Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni jätti minut ruman naisen vuoksi..

Vierailija
13.06.2015 |

Mikä minussa voi mahdollisesti olla vialla? Meillä oli mukavaa (ainakin omasta mielestäni..) kunnes risteilyltä tullessani mieheni tavarat olivat kipitelleet talosta pois. Tässä täytyy tietää, että olimme olleet yhdessä noin viisi vuotta.

Facebookista en löytänyt häntä enää (oli estänyt minut) joten tein uuden profiilin ja näin tuntemattoman naisen hänen tilapäivityksessään.

En muuten varmaan olisi tehnyt tätä ketjua, mutta meillä on noin parivuotias lapsi, ja minulla ei ole aikaa sen hoitamiseen enkä halua antaa häntä miehelleni. En siedä ajatusta siitä, että lapsi kiintyisi siihen rumilukseen ja pitäisi äitinään. Kyseinen nainen näyttää siltä että hänen ruokavalio koostuu mikroruoasta, enkä halua samaa lapselleni. :l

Miten itse ratkoisitte ongelman? Olen hyväpalkkainen = korkeakoulutettu, joten ehkä joku kotiin hoitamaan lasta työn ajaksi?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:07"]

Aika jännä. Mua kiinnostaisi tietää, miten se näkyy ihmisestä, että ruokavalio koostuu mikroruoasta? 

[/quote]

Ylipaino, huono iho, väsähtänyt olemus. En tiedä voisko noista jotain päätellä ruokavaliosta. Varmaan voi.

[/quote]

Jos mikroruoka aiheuttaisi ylipainoa, suurin osa teineistä olisi ylipainoisia. :) Ja että huonosta ihostakin joku päättelisi ihmisen syövän mikroruokaa? Ja jos joku näyttää väsyneeltä, hän todennäköisesti syö pelkkää mikroruokaa? Melko lennokasta tulkintaa kyllä. :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan