Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile kotisi sisustusta tai laita kuva!

Vierailija
13.06.2015 |

Uutta tyyliä miettimässä.
Tällä hetkellä hieman metsähenkinen, paljon vihreää ja ruskeaa. Lattia tummanruskeaa parkettia kaikkialla paitsi kylpyhuoneessa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on perittyä ja kirpputoreilta ostettua. Verhot ovat luonnonvalkeaa pellavaa.

Vierailija
2/34 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustus pääosin aika moderni. Seassa suvusta peritty ryijy, taulu, piano ym yksityiskohtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea koivuparketti, valkoiset seinät, kiinteät kalusteet peiliovin tai valkoisia. Keittiössä korkeakiiltoiset punaiset kaapit. Kylpyhuoneessa lattia tummanruskea, seinät valkoiset. Tekstiileinä pirteitä kuoseja marimekolta yms, joita vaihdellaan kulloinkin vallitsevan vuodenajan ja sisustusinnon mukaan :)

Vierailija
4/34 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-luvun talo, muistuttaa rintsikkaa. Perinnetapetit, kaikki huonekalut vanhoja. Paljon kaappeja ja lipastoja, tummanruskeaa puuta talonpoikaistyyliä. Vanhat kattovalaisimet, räsymatot, vanhat peiliovet väliovina. Osittain myös vanhat ikkunat.

Vierailija
5/34 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu teillä on karseita koteja :DD

Vierailija
6/34 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon Ikeaa, ruokaryhmä kirpparilta, sohva kallihko opiskelijalle. Yksiö kyseessä.

Vierailija
7/34 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääosin valkoista ja harmaata, mutta löytyy paljon hauskoja väripilkkuja, esim. kirkkaanpunainen sohva ja keittiön limenvihreä kattolamppu.

Vierailija
8/34 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shabby chic, vintagetyylinen, pitsiä, kukkia, pastellivärejä. Asun yksin.

Vierailija
9/34 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:45"]Pääosin valkoista ja harmaata, mutta löytyy paljon hauskoja väripilkkuja, esim. kirkkaanpunainen sohva ja keittiön limenvihreä kattolamppu.
[/quote]
Kuulostaa tyylikkäältä :D

Vierailija
10/34 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä em ainakaan laita tänne mitään infoa tai kuvia mun kodista kun haukutte kumminkin, se näiden ketjujen pointti on aina...

Vierailija
11/34 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:59"]Siis mä em ainakaan laita tänne mitään infoa tai kuvia mun kodista kun haukutte kumminkin, se näiden ketjujen pointti on aina...
[/quote]

Ei tule haukkuja jos osaa sisustaa, daa. Täällä kukaan vastanneista _ei_ sitä osaa.

Vierailija
12/34 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askeettinen Ikea. Oon köyhä opiskelija, joten mulla on vaan "pakolliset" huonekalut, en nää järkevänä ostaa vähistä rahoista kynttilöitä tai tyynynpäällisiä.

Vierailija
13/34 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mammoilla mahdollisuus näyttää kuinka sisustetaan, onhan joka mammalla kauniimpi isompi ja kalliimpi koti kuin yhdelläkään bloggaajalla. Nyt vaan kuvia rohkeasti

Vierailija
14/34 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 08:58"]Hyi vittu teillä on karseita koteja :DD
[/quote]
Kuva omasta kodista kiitos.

Vierailija
15/34 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:59"]Siis mä em ainakaan laita tänne mitään infoa tai kuvia mun kodista kun haukutte kumminkin, se näiden ketjujen pointti on aina...
[/quote]

Ei tule haukkuja jos osaa sisustaa, daa. Täällä kukaan vastanneista _ei_ sitä osaa.
[/quote]
Sinä kanssa kuva kodistasi kiitos

Vierailija
16/34 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:59"]Siis mä em ainakaan laita tänne mitään infoa tai kuvia mun kodista kun haukutte kumminkin, se näiden ketjujen pointti on aina...
[/quote]

[/quote]

Makuasia tuo "osaaminen". Eli haukkuja tulee anyway. Kateellisilta ainakin.

Vierailija
17/34 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mammat kuvia vartoilla, missä viipyy ne paljon puhutu täydelliset kodit. Vai eikö kehtaa läävästä laittaa

Vierailija
18/34 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:49"]

Yksikään ei kehtaa laittaa kuvaa,säälittäviä ämmiä. Ollaan kyllä hukkumassa kauniita blogikoteja. Olis kiva vertailla teidän ihania koteja näihin bloggaajien tylsin koteihin

[/quote]

Mulla on omaan makuuni ihan kiva koti. Koskaan en ole täällä (enkä missään muuallakaan) kenenkään bloggerin tai muidenkaan koteja haukkunut, mutta omastani en kuvia laita tunnistamisen pelossa. :D

Millaista meillä sitten on: Talo on rakennettu 90-luvulla, ja tuolloin halusin ajattomat ja iättömät pintamaterialit. Siispä on vaaleaa/valkoista tapetti- ja maalipintaa, lasia ja peiliä, vaaleaksi kuultolakattua puuta, vaaleanharmaata Ja vaaleaa laattaa, vähän luonnonkoivua. Tekstiiileillä ja kalusteilla sitten saadaan päivitystä ja vaihtelua.

Oikeesti, me oltiin tässä äskettäisessä vaaleusbuumissa huippumuodikkaita jo kolmatta kertaa, vaikkei olla juurikaan mitään isompaa remppaa tehty. Hassua. :D

Vierailija
19/34 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään ei kehtaa laittaa kuvaa,säälittäviä ämmiä. Ollaan kyllä hukkumassa kauniita blogikoteja.
Olis kiva vertailla teidän ihania koteja näihin bloggaajien tylsin koteihin

Vierailija
20/34 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saatte kivittää; vaaleat kodin pinnat, parilla pitkällä seinällä kiiltävähkö vaalea kuviotapetti, muuten maalatut seinät. Seinillä tauluja ja valokuvia lapsista.
Kalusteet tummaa pähkinää, tummat nahkasohvat, mustaa/harmaata/lilaa sisustustestiiliä. Olohuoneen lattiaa tietysti peittää muhkea tummahko karvamatto.
Paljon lasisia koriste-esineitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme