Arvostele aamuinen palani
Munakas, raejuustokeko ja punaista ediä. Kahvia join aiemmin aamuyöllä ja edi ei kuulu juominkeihini säännöllisesti.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:50"]Ei hyvä
[/quote]
Kyllä on. Ap
Yök, kuulostaa kauhealta. Itse söin kahvia , parmesanmunakkaan ja ison kupin salaattia oliiviöljyllä ja balsamicolla sekä pienen sämpylän.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:57"]Yök, kuulostaa kauhealta. Itse söin kahvia , parmesanmunakkaan ja ison kupin salaattia oliiviöljyllä ja balsamicolla sekä pienen sämpylän.
[/quote]
Öh... itsekin söit munakkaan :DDD ja mitä kamalaa on munassa ja raejuustossa? Ihan vitun hyvää ja terveellistä.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:00"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:57"]Yök, kuulostaa kauhealta. Itse söin kahvia , parmesanmunakkaan ja ison kupin salaattia oliiviöljyllä ja balsamicolla sekä pienen sämpylän. [/quote] Öh... itsekin söit munakkaan :DDD ja mitä kamalaa on munassa ja raejuustossa? Ihan vitun hyvää ja terveellistä.
[/quote]
No juuri se raejuusto, joka on ihan vitun pahaa. Eipä tuo edellisenkään aamupala hyvältä vaikuta. Ihme paskaa te vetelette napaanne jo heti aamusta, hyi saatana. Mahtaa kiristää pinnaa tuollaiset syömingit, kun pitää olla NIIIIN vitun terveellistä kaikki.
Kunhan olet tyytyväinen. Juomingit tarkoittaa juomajuhlia, joissa vedetään lärvit. Tarkoitit avauksessa, että ed (mitä lieneekään) ei kuulu juotaviisi, tavallisiin aamujuomiisi tms.
Ihmiset syö mitä kummallisimpien ruokavalioiden mukaan ja opettelee ne nipasta nappaan, mutta äidinkielestään heillä ei ole yhtä vankkaa tajua. Tätä arvostelisin, en aamupalaasi.
Mun aamupala oli ihan tavallinen: pannullinen espressoa, leipää, juustoa, tuoremehua, hedelmiä (aprikooseja tänään).
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:00"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:57"]Yök, kuulostaa kauhealta. Itse söin kahvia , parmesanmunakkaan ja ison kupin salaattia oliiviöljyllä ja balsamicolla sekä pienen sämpylän. [/quote] Öh... itsekin söit munakkaan :DDD ja mitä kamalaa on munassa ja raejuustossa? Ihan vitun hyvää ja terveellistä.
[/quote]
No juuri se raejuusto, joka on ihan vitun pahaa. Eipä tuo edellisenkään aamupala hyvältä vaikuta. Ihme paskaa te vetelette napaanne jo heti aamusta, hyi saatana. Mahtaa kiristää pinnaa tuollaiset syömingit, kun pitää olla NIIIIN vitun terveellistä kaikki.
[/quote]
öh... raejuusto on ihan perkeleen hyvää, ja jos yhtään lohduttaa, niin söin suklaata yöllä. Ap. Ps. Ei muuten kiristä pinnaa, syön näin koska rakastan munakasta ja raejuustoa ja olen koukussa :)
Missä vihannekset? Laita munakkaan kylkeen jatkossa vaikka miniluumutomaatteja ja salaattia.
Lähinnä tuossa ällöttää tuo energiajuoma. Ne ovat muutenkin pahoja, mutta munakkaan ruokajuomana se kuulostaa oksettavalle.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:22"]Kunhan olet tyytyväinen. Juomingit tarkoittaa juomajuhlia, joissa vedetään lärvit. Tarkoitit avauksessa, että ed (mitä lieneekään) ei kuulu juotaviisi, tavallisiin aamujuomiisi tms.
Ihmiset syö mitä kummallisimpien ruokavalioiden mukaan ja opettelee ne nipasta nappaan, mutta äidinkielestään heillä ei ole yhtä vankkaa tajua. Tätä arvostelisin, en aamupalaasi.
Mun aamupala oli ihan tavallinen: pannullinen espressoa, leipää, juustoa, tuoremehua, hedelmiä (aprikooseja tänään).
[/quote]
XD Niin ja sinunlaisillasi ihmisillä ei ole tilannetajua. Mites tuo "aamuinen pala" ? Voisikohan siitä päätellä jotain sisällöstä ;) ap
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:23"]Missä vihannekset? Laita munakkaan kylkeen jatkossa vaikka miniluumutomaatteja ja salaattia.
Lähinnä tuossa ällöttää tuo energiajuoma. Ne ovat muutenkin pahoja, mutta munakkaan ruokajuomana se kuulostaa oksettavalle.
[/quote]
Juu no en syö salaattia _aamuisin._ ja yleensä en syö munakasta sellaisenaan vaan lisäilen mitä milloinkin joukkoon. Edi oli poikkeusJUOMINKI.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:22"]
Kunhan olet tyytyväinen. Juomingit tarkoittaa juomajuhlia, joissa vedetään lärvit. Tarkoitit avauksessa, että ed (mitä lieneekään) ei kuulu juotaviisi, tavallisiin aamujuomiisi tms.
[/quote]
Mitähän tuokin (tummennettu) mahtaa tarkoittaa? Enpä ole koskaan kuullut tuollaista sanontaa, vaikka elämää on jo takana vuosikymmeniä. Joten ei sinunkaan äidinkielen taidoissa ole kehumista.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:22"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:00"] [quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:57"]Yök, kuulostaa kauhealta. Itse söin kahvia , parmesanmunakkaan ja ison kupin salaattia oliiviöljyllä ja balsamicolla sekä pienen sämpylän. [/quote] Öh... itsekin söit munakkaan :DDD ja mitä kamalaa on munassa ja raejuustossa? Ihan vitun hyvää ja terveellistä. [/quote] No juuri se raejuusto, joka on ihan vitun pahaa. Eipä tuo edellisenkään aamupala hyvältä vaikuta. Ihme paskaa te vetelette napaanne jo heti aamusta, hyi saatana. Mahtaa kiristää pinnaa tuollaiset syömingit, kun pitää olla NIIIIN vitun terveellistä kaikki. [/quote] öh... raejuusto on ihan perkeleen hyvää, ja jos yhtään lohduttaa, niin söin suklaata yöllä. Ap. Ps. Ei muuten kiristä pinnaa, syön näin koska rakastan munakasta ja raejuustoa ja olen koukussa :)
[/quote]
Öh, no ihan perkeleen pahaa se on vaikka kuinka yrittäisit vakuutella. Uuuu ja söit ihan suklaata yöllä!! Vau! Pitäisikö nyt huutaa "hurraa" huutoja antaa mitali? Vittu, kylve vaikka siinä alapään hiivalta näyttävältä raejuustossas, kun se on niin ihQua, ketä kiinnostaa... Kaikenlaisia idareita aamuisin täälläkin on.
Miksi ei neljän viljan puuro riitä? Minä syön lautasellisen joka aamu, enkä muuta tartte. Pitää nälän ja pysyn hoikkana.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:22"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:00"] [quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:57"]Yök, kuulostaa kauhealta. Itse söin kahvia , parmesanmunakkaan ja ison kupin salaattia oliiviöljyllä ja balsamicolla sekä pienen sämpylän. [/quote] Öh... itsekin söit munakkaan :DDD ja mitä kamalaa on munassa ja raejuustossa? Ihan vitun hyvää ja terveellistä. [/quote] No juuri se raejuusto, joka on ihan vitun pahaa. Eipä tuo edellisenkään aamupala hyvältä vaikuta. Ihme paskaa te vetelette napaanne jo heti aamusta, hyi saatana. Mahtaa kiristää pinnaa tuollaiset syömingit, kun pitää olla NIIIIN vitun terveellistä kaikki. [/quote] öh... raejuusto on ihan perkeleen hyvää, ja jos yhtään lohduttaa, niin söin suklaata yöllä. Ap. Ps. Ei muuten kiristä pinnaa, syön näin koska rakastan munakasta ja raejuustoa ja olen koukussa :)
[/quote]
Öh, no ihan perkeleen pahaa se on vaikka kuinka yrittäisit vakuutella. Uuuu ja söit ihan suklaata yöllä!! Vau! Pitäisikö nyt huutaa "hurraa" huutoja antaa mitali? Vittu, kylve vaikka siinä alapään hiivalta näyttävältä raejuustossas, kun se on niin ihQua, ketä kiinnostaa... Kaikenlaisia idareita aamuisin täälläkin on.
[/quote]
Erikoinen hiivatulehdus sulla, pitäiskö menmä lääkäriin?
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:22"]
[/quote]
[/quote]
Oletpas sinä vihainen XDDD kannattaa kokeilla kevyttä ja terveellistä syömistä niin vihakin laantuu ;)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:36"]Miksi ei neljän viljan puuro riitä? Minä syön lautasellisen joka aamu, enkä muuta tartte. Pitää nälän ja pysyn hoikkana.
[/quote]
Miksi sen pitäisi "riittää" ? Inhoan puuroa mutta rakastan munakasta ja raejuustoa.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:22"]
[/quote]
Mitähän tuokin (tummennettu) mahtaa tarkoittaa? Enpä ole koskaan kuullut tuollaista sanontaa, vaikka elämää on jo takana vuosikymmeniä. Joten ei sinunkaan äidinkielen taidoissa ole kehumista.
[/quote]
Nipasta nappaan XDDDDD kuolen
En ole syönyt vielä mitään tänään. Heräsin kasilta. Lasi vettä. Pieni kurkkuvoileipä ja teetä varmaan kohta. Kun nyt tuli mieleen tästä ketjusta, ei ole iso nälkä.
Ei hyvä