Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset: käytättekö kotona rintaliivejä?

Vierailija
13.06.2015 |

Ja ekstrakysymys: mikä on kuppikokosi? :D Mulla on liian pienet liivit tällä hetkellä ja tuntuu pahalta

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina(joskus urheiluliivejä, jos olen liian mukavuudenhaluinen) 65D

Vierailija
42/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän yötä päivää,ei rupea roikkumaan ja yöllä meinää jäädä kyljen alle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ihana tunne kun ei kinnaa mistään epämukavasti mutta tietenki käytän jos lähden ulos tai tulee vieraita. 70A

Vierailija
44/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en. A/B

Vierailija
45/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tarvetta kotona, eikä kyllä missään muuallakaan. Lastenosastolta löytyy sopivia alustoppeja mulle, paluu ala-asteelle on tapahtunut tämän asian suhteen. Terv. 70AA, ent. 75C

Vierailija
46/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän melkein aina. Epämukava olo ilman. 85E tai F

Vierailija
47/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

75b ja vain jos on vieraita.

Vierailija
48/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö että rinnat oikeesti rupee roikkuun helpommin jos ei käytä liivejä,mielummin kokoajan ja yölläkin!?Suosittelen..ja on selällekin parempi.75f

Vierailija
49/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Kuppikokoni ei kuulu julkiselle palstalle.

Vierailija
50/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:36"]

Ja ekstrakysymys: mikä on kuppikokosi? :D Mulla on liian pienet liivit tällä hetkellä ja tuntuu pahalta

[/quote]

No en,se on ihana tunne kun pääsee kotiin ja voi ottaa "edustushousut" ja rintaliivit pois :D Kuppi 80C

Vierailija
51/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina kotona en kuitenkaan öisin. Ja koko on 85F. Minua taas inhottaa höllyvät tissit. Minulla on hyviä sopivia ja istuvia rintsikoita joten eivät ahdista.

Vierailija
52/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän yleensä. koko 65E (Changen liiveissä 60F)

Vierailija
53/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:22"]

Tiesittekö että rinnat oikeesti rupee roikkuun helpommin jos ei käytä liivejä,mielummin kokoajan ja yölläkin!?Suosittelen..ja on selällekin parempi.75f

[/quote]

Uudempien tutkimusten valossa liivien kokoaikainen käyttö laiskistuttaa oman tukikudoksen ja oikeasti ihan sama vaikka tissit roikkuisi. Jos roikkuvat tissit on suurin elämän epäkohta niin hyvin menee. Itsellä kyllä on niin pienet rinnat, että ihan helposti ei näitä saa lattiaa kohti.

Vierailija
54/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:22"]Tiesittekö että rinnat oikeesti rupee roikkuun helpommin jos ei käytä liivejä,mielummin kokoajan ja yölläkin!?Suosittelen..ja on selällekin parempi.75f
[/quote]

Millähän perusteella? Hartiat ja selkä kipeytyy kun olkaimet painaa.

Vierailija
55/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ja en käytä. Jos en käytä, niin näytän kamalalta. Rintaliiveillä saan ryhtiä tähän kroppaan. Rinnat on roikkuvat 75D, rumat kuin mitkä. Haluisin tissinpienennykseen. Olen suht lyhyt, ja näistä ryntäistä ei ole kuin haittaa.

Vierailija
56/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän jos olen vielä yöpuvussa. Kun puen toiset vaatteet päälle, niin laitan rintsikat. 65G

Vierailija
57/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelevasti... Jos on tarkoitus olla kotona aktiivinen, esim. siivota tai jumppailla tms. niin silloin käytän, koska ei tunnu hyvältä kun tissit heiluvat. Samoin käytän jos olen jo pukenut ne päälleni sitä varten että olen ulkona käynyt ja tulen takaisin mutta tiedän lähteväni vielä uudestaan. En jaksa monta kertaa venkslata vaatteiden kanssa. Yöllä en käytä ikinä, nukkuminen rintaliivit päällä on aivan hirveää!

C-kuppi taitaa olla ns. virallisella mitoituksella (mitta rintojen päältä - mitta rintojen alta = tietty erotus sentteinä). Sitä mallia tissit kuitenkin, että tarvitsee olla leveä kaarituki jotta koko rinta mahtuu kupin sisään, joten liivien koko on eri ja riippuu aina valmistajasta ja mallista muutenkin...

Vierailija
58/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin. 70 a / b

Vierailija
59/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän aina, paitsi jos suihkun jälkeen menen suoraan nukkumaan. sitten puen ne vasta aamulla päälle. suihkussakaan en käytä liivejä. 80G. jos nukun ilman liivejä, käytän tiukkaa toppia, jotta pysyvät paikallaan.

Vierailija
60/60 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:54"]

Käytän ja en käytä. Jos en käytä, niin näytän kamalalta. Rintaliiveillä saan ryhtiä tähän kroppaan. Rinnat on roikkuvat 75D, rumat kuin mitkä. Haluisin tissinpienennykseen. Olen suht lyhyt, ja näistä ryntäistä ei ole kuin haittaa.

[/quote]

mulla sama ongelma, tissit vaan vielä isommat. ovat roikkuneet niin kauan kuin muistan, ja haluaisin leikkaukseen. täytän kriteeritkin, pääsisin päiväpolimaksulla. en ole koskaan ollut leikkauksessa, pelkään leikkausta. kammoan tulevia arpiakin.

kadehdin pienirintaisia.