli parin sadan metrin autotukos n. 6 tuntia. Paikalla oli saman verran porukkaa, kuten yhden peruskoulun välitunnilla. Olipa todella suurmielenosoitus 🙄.

Iso koulu.

Niin, ajatella. Olen pikkukaupungista, ja meidänkin koulussa oli ton verran sakkia.

BTW vähän ennen kuin poliisi alkoi tyhjentää katua, otin still-kuvan HS kamerasta ja laskin. Siinä näkyi noin 40 mielenosoittajaa. Meillä oli koulussa enemmän väkeä yhdellä luokalla.

Ketju on lukittu.