Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurmielenosoitus on päätetty lopettaa klo 22 - yhtään rekkaa ei näy vieläkään

Vierailija
04.02.2022 |

Kommentit (3843)

Vierailija
3561/3843 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulee kyllä aika surullinen olo. Miten nämä (nuoret?) pelkäävät noin paljon? Mitä näille pitäisi tehdä tai sanoa, että oikeasti ymmärtäisivät, että näitä ei tehdä kiusallaan ja että kenenkään intressi ei ole tappaa suomalaisia (ainakaan suomalaisten)? 

Globalismia, WEF:n, YK:n ja EU:n agendaa, transhumanismia, metaversea. Blackrockia ja Vanguardia, vihreää siirtymää. Kiinan mallia ja sensuuria. Mulle tulee tosi surullinen olo, kun sä et näitä näe.

Käy välillä ulkona ja katso joko Alepassa on myynnissä rairuohon siemeniä. Niitä on kiva katsella kun versovat ihan muutamassa päivässä :)

Otapa selvää asioista. Ihan valtioneuvoston kirjelmistäkin löytyy.

Kuulostat aivan Rauni-Leena Luukkanen-Kildeltä, jos en tietäisi paremmin.

Vierailija
3562/3843 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulee kyllä aika surullinen olo. Miten nämä (nuoret?) pelkäävät noin paljon? Mitä näille pitäisi tehdä tai sanoa, että oikeasti ymmärtäisivät, että näitä ei tehdä kiusallaan ja että kenenkään intressi ei ole tappaa suomalaisia (ainakaan suomalaisten)? 

Globalismia, WEF:n, YK:n ja EU:n agendaa, transhumanismia, metaversea. Blackrockia ja Vanguardia, vihreää siirtymää. Kiinan mallia ja sensuuria. Mulle tulee tosi surullinen olo, kun sä et näitä näe.

Tähän varmaan hyvä ottaa tämä lainaus taas:

Kuilu perussuomalaisten ja muiden suomalaisten välillä on kasvanut poikkeuksellisen suureksi. Perussuomalaisuus on ajatusmaailman jo omaksuneille itsestäänselvyys, mutta muille se näyttäytyy ristiriitaisena ja vaikeasti lähestyttävänä. Millaisia ihmisiä perussuomalaiset ovat ja mitä he oikeasti ajattelevat?

Tutkimukset paljastavat, että perussuomalaiset ovat monella tavalla täysin muusta väestöstä poikkeava ryhmä. Heitä yhdistävät arvot ja asenteet eivät kuitenkaan aina vastaa yleisiä käsityksiä. Isänmaallisuuden ja pienen ihmisen puolustamisen kaltaiset perussuomalaisuuden kulmakivet näyttävätkin olevan lähinnä keinoja tuoda pinnan alla kytevät todelliset arvot esille.

Mikä korsoraattori nyt käynnistyi?

No katos kun mielipide kirjoitetaan kirjaksi asti niin sehän on vähän kuten tieteellisesti todistettu fakta sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3563/3843 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskiviikkon asti on mielenosoitus lupa kansalaistorilla.

Toivottavasti löytävät kansalaistorin, kun viimeksi hukassa oli eduskuntatalo.

No ne eduskuntatalot on kaikki niin samannäköisiä, että helpostihan niissä menee sekaisin. 

Oikeana helsinkiläisenä en jaksaisi hirveästi hämmästellä sitä että minulta pyydetään kulkuohjeita eduskuntatalolle kun seison eduskuntatalon edessä. Tosi tarina muuten takavuosilta. Oli kerrankin helppo neuvoa :)

Silti te olette jaksaneet länkyttää tästäkin lausahduksesta monta päivää ihan kuin te peräkammarinpoikina ette olisi ikinä tavanneet turisteja tai jotain? 

Vierailija
3564/3843 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80-luvulla punkpiireissä jauhettiin "systeemin lampaista" ja diktatuurista yms, nämä ikiteinit anarkistit on kopioineet sanastonsa jostain sieltä. Huhhuh.

Miten sekasin pitää keski-ikäisen suomalaisen olla joka "taistelee systeemiä vastaan" ym potaskaa.

Mikä näiden ihmisten ongelma mahtaa oikeasti olla. Asiat on kuitenkin ihan hyvin kun vertaa muihin maihin, niin nämä ne vain leikkii näitä vihollisleikkejään omaa maata vastaan.

Tai no onhan siellä niitä ulkomaan pellejäkin yllyttämässä hölmöläisiä Suomivastaisiksi. Kovin on eksoottisia nimiä pahimmilla ilmapäillä.

Kaihan sitä saa valittaa, vaikka ei ole yhtä huonosti kuin muilla? Muutenhan ei saisi valittaa mistään, kun muut elää sodan alla muissa maissa.

Täällähän on hyvä että saa valittaa, kun täällä siitä ei joudu vankilaan

Saa valittaa, mutta uskottavuus menee siinä vaiheessa kun puhutaan kuin teinit "systeemin lampaista" ja julistetaan kuin teinit että taistellaan "systeemiä vastaan".

Ei voi ottaa vakavasti kun itse käytti noita sanoja teinipunkkina ja spreijaili seiniin anarkiamerkkejä.

Onko näiden kehitys jääny 15v tasolle vai mitä helvettiä.

Kyllä minä jo olen oppinut ettei me aikuisetkaan mitään asiallisia ja täydellisiä olla, päinvastoin oomme lapsellisempia usein kuin lapset, mutta joku roti, edes noille sanoille jota käytetään. 😂

T. Systeemin lammas

Niinpä. Varsinkin kun itse eivät näe omassa toiminnassaan mitään lammasmaista. "Ai Jaana sanoi näin, no näinhän sen sitten täytyy olla." Kun asian pitäisi tajuta ihan maalaisjärjelläkin tai jos siihen ei oma järki kykene, tämän voisi koska tahansa tarkistaa lakikirjasta. 

Sehän siinä naurettavinta onkin että oikeasti johonkin salaliittohuuhaaseen aivopestyt lampaat nimittelevät taviksia lampaiksi.

Ilmeisesti ihan tosissaan.

Mutta niinhän se on ettei sairas tajua aina itse olevansa sairas.

T. systeemin 🐑

Vierailija
3565/3843 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis, THL: twitter 4.2. 2022

THL:n perusterveydenhuollon Avohilmon tiedoissa on kuulemma "tekninen virhe", jonka myötä mm. synnynnäiset epämuodostumat, kromosomipoikkeavuudet, syövät ja rokotteiden haittavaikutukset ym. näyttäisivät olevan reippaassa kasvussa mutta ei huolta, kyseessä on "virhe tilastoissa"...

Hassua muuten, mutta ihan sama hassu virhe on myös samoin sanoin selitetty Jenkkilän armeijahenkilöstön tietokannoissa sekä yllättäen myös Israelissa...

Siis! THL on se instanssi jonka tilastojen perusteella näitä rokotteita tutkitaan ja suosituksia jaellaan! tollaiset virheet ei ole sallittuja! juuri heidän tietojen pohjalta meille selitetään kuinka rokotteet ovat turvallisia, hyvin tutkittuja ja niitä seurataan erittäin tarkasti.

Taidat valehdella. Ei se J F K juniorkaan noussut kuolleista nostamaan trumppia takaisin presidentiksi vaikka kuinka lupailitte. Lisäksi alan epäillä ettei pissan juontikaan ehkäise koronaa. 

Ihan kuule itse näpyttelet itsesi sinne THL:n twitteriin ja kurkkaat itse. Voi tietty olla että ne "pikku kauneusvirheet" on jo ehditty manuaalisesti korjata, mutta se ilmo on vielä paikallaan. lukuisat käyttäjät ovat jo ehtineet ottaa kuvakaappaukset tilastoista ja seuraavat touhua.

Oli siellä tuo twiitti tai ei niin ei se todista sitä kaikkea muuta todeksi mitä koitat sen varjolla väittää. Siksi toiseksi noita tilastovirheitä on vähän väliä eri tilastoissa, varsinkin automaattisesti kerätyissä ja julkaistuissa eri teknisten ongelmien vuoksi. 

Niin, ne "virheet" ovat roikkuneet ja kasvaneet kasvamistaan noissa tilastoissa kuulemma jo puolitoista vuotta. Vasta kun eräät disinformaatiota levittävät tahot alkoivat julkaista noita tilastotietoja foorumeillaan ja kauhistella, niin THL "huomasi" "virheen".

Mielestäni asia pitäisi selvittää puolueettomien tahojen toimesta. käsittääkseni jokaisella sairaanhoitopiirillä on varmaan omat tilastot. Tämä ei ole mikään vitsailun aihe!

Kaikilla meillä on raikkaimpiamme, osarokotettuja ja täysin rokotettuja ja olemme itsekukin ottaneet, muutamia harvoja lukuunottamatta, noita piikkejä!

ollaan haluttu säilyttää työpaikamme ja suojella riskiryhmiin kuuluvia rakkaimpiamme ja ollaa uskottu, että noi rokotteet on turvallisia ja niitä tutkitaan ja niiden turvallisuutta seurataan jatkuvasti. Tällainen on kuin kylmää kusivettä niskaan.

Jos nyt menisit muualle niiden soopaväitteidesi ja sen kylmän kusivetesi kanssa. 

kuule! se "soopaväite" löytyy ihan sieltä THL:llän twitteristä. Minulla ei ole sen kanssa mitään tekemistä.

Sitäpaitsi minulla on ihan "oma lehmä ojassa" tässä. En edes olisi halunnut mitään rokotteita, mutta kun Nohynek selitti, kuinka näiden rokotteiden turvallisuutta valvotaan erittäin tarkasti. Heillä on tarkat tilastot.

Vierailija
3566/3843 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrohan nyt taas, mitä pahaa minulle on nyt siis esimerkiksi tässä viimeisen 10 vuoden aikana tapahtunut "kun en näitä näe". 

Tiiätkö mistä lähti se teikäläisten pilkkaama "do your own research "? Siitä, että mä voisin kirjottaa sulle kirjan noista, mutta ihminen ymmärtää paremmin kun se näkee itse. Joten: ota selvää. Älä pilkkaa niitä jotka jo tietää.

Mä tiedän!

Sekin on jännä miten aineen nopeuskerroin vaikuttaa aallonpituuteen. Tämä oli helppo kokeilla ja ottaa itse selvää kun Rohde-Schwartzin kaksikanavaisella piirianalysaattorisella yhdisti PE- ja PTFE-kaapeleita. Heti näki :)

Vierailija
3567/3843 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrohan nyt taas, mitä pahaa minulle on nyt siis esimerkiksi tässä viimeisen 10 vuoden aikana tapahtunut "kun en näitä näe". 

Et siis ole nähnyt mitään muutoksia yhteiskunnassamme? Joko ole teini.

Tai sitten olet vanhempi martta/martti ja niin syvässä hypnoosissa, ettei sua enää kannata herättää.

Vierailija
3568/3843 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän varmaan hyvä ottaa tämä lainaus taas:

Kuilu perussuomalaisten ja muiden suomalaisten välillä on kasvanut poikkeuksellisen suureksi. Perussuomalaisuus on ajatusmaailman jo omaksuneille itsestäänselvyys, mutta muille se näyttäytyy ristiriitaisena ja vaikeasti lähestyttävänä. Millaisia ihmisiä perussuomalaiset ovat ja mitä he oikeasti ajattelevat?

Tutkimukset paljastavat, että perussuomalaiset ovat monella tavalla täysin muusta väestöstä poikkeava ryhmä. Heitä yhdistävät arvot ja asenteet eivät kuitenkaan aina vastaa yleisiä käsityksiä. Isänmaallisuuden ja pienen ihmisen puolustamisen kaltaiset perussuomalaisuuden kulmakivet näyttävätkin olevan lähinnä keinoja tuoda pinnan alla kytevät todelliset arvot esille.

Tuo on niin outo siilipuolustus. Mitä hittoa persuilla on tuon kanssa tekemistä? Kato mieluummin ketkä kaikki on Young Global Leaders-ohjelman käyneet.

just tämä... miten keskustelut ihmisen kanssa, joka on rakentanut itselleen vaihtoehto todellisuuden... Kun elämänhallinta on mitä on niin on kiva syyttää kaikesta eliittiä ja heidän salajuoniaan (Ryhdistäydy nyt hyvä mies!)

Vierailija
3569/3843 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin näiden logiikassa myös hämmentää se,

että siellä on oletus, että nykyinen hallitus on säätänyt ihan kaikki tällä hetkellä olemassa olevat lait ja siksi hallitus onkin niin prseestä, mutta sitten toisaalta nämä väittää tuntevansa sen lain paremmin kuin esimerkiksi ne poliisit ja vetoavat jatkuvasti lakiin ja oikeudenmukaisuuteen. Siis mitä ihmettä. Miksi koko ajan kitisevät, että poliisi toimii laittomasti, mutta kuitenkin samaan aikaan huutavat, että ne lait ovat p*rseestä+ Eikö se sitten ole vain heidän etunsa, että poliisi toimii laittomasti, jos lait joka tapauksessa ovat vääriä. Miksi siinä vaiheessa ne sortavat lait kelpaavatkin, kun on oma pr se pitäisi pelastaa? 

Ongelma alkaa siitä, jos ajatellaan hallituksen säätävän lakeja.

Tärkeintä on ajatella hetki ennen enterin painamista; keskitä ajatuksesi näihin:

- Miksi kirjoitin tämän ja onko tässä mitään järkeä?

Miksi? Siksikö, ettet tiedä hallituksen vain esittävän lakeja eduskunnalle, joka ne hyväksyy (säätää)?

Lakiesityksiä voivat tehdä myös kansanedustajat ja kansalaiset, mutta yksikään ei tule voimaan ilman eduskunnan enemmistön tahtoa.

Suomen systeemissä enemmistöhallituksen ministeri/kansanedustaja/puoluejohtajat voi aika vapaasti keskenään sopia mitä lakeja muutetaan ja mitä ei hallituskaudella. Kansanedustajat taas on ehdollistettu lampaiksi jotka painaa puolueen käskystä nappia jotta tää systeemi toimii miettimättä itse yksityiskohtia.

Nimellisesti eduskunta on vastuussa laeista mutta käytännössä nuo luopuu itse vallastaan ja antaa sen puolueilleen ja puoluejohtajilleen jotka taas toteuttaa yhteistyökumppaneidensa, rahoittajiensa ja kavereidensa tahtoa sen minkä kehtaa.

Noiden piirien ulkopuolelta on aika turha edes esittää mitään lakiehdotuksia, oli ne miten hyviä tahansa kun ne ei mene missään tapauksessa läpi. Oppositiolla ei ole mitään käytännön virkaa koska nuo ei saa enemmistöhallitusta kaadettua missään tapauksessa ja kuten näistä nykyministereistä näkee niin ei nää vaivaudu edes yrittämään vastata kyselytunneilla opposition kysymyksiin. Sannakin vaan toistaa joka kerta 4 kertaa jotain joka ei liity kysyttyyn aiheeseen ja siinä se vastaus oli mikä pääministeristä irtoaa mihin tahansa aiheeseen. 

Vikahan ei voi mitenkään olla siinä, ettei niissä kysymyksissä ole mitään järkeä eikä muuta funktiota kuin esittää teille vähemmällä järjellä siunatuille, että tässä nyt ollaan kysyvinään jotain.

Se on naurettavaa pelleilyä, jota olen pitänyt PS:n ja Kokoomuksen ja muiden oppositiopuolueiden äänestäjien aliarvioimisena, mutta joka näköjään uppoaakin ihan täysillä.

Vierailija
3570/3843 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiiätkö mistä lähti se teikäläisten pilkkaama "do your own research "? Siitä, että mä voisin kirjottaa sulle kirjan noista, mutta ihminen ymmärtää paremmin kun se näkee itse. Joten: ota selvää. Älä pilkkaa niitä jotka jo tietää.

Entäs jos on tutkinut asioita jo 30 vuotta eikä siltikään näe mitään tuon harhaisen q-soopan viittaaman tapaistakaan missään? Todisteet viittaa pikemminkin siihen ettei teidän "research" kestä edes alkeellista tarkastelua vaan hajoaa käsiin välittömästi kun sitä ruvetaan tutkimaan. Koko sumea teoriaryppäänne perustuu joko valeisiin, puolitotuuksiin tai vääristelyyn. Lisänä on sellaisia väitöksiä ja tarinoita joita ei edes epätoivoisin scifi-kirjailija julkaisisi viimeisessä nälänhädässään koska ne on niin epäuskottavia. 

Vierailija
3571/3843 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin arvelinkin. Minun elämäni on ihan hyvää, mutta minun pitäisi nyt jostain väkisin etsiä tietoa siitä, miten paljon siinä on oikeasti pielessä. Tässä tulee vastaan nyt ihan sellainen mielipiteiden ja asenteiden ero, että minä tykkään tästä rauhanomaisesta ongelmattomasta elämästä ja sinä näköjään tykkäät enemmän vihan ja pelon täyteisestä elämästä. Saat kutsua minua kaikessa rauhassa tietämättömäksi lampaaksi, mutta en näe mitään syytä panikoida ennen kuin näen, että elämässä on oikeasti tapahtumasssa jotain huolestuttavaa. Sinä et näköjään pysty yhtäkään tällaista seikkaa näyttämään, joten en pelkää ja vihaa tänäkään päivänä. Sinulle toivon mielenrauhaa, oikeasti. 

Vierailija
3572/3843 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten olet vanhempi martta/martti ja niin syvässä hypnoosissa, ettei sua enää kannata herättää.

Suurin muutos on ollut persuloisten älämölö... muistan vielä SMP:n muistatko sinä?

Vierailija
3573/3843 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin näiden logiikassa myös hämmentää se,

että siellä on oletus, että nykyinen hallitus on säätänyt ihan kaikki tällä hetkellä olemassa olevat lait ja siksi hallitus onkin niin prseestä, mutta sitten toisaalta nämä väittää tuntevansa sen lain paremmin kuin esimerkiksi ne poliisit ja vetoavat jatkuvasti lakiin ja oikeudenmukaisuuteen. Siis mitä ihmettä. Miksi koko ajan kitisevät, että poliisi toimii laittomasti, mutta kuitenkin samaan aikaan huutavat, että ne lait ovat p*rseestä+ Eikö se sitten ole vain heidän etunsa, että poliisi toimii laittomasti, jos lait joka tapauksessa ovat vääriä. Miksi siinä vaiheessa ne sortavat lait kelpaavatkin, kun on oma pr se pitäisi pelastaa? 

Ongelma alkaa siitä, jos ajatellaan hallituksen säätävän lakeja.

Tärkeintä on ajatella hetki ennen enterin painamista; keskitä ajatuksesi näihin:

- Miksi kirjoitin tämän ja onko tässä mitään järkeä?

Miksi? Siksikö, ettet tiedä hallituksen vain esittävän lakeja eduskunnalle, joka ne hyväksyy (säätää)?

Lakiesityksiä voivat tehdä myös kansanedustajat ja kansalaiset, mutta yksikään ei tule voimaan ilman eduskunnan enemmistön tahtoa.

Suomen systeemissä enemmistöhallituksen ministeri/kansanedustaja/puoluejohtajat voi aika vapaasti keskenään sopia mitä lakeja muutetaan ja mitä ei hallituskaudella. Kansanedustajat taas on ehdollistettu lampaiksi jotka painaa puolueen käskystä nappia jotta tää systeemi toimii miettimättä itse yksityiskohtia.

Nimellisesti eduskunta on vastuussa laeista mutta käytännössä nuo luopuu itse vallastaan ja antaa sen puolueilleen ja puoluejohtajilleen jotka taas toteuttaa yhteistyökumppaneidensa, rahoittajiensa ja kavereidensa tahtoa sen minkä kehtaa.

Noiden piirien ulkopuolelta on aika turha edes esittää mitään lakiehdotuksia, oli ne miten hyviä tahansa kun ne ei mene missään tapauksessa läpi. Oppositiolla ei ole mitään käytännön virkaa koska nuo ei saa enemmistöhallitusta kaadettua missään tapauksessa ja kuten näistä nykyministereistä näkee niin ei nää vaivaudu edes yrittämään vastata kyselytunneilla opposition kysymyksiin. Sannakin vaan toistaa joka kerta 4 kertaa jotain joka ei liity kysyttyyn aiheeseen ja siinä se vastaus oli mikä pääministeristä irtoaa mihin tahansa aiheeseen. 

Vikahan ei voi mitenkään olla siinä, ettei niissä kysymyksissä ole mitään järkeä eikä muuta funktiota kuin esittää teille vähemmällä järjellä siunatuille, että tässä nyt ollaan kysyvinään jotain.

Se on naurettavaa pelleilyä, jota olen pitänyt PS:n ja Kokoomuksen ja muiden oppositiopuolueiden äänestäjien aliarvioimisena, mutta joka näköjään uppoaakin ihan täysillä.

Hyvä tietää että hallituspuolueen ja demarien varsinkin mielestä koko eduskunta on täysi vitsi. Jatka ihmeessä samaan tahtiin. 

Vierailija
3574/3843 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nämä kiroilevat känniläisetko "tietävät" ? Sorry, vaikea uskoa.

Vierailija
3575/3843 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää kun ei voi muokata kirj.virheitä.

Siis joko olet teini tai sitten vanha martti/martta. Joka tapauksessa täysin pihalla.

-sama

Vierailija
3576/3843 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää tollot ansaitsevat kaiken mitä päättäjät tuovat heille pian. 

Vierailija
3577/3843 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin muutos on ollut persuloisten älämölö... muistan vielä SMP:n muistatko sinä?

Kerro siitä. En ole persu. En edes äänestä. Viimeinen ääneni meni vihreille.

Enää ei mene kenellekään.

Vierailija
3578/3843 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskiviikkon asti on mielenosoitus lupa kansalaistorilla.

Toivottavasti löytävät kansalaistorin, kun viimeksi hukassa oli eduskuntatalo.

No ne eduskuntatalot on kaikki niin samannäköisiä, että helpostihan niissä menee sekaisin. 

Oikeana helsinkiläisenä en jaksaisi hirveästi hämmästellä sitä että minulta pyydetään kulkuohjeita eduskuntatalolle kun seison eduskuntatalon edessä. Tosi tarina muuten takavuosilta. Oli kerrankin helppo neuvoa :)

Silti te olette jaksaneet länkyttää tästäkin lausahduksesta monta päivää ihan kuin te peräkammarinpoikina ette olisi ikinä tavanneet turisteja tai jotain? 

Aha. Ymmärrätkö, että nyt puhutaan kansalaisaktiiveista, jotka ovat käyneet suomalaisen peruskoulun ja seuranneet suomalaisia uutisia koko ikänsä (tai ainakin tämä on perusoletus). Nyt ei puhuta mistään kiinalaisista turisteista, vaan suomalaisista, joiden kyllä voisi olettaa tietävän, miltä eduskuntatalo näyttää. Herranjestas, mitähän sinä pidät yleissivistyksenä, ellet tätä. 

Vierailija
3579/3843 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro siitä. En ole persu. En edes äänestä. Viimeinen ääneni meni vihreille.

Enää ei mene kenellekään.

Tästähän meillä on vain sinun sanasi ja kuka valehtelijoita uskoo?

Vierailija
3580/3843 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nämä kiroilevat känniläisetko "tietävät" ? Sorry, vaikea uskoa.

Eivät pystyisi edes itse tekemään tutkimusta koska ei pysy kolvi kädessä. Siihen nähden Pasi Viheraho on yliveto! Suomen ainoa yhteisantenniharrastaja.

Ketju on lukittu.